Korjaus, viritys, huolto, kuristustenpoisto...
Alueen säännöt
Apua löytyy myös tietopankista!Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!
1.5.2012 0:09
Nonii tossa olis tommonen keeway matrix -07 ja vaihoin tänää suuttimen vakiona oli 54? ja vaihoin 70 ja kun lähtee pääsee max 15km/h ja hirvee röpötys elikkä tarviiko seosruuvia säätää ?
"virit"
- stage6 pro replica
-jäykemmät kytkinjouset
-malossi multivar
1.5.2012 8:45
No suutin on kyllä ihan liian iso. Säädäppä se kaasari kunnolla, jos et ite osaa, niin pyydä vaikka joltain osaavalta kaverilta tms. apua. Ja jos haluut sen vehkeen pelaa kunnolla, ni laita Malossin punaset jouset variin. (Siis vp-jousi ja kytkinjouset.)
1.5.2012 12:24
pitääkö se neula ottaa irti että sitä saa säädettyä ?
1.5.2012 14:18
Suosittelen lukemaan alkajaisiksi tietopankin artikkelin aiheesta.
http://www.motot.net/wiki/2t_kaasuttime ... C3%A4minen
1.5.2012 15:04
mitäs eroo tolla phbg ja phva kaasuttimilla on? itellä on phva 17,5 dellorto ja se on paskana. aattelin tällästä
http://www.tmi-janikaasalainen.fi/tnt-p ... -5657.html meniskö tuo korvikkeena tuolle lortolle?
1.5.2012 18:47
PHVA ja PHBG on ihan erilaisia kaasareita. Äläkä osta TNT:n kaasaria, osta käytetty lortto. TNT on just jotain kiinanmurometallia, eikä oikeestaan kellään oo ollu niistä hyvää sanottavaa.
1.5.2012 18:57
kuva ei näyttäny eroovan mitenkään ... onhan tuo lorton kopio. mitäs väliä tuolla materiaalilla on? eihän siihen mitkään kivet lentele kun on suojat yms.
1.5.2012 19:02
Hajoo helvetin helposti kaikki kierteet, runko halkeilee ja muuten. Älä osta uutta TNT:tä, vaan käytetty lortto.
1.5.2012 20:46
miten saisin ton ilmaruuvin oikeeseen kohtaa? oon kokeillu käännellä sitä 1,4-2,0 kiekan kohdilla mut ei lähe hyvin käyntiin eli käy liian rikkaalla? ei meinaa löytyy oikeeta kohtaa.
1.5.2012 20:52
Se ilmaruuvi on tyhjäkäynnin säätöön, ja tyhjäkäynti kuuluu säätää lämpösenä.
1.5.2012 22:20
Reetuhai2 kirjoitti:No suutin on kyllä ihan liian iso. Säädäppä se kaasari kunnolla, jos et ite osaa, niin pyydä vaikka joltain osaavalta kaverilta tms. apua. Ja jos haluut sen vehkeen pelaa kunnolla, ni laita Malossin punaset jouset variin. (Siis vp-jousi ja kytkinjouset.)
Paitsi, että mistä Keewayn vakiokytkimeen (112mm) "punaset" jouset? Se että Minarellin 107mm-kytkimeen saa sarjaa 299605, josta ne "punaset" ovat ne +50% jäykemmät, ei tarkota että keewayn 112mm-kytkimeen saa niitä "punasia" 50% jäykempiä kanssa. Sen sijaan Malossin kytkinjousista sarja 297715 käy keewayn kytkimeen, josta vihreät vastaavat niitä 107mm-sarjan punaisia (eli 50%).
Juuri tämän takia itsekin luulin aikoinaan, että keltaiset kytkinjouset ovat automaattisesti 15% jäykemmät, kun aina hoettiin, että "laita keltaset jouset sinne variin jne." kun olin laittamassa teharia ja ihmettelin kun en saanut keltaisia jousia, kun pyysin Moposportista Minarellin 107mm kytkimeen "15% jäykempiä jousia".
3.5.2012 15:17
Hetkinen... Oliko seos siis laihimmillaan kun seosruuvi on täysin kiinni vai toisinpäin?
edit: Sitten kun saa sen neulasysteemin pois sieltä kaasuttimesta, miten sen lukkoprikan saa näkyviin, että sitä voi siirtää?
Viimeksi muokannut MaNeero päivämäärä 3.5.2012 19:23, muokattu yhteensä 1 kerran
3.5.2012 18:14
Tuota tarvisin suuntaa antavaa tietoa suuttime kokoon liittyen. Virit on replica, bilteman vapaavirtausfiltteri ja vari sääjöt. Vakio suutin roksissa oli 98. Elikkä pitäs tietää minkä kokosta pitäs olla laittamassa ? 116??
3.5.2012 20:43
Tämmöset virit aijon laittaa nitroon
S6 Pro replica putki
Motoforce RACING 17,5mm kaasari
S6 Sport Pro vari
Minkä kokonen suutin olis sopiva?
3.5.2012 20:49
Noin 80. Välillä 76-82