19.7.2005 15:23
sasu_ kirjoitti:onko gianelli G.O. putki paljoakin parempi kuin vakio, mistä on otettu hukkis pois, ja mallihan on mbk booster
20.7.2005 21:15
karvan0ppa kirjoitti:paljos on kuulotuntumalla kierroksia kunnes alkaa pätkimään?
20.7.2005 21:44
20.7.2005 21:45
20.7.2005 22:58
20.7.2005 23:56
Tikkiz kirjoitti:1.
http://img.photobucket.com/albums/v492/ ... utteri.jpg
Tästä kuvasta sellainen kysymys, että lähteeköhän tuo muilla työkaluilla kuin sillä pulttipyssyllä? Jos ei, niin senkus huoltoasemalle. Kiirettä tällä ei tosin ole.
2.
http://img.photobucket.com/albums/v492/ ... ipahvi.jpg
Variaattorin kannen ja sen toisen osan välissä oli tällainen pahvi. Onko siitä oikeasti hyötyä vai voiko viedä takansytykkeiksi kaverille? Heitin sen skootterin takatilaan kun ei tahtonut kantta kiinnittäessä suostua yhteistyöhön.
3.
http://img.photobucket.com/albums/v492/ ... hylsyt.jpg
Löytyi kaksi hylsyä. Olivat pidempien mutterijuttujen kohdilla (mutterijutskat meni niistä läpi). Onko niistäkään oikein hyötyä? Haittasivat nekin sen verran kannen asettelua paikoilleen että takatilaan viskasin nekin tilapäisesti.
21.7.2005 1:04
21.7.2005 7:41
pakoputken alukupäässä (alkukäyrä)puranen kirjoitti:missä päin putkea sijaitsee kymco super 9:in pillikuri??
21.7.2005 9:58
1.
Mutterin irrottamiseen on monta muuta keinoa kans, kuin pulttipyssyn käyttö. Itse käytän aina öljynsuodatinavainta, mitä myyvät varmaan kaikki autoalan liikkeet. Tällä otan kiinni tuuletinlautasesta, missä on noita ripoja. Itse laitan avaimen pään kytkinkellon alle, joka estää tätä liikkumasta. Kaverin kanssa toki homma saattaa onnistua helpommin, kun toinen pidättää avainta ja toinen aukaisee mutterin.
Toinen keino on laittaa sylinteriin vaikkapa kengännarua joka estää mäntää liikkumasta ja väännät mutterin auki.(joku joka tietää niin saa kertoa tästä enemmän)
On myös erinäisiä keinoja teljetä vari esim. meisseli, mikä ei ole kovinkaan suositeltavaa.
2. Tuo "pahvi" on variaattorinkopan tiiviste, mikä kannattaa laittaa kopan ja lohkon väliin. Tämä estää veden ynm. lian pääsyn variaattoriin.
3.
Noista ei ole oikeastaan sen suurempaa hyötyä paitsi, kun laitat koppaa paikoilleen. Kuitenki ne kannattaa laittaa takaisin, jos mahdollista.
21.7.2005 10:02
Tikkiz kirjoitti:
Toinen keino on laittaa sylinteriin vaikkapa kengännarua joka estää mäntää liikkumasta ja väännät mutterin auki.(joku joka tietää niin saa kertoa tästä enemmän)
21.7.2005 11:19
ei kannate työntää mitään narua sylinteriin koska kamu teki sillai ja sillä jäi sit niitä narupalasia jäi sinne pyttyyn jne..sasu` kirjoitti:Tikkiz kirjoitti:
Toinen keino on laittaa sylinteriin vaikkapa kengännarua joka estää mäntää liikkumasta ja väännät mutterin auki.(joku joka tietää niin saa kertoa tästä enemmän)
avaat variaattorinkopan, sitten otat sytytystulpan pois, laitat männän alakuolokohtaansa, ja laitat kengännarua sylinteriin, mutta et kokonaan, vaan että siihen jää n.5-10cm pala ulos kannesta. alat kierittämään etummaista variaattorin lautasta ja huomaat, että se on "jumissa" otat vaikka lenkkiavaimen ja avaat sen, yleensä jos variaattoria ei ole koskaan avattu, se on melko tiukassa.
21.7.2005 11:21
Honda SFX sport kirjoitti:sasu` kirjoitti:ei kannate työntää mitään narua sylinteriin koska kamu teki sillai ja sillä jäi sit niitä narupalasia jäi sinne pyttyyn jne..Tikkiz kirjoitti:
Toinen keino on laittaa sylinteriin vaikkapa kengännarua joka estää mäntää liikkumasta ja väännät mutterin auki.(joku joka tietää niin saa kertoa tästä enemmän)
avaat variaattorinkopan, sitten otat sytytystulpan pois, laitat männän alakuolokohtaansa, ja laitat kengännarua sylinteriin, mutta et kokonaan, vaan että siihen jää n.5-10cm pala ulos kannesta. alat kierittämään etummaista variaattorin lautasta ja huomaat, että se on "jumissa" otat vaikka lenkkiavaimen ja avaat sen, yleensä jos variaattoria ei ole koskaan avattu, se on melko tiukassa.
21.7.2005 11:28
21.7.2005 11:30
Tikkiz kirjoitti:Saako sen takaisin sitten ihan jakoavaimella/pihdeillä vai tarvitseeko sitäkin varten lainata oma härpätin?
21.7.2005 11:32
sasu` kirjoitti:Tikkiz kirjoitti:Saako sen takaisin sitten ihan jakoavaimella/pihdeillä vai tarvitseeko sitäkin varten lainata oma härpätin?
mitä tarkoitat, variaattorin etulatasta? yhtä vaikeeta se on laittaa kiinni ku ottaa ulos...