22.9.2015 19:33
MBKBooster kirjoitti:Moro.
jostain kuulin että jos sähköryypyn johdon irrottaa niin ryyppy on sitten koko ajan päällä?
22.9.2015 19:45
V_T_E_C kirjoitti:Onkos joku täällä irroittanut baotianin takajousta iskarista? Tai onko jollakin tietoa onko se irroitettavissa ehjänä ja jos on niin miten?
23.9.2015 16:39
-Zone- kirjoitti:MBKBooster kirjoitti:Moro.
jostain kuulin että jos sähköryypyn johdon irrottaa niin ryyppy on sitten koko ajan päällä?
Kyllä. - http://www.skootterini.com/vianhaku-ja- ... vikaa.html
(tuolta oikealta löytyy muutakin luettavaa)
Sitten noihin muihin. Ensinnäkin, seosruuvi vaikuttaa vain ja ainoastaan tyhjäkäyntialueella ja kun kaasua hivenen avataan. Toisinsanoen se on tyhjäkäyntisuuttimen hienosäätö. Sen pyörittelystä ei siten ole mitään hyötyä täyskaasulla. - Tuolta voisit lukasta mun kirjoittaman 4'n viestin. viewtopic.php?f=13&t=64650&start=855
Mites cdi ? onko koitettu toisella cdi boksilla? Joissain kun on kierrosrajoitettu cdi, niin kaasarien ja puolien vaihtelusta ei tietysti ole apua.
Sitten se toinen skoba joka ei jaksa kulkea. Siinä voi olla luistikalvossa reikä. Tekee mm. kyseistä oiretta ettei jaksa kuorman kanssa liikkua, mutta keskijalalla kiertää hyvin. Sitä kumia kannattaa venytellä. Joskus riittää nuppineulan paksuinen reikä ja niitä ei aina huomaa ilman venyttelyä.
29.9.2015 21:23
29.9.2015 22:30
29.9.2015 22:31
Tojaa kirjoitti: haet sitten kunnon laakeri firmalta laakerin siihen jos alkuperäiset ei ole kestääkseen.
30.9.2015 10:45
30.9.2015 20:37
30.9.2015 21:39
30.9.2015 22:49
30.9.2015 23:17
1.10.2015 22:18
1.10.2015 22:36
Fr0nkale kirjoitti: Sähköryyppyä ei ole, mutta sen reikä on peitetty.
-Zone- kirjoitti:Itsellä oli kanssa pitkään hanamurheita ja jokusia uusia vaihtelinkin kunnes kyllästyin ja nyt on porattu alkuperäisestä hanasta venttiilistä reikä läpi jolloin hana on siis aina auki ja sen jälkeen on pätkä letkua ja sitten letkuhana josta letku jatkuu kaasarille. Näin sain hanan parempaan paikkaan eikä tarvitse yrittää availla sitä sieltä tankin pohjasta.
Hanan poraus tehdään siten että ota se irti ja poraa (muistaakseni 3mm terä) siitä bensalinjan nipasta kunnes menee takaiskusta läpi. Se venttiili on vissiin rosteripeltiä ja saa porata yllättävän pitkään ennen kuin siitä läpi pääsee. Alipainenippa juotetaan tinalla umpeen. Itsellä ainakin onnistui ihan kevyeen 80w kolvilla. Imukaulassa alipainenipan voi tutkia muutaman sentin pituisella letkun pätkällä jonka päähän kierretään M6 jenkainen pultti.
Jos hanaa ei halua modata niin LVI liikkeestä käyt ostamassa sopivan nipan kierteellä hanan tilalle. Ota vaikka alkuperäinen hana mukaan jotta saat varmasti samalla jengalla kun näissäkin on ollu eroja. Ehdottomasti suosittelen tollasta letkuhanaa kun sen hanan saa siten sinne mistä sitä on paras käyttää.
2.10.2015 21:04
3.10.2015 11:48