22.5.2010 19:18
Scaleo1 kirjoitti:Joop. Ei perse ku olin jo iha innoissaan, kun magneetto lähti ilman ulosvetäjää jälleen kerran irti, availin lohkon kiinityspulttei niin yks niistä sitten meni pyöreeks. Pitää yrittää varmaan lukkopiheil saaha irti ja jos ei niil lähe niin poraan kannan pois. Pakastimessakin on jo kampiakseli odottamassa asennusta. Hyvällä tuurilla saa alakerran nippuun jo huomenna. Mites muuten, kun purin magneeton puolta, niin sen alla oli öljypumpun muovinen ratas, joka oli punaisen vaseliinimaisen aineen peitossa. Mitä tonne öljypumpun "lokeroon" pitäs kasatessa laittaa, vaseliiniä?
Ainii ja vielä, että voiko stefan työntää niin lähelle laakeria, kun vaa kattoo, ettei peitä laakerin voiteluaukkoa?
25.5.2010 16:42
25.5.2010 19:08
Juppe- kirjoitti:Kannattaiskohan vaihtaa gileraan uus kampura, kun nykysellä on ajettu kohta 21tkm ja siitä melki puolet 70cc malossilla? Mitään lämpöjälkee/klappia alaneulalaakerissa ei ole. Ja nyt on kaiken lisäks tulossa vähä rankempi pytty (motoforce racing 70cc).. Uuteen kampuraan tulee rahaa aikasintaan heinäkuussa, ja luulen että uskallan tolla motolla vähän aikaa pörräillä
26.5.2010 0:43
26.5.2010 8:15
Alec__ kirjoitti:kellää tietoa missä vois vaihdattaa kampuraan uuden kiertokangen? näissä "kotioloissa" tuskin mahdollista saada täydellisesti kasaan ja tasapainoon..
27.5.2010 0:47
jonik1 kirjoitti:Scaleo1 kirjoitti:Joop. Ei perse ku olin jo iha innoissaan, kun magneetto lähti ilman ulosvetäjää jälleen kerran irti, availin lohkon kiinityspulttei niin yks niistä sitten meni pyöreeks. Pitää yrittää varmaan lukkopiheil saaha irti ja jos ei niil lähe niin poraan kannan pois. Pakastimessakin on jo kampiakseli odottamassa asennusta. Hyvällä tuurilla saa alakerran nippuun jo huomenna. Mites muuten, kun purin magneeton puolta, niin sen alla oli öljypumpun muovinen ratas, joka oli punaisen vaseliinimaisen aineen peitossa. Mitä tonne öljypumpun "lokeroon" pitäs kasatessa laittaa, vaseliiniä?
Ainii ja vielä, että voiko stefan työntää niin lähelle laakeria, kun vaa kattoo, ettei peitä laakerin voiteluaukkoa?
Ite oon normi vaseliinia laittanut. Jotain siihen kannattaa laittaa, jottei muoviratas hajoa.
Stefat niin syvälle lohkoihin kuin vaan menee, ei pitäis peittää mitään.
27.5.2010 1:01
Nimetön kirjoitti:
Piaggiossa ainakin voi työntää liian syvälle et tukkii voitelureijät... Minarellista en muista nyt.
4.6.2010 8:16
4.6.2010 14:14
4.6.2010 19:40
12.6.2010 20:18
12.6.2010 21:00
13.6.2010 0:30
StileZ kirjoitti:Onnistuuko vaaka minarelli koneessa vaihtaa variaatorin puolelta stefa, ilman että aukasee konetta? Ja miten kattoa oikea syvyys sille stefalle?
13.6.2010 3:13
14.6.2010 0:29