Korjaus, viritys, huolto, kuristustenpoisto...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

Re: Tekniset ongelmat

31.8.2012 10:40

Kuinka jäykkiä jousia olet kokeillut? Rullien paino?

Re: Tekniset ongelmat

31.8.2012 10:52

4,3g ja 3,5g rullia ja vp jousia olen malossin keltasta, stagen strongia ja jotain sinistä joka oli aivan liian jäykkä, kytkinjousia melkeen vakioita , medium ja hard mutta eikai niillä ole niin suurta merkitystä.
Se siis lähtee nyt niikuin mmoooo ja sitten piikillä lähtee kunnolla, ei oo suuttimesta kiinni

Re: Tekniset ongelmat

31.8.2012 11:06

Jepp, olisikohan sitten noista jousista, eli Malossin punaisia porukka käyttänyt replican kans ja nuo 4.3g rullat aika sopivat.

Re: Tekniset ongelmat

31.8.2012 11:29

Joo tuo stagen strongihan on suunnileen yhtäjäykkä kuin malossin punanen, eli voiko se olla sitten kytkijousista kiinni kun nyt on jotku stagen jouset jotka ei ole kyllä kovin jäykät.

Re: Tekniset ongelmat

31.8.2012 12:03

Jep, Vaihappa ne jos on löysät, ku liian löysillä kytkin nappaa liian aikasten kiinni ja ei lähe heti kunnolla.

Re: Tekniset ongelmat

31.8.2012 13:37

Mikä tos 4t kiina skodes on, ajaa pienen matkan n. 50km/h, sit hidastaa risteykseen, päästää vaan kaasusta ja rullaa valoihin, nii putki paukkuu miten tykkää, tänään aika paljonki.. ja välillä ei kierrä huippuihin..

Voisko olla kannen venoista, vai käykö rikkaalla/laihalla? venat ei ainakaan nakuta enää, ku säädettiin joskus..
mut sit on päiviä ku kiihtyy ja kiertää hyvin huippuihin, esimerkiksi eilen :s

Re: Tekniset ongelmat

31.8.2012 14:54

Käy laihalla, johtuu luultavasti kylmistä ilmoista.. :itku:

Re: Tekniset ongelmat

31.8.2012 15:00

Sekä Imuventtiili perseillään, kannattaa säätää, molemmat. Siitä johtuu tuo pauke.

Re: Tekniset ongelmat

31.8.2012 15:27

En nyt väitä etteikö voisi johtua venttiileistä, mutta tuo on nelarin tyyppiominaisuus että laihalla käydessä paukuttaa putkeen, eikä niinkään johdu venttiileistä. Miks just imuventtiili, miksei pako, jos se kerran putkeen paukuttaa? Ja esim mulla on samuraissa molemmat venttiilit hyvin säädetty, mutta ampuu silti putkeen kun kaasun löysää, ja kun bensa lopussa/seosruuvin laittaa liian laihalle niin ampuu putkeen vielä pahemmin :D

Re: Tekniset ongelmat

31.8.2012 15:50

Asiasta perunaan, kyllähän se laihalla käyminenkin putkessa paukuttaa mutta niin kantava imuventtiilikin.

En sitten jaksa yhtään perustella sillä juuri lähdössä kaverille eikä jaksa :lol: :lol:

Re: Tekniset ongelmat

1.9.2012 13:56

[code][/code]jooo elikkä osaisko joku kertoa mikä vikana typhoonissa kun nostaa keulan ilmaan niin samantien booaa ja joskus jopa sammuu. Normaali ajossa toimii oikein ja lähtee hyvin käyntiin. Kaasarin ja ilmanputsarin puhdistuksella ei ollut mitään vaikutusta.

Re: Tekniset ongelmat

1.9.2012 14:11

Oiskohan kaasarin bensanpinta ketuillaan.

Re: Tekniset ongelmat

1.9.2012 15:47

miten sitä sääjetään ku en oo mistää vehkeestä säätäny sitä ikinä?

Re: Tekniset ongelmat

1.9.2012 21:32

mikäs ongelman ku skootteri kuumenee iha törkeesti enemmä ku pitäis? 1min tyhjäkäynnil jonka jälkee ei pytys tai putkes voi kättä hirvee kaua pitää enneku alkaa polttaa. Mopohan on MBK booster ja ilmajäähy

Re: Tekniset ongelmat

1.9.2012 22:06

Miten sä onnistut pitämään ilmajäähyn sylinterillä kättä? Siinä ainakin pitäisi olla muovinen ilmanohjain päällä. Pakoputken kuumeneminen on ihan normaalia.