11.4.2010 18:23
12.4.2010 17:13
12.4.2010 17:21
12.4.2010 19:55
Vauhtiviivatarra kirjoitti:Vilkaiseppa täältä millaisia kuristustapoja skoottereihin on. Itse veikkaisin variaattorin etulautasten välissä olevaa prikkaa tai rullakupissa olevaa rajoitinkaulusta, hukkaputkea ja mahdollisesti elektronista kierrostenrajoitinta. Jos edellä olevat termit eivät sano mitään, tässä vielä esimerkkikuva hukkaputkesta.
http://www.motot.net/galleria/showphoto ... /allfields
13.4.2010 1:55
Nojoo, keskusyksikön kierrostenrajoitin ei erityisen paljoa vaikuta mutta uudelleenohjelmoinnilla saadaan maksimikierroslukua hieman kasvatettua. Variaattori on kuristettu rullakupissa kiinni olevalla rajoitinkauluksella, joka on kolmella ruuvilla kiinni. Ja lyön muuten korillisen banaaneita vetoa ettei mopossasi ole ruiskumoottoria. Jos epäilet asiaa, vilkaise tänne.haddaway kirjoitti:semmosta kyselisin että mitä kuristuksia on aprilia sr r ssä.05 vm. ja ruiskukone.. ainaki ruiskusta kuristettu..?
Itse en ole kyseistä alkukäyrää koskaan tutkaillut, mutta eiköhän se katsomalla selviä? Tosin kuristamattoman alkukäyrän hankkiminen lienee viisaampi vaihtoehto kuin alkuperäisen kuristuksen poistaminen.`Antti` kirjoitti:Mistä kohti alkukäyrää keewaysta löytyy kuristus?
13.4.2010 8:26
`Antti` kirjoitti:Mistä kohti alkukäyrää keewaysta löytyy kuristus?
13.4.2010 18:12
Vauhtiviivatarra kirjoitti:Nojoo, keskusyksikön kierrostenrajoitin ei erityisen paljoa vaikuta mutta uudelleenohjelmoinnilla saadaan maksimikierroslukua hieman kasvatettua. Variaattori on kuristettu rullakupissa kiinni olevalla rajoitinkauluksella, joka on kolmella ruuvilla kiinni. Ja lyön muuten korillisen banaaneita vetoa ettei mopossasi ole ruiskumoottoria. Jos epäilet asiaa, vilkaise tänne.haddaway kirjoitti:semmosta kyselisin että mitä kuristuksia on aprilia sr r ssä.05 vm. ja ruiskukone.. ainaki ruiskusta kuristettu..?Itse en ole kyseistä alkukäyrää koskaan tutkaillut, mutta eiköhän se katsomalla selviä? Tosin kuristamattoman alkukäyrän hankkiminen lienee viisaampi vaihtoehto kuin alkuperäisen kuristuksen poistaminen.`Antti` kirjoitti:Mistä kohti alkukäyrää keewaysta löytyy kuristus?
14.4.2010 20:14
19.4.2010 16:57
19.4.2010 17:48
19.4.2010 18:47
Piaggio-NRG kirjoitti:Noo minne tämäkin nyt sitten kuuluu...
Eli mikä olisi helpoin ja nopein tapa saada n. 10km/h lisää nopeutta skootteriin? Kyseessä siis
Piaggio NRG Power DD '09 vsm.
Muistakaa se helpoin, 10km/h ei enempää, ellei ole helpoin tapa..
19.4.2010 19:30
20.4.2010 11:44
20.4.2010 16:38
harmone kirjoitti:Mulla on Honda Sfx -97 ja se menee kuristamattomana 65-70 km/h ja ajattelin laittaa siihen kierrosten rajoittimen, että kulkisi jtn 50-55. Rajoitinta käytettäisiin vain kun poliisit kokeilisivat (tai jotain vastaavaa) mopolla.
Kyselisin että onko tietoa muista skoottereista, onko todella huomattava ero mopon ominasuuksissa jos näin kuristan? Lähteekö liikkeelle samalla lailla kuin vakio?
21.4.2010 17:50
harmone kirjoitti:Mulla on Honda Sfx -97 ja se menee kuristamattomana 65-70 km/h ja ajattelin laittaa siihen kierrosten rajoittimen, että kulkisi jtn 50-55. Rajoitinta käytettäisiin vain kun poliisit kokeilisivat (tai jotain vastaavaa) mopolla.
Kyselisin että onko tietoa muista skoottereista, onko todella huomattava ero mopon ominasuuksissa jos näin kuristan? Lähteekö liikkeelle samalla lailla kuin vakio?