Korjaus, viritys, huolto, kuristustenpoisto...
Alueen säännöt
Apua löytyy myös tietopankista!Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!
19.4.2012 22:36
Motoforce racing tai s6 sport pro, jos tehoa haluat
20.4.2012 9:48
S6 SR on perus varma, ja tuntuu tuo kyllä aika hyvin lähtevän, vaikka kaikki sitä haukkuvat..
20.4.2012 15:15
Millä perusteella kaikki haukkuvat S6SP:tä? :o Sehän on kaikkein tehokkain ja laadukkain 70cc sporttipytty..
20.4.2012 15:18
Varmaan jkoljo luki väärin. Kyse on varmaan streetracestä. Kyyllä sr potkii ihan hyvin. Serkulla on se, ihan hyvin se potkii.
20.4.2012 16:07
Onse ainakai kestävä jos ei muuta, mutta kyllä mie mielummin sport pron laittaisin
20.4.2012 16:08
Mutta SP:ssä taas on lyhyempi huoltoväli.
20.4.2012 16:28
Sp ois joo kova luu. Tietääkseni paras yleiskäyttösylkkä ja osaa saa hyvin. Hinta vähän turhan korkea ja streetracessa mukavemmat huoltovälitkin.
Ja itse tykkään ajatella viripakettia toimivana kokonaisuutena, käytössä kun on tuo 17,5mm kaasari ja tg rs2, niin tuo streetrace tuntuu fiksummalta. Varmaan noillakin SP antaisi lisää potkua, mutta ei varmaan toimisi täydellisesti.
Huomasin muuten että eihän tohon streetraceen saa edes ylikokomäntää
Iha helvetin hyödylline valurautasylkkä ilman ylikokomäntiä. Pitää siten varmaan ostaa joku muu "laiska" 70cc. Huomasin että s6 sport pro olisi tosiaan ainut vaihtoehto, johon saa fiksusti mäntiä ja on vielä suht halpa.
Jos joku löytää halvemman ei kiinalaisen 70cc LC pytyn, johon saa ylikokomäntiä, niin ilmoitelkaa ihmeessä
20.4.2012 18:23
Juu pahoittelen, tapahtui lukuhäirö, mutta tosiaan ei se streetracekaan paha ole.
20.4.2012 18:30
Nyt on kaupat melkee sovittu käytetystä sport pro:sta.
Mites toi pelaa ton 17,5mm kaasarin kanssa? Ei ole niin justiisa jos vähän potkua katoaa, kohan vain toimii sellain ettei leivo yms. pienen kassun takia.
Tehoa toiki varmasti antaa, koska kaverin roxissa oli 12mm lortto 70cc viilatun airsalin kanssa ja veti ihan älyttömästi liikaa oman vakiopytyllisen jälkeen
Kestääkö muute akku sähkösen vesipumpun kanssa? Tai siis riittääkö sähköissä teho pyörittämään pumppua ja kaikkia muita sähköjä ilman että imee akun tyhjäksi?
20.4.2012 22:03
Suosittelevat vähintään 19 millistä, mutta sillä on väliä oikeastaan vain ilmajäähyn kanssa. Vesijäähdytys kyllä viilentää tarpeeksi kompensoidakseen pienemmän kaasarin. Kyllä sähköissä riittää teho, ei se sähköinen pumppu niin paljon virtaa tarvitse.
20.4.2012 22:25
Millasia tollaset forten 70cc pytyt on? Tuntuu olevan käytettynä piaggioon myynnissä jonkun verran
20.4.2012 22:26
Ei hyvä ihme ei kai jkoljokin väitä että liian pieni kassu tekis hallaa koneelle? Seoksestahan se lämpötila on kiinni ja sen saa säädettyä kohdilleen millä tahansa kaasarilla, kaasarin koko vaan rajottaa imuilman määrää..vai onko näin?
21.4.2012 0:42
Laihalla kun käy, niin konehan siinä kuumuu jne.. Ja jos isket siihen 500 honda cr (2t) jonkun dellorton 16mm ruikkijan, niin varmana ahistaa niin paljon ettei saa edes käyntiin. Tämä hullu esimerkki että ehkä homma toimii samoin myös näissä. Ja paremmin se aina toimii oikean kokoisella kassulla - ei jätetä pytyn potentiaalia käyttämättä. Ja imuilmaa juu ahdistaa, mutta varmana toimii vakio 16 mm ja saa säätöihin. Se isompi kummiskin parempi
.
21.4.2012 0:47
Selitäppä miten pienempi kaasari saa sen käymään laihalla. Suutinta voit kuitenkin vaihdella oikean seoksen saamiseksi joka kaasarissa. Se nyt on ihan totta että pienempi kaasari vie tehoja mutta ei sen pitäis koneelle haittaa tehdä millään lailla olettaen että kaasari on joka tilanteessa säädetty oikein.
21.4.2012 0:52
Palezu kirjoitti:Ei hyvä ihme ei kai jkoljokin väitä että liian pieni kassu tekis hallaa koneelle? Seoksestahan se lämpötila on kiinni ja sen saa säädettyä kohdilleen millä tahansa kaasarilla, kaasarin koko vaan rajottaa imuilman määrää..vai onko näin?
Oletko koskaan testannut pakotempin kanssa miten erikokoiset kaasuttimet vaikuttavat pakolämpötiloihin. Näin arvelinkin. Ei se seos vaikuta pelkästään koneen lämpötiloihin, oikeastaan se on vain yksi tekijä. Kun koneen kanssa mennään lähelle äärirajoja, korostuu entisestään kaikki pienet valinnat ja säädöt. Etenkin korkeaviritteinen ilmajäädytteinen on
hyvin herkkä säätövirheille. En nyt väitä, että 17,5 millisellä kaasuttimella kone leipoo. Raja kuitenkin menee jossain ja 17,5 on lähempänä tiettyä rajaa. Ei niitä suosituksia turhaa ole keksitty.