29.9.2009 18:27
1.10.2009 18:28
niki11 kirjoitti:miten saan revittyä pois sen tecnigas next-r:än alkukäyrässä olevan kuristukden. siis sen ihmeen suppilon??
5.10.2009 8:27
5.10.2009 10:51
NukkuMatti kirjoitti:Auttaako vakioputken avaaminen ja tyhjentäminen paljoa tehoihin?
12.10.2009 19:14
14.10.2009 18:40
temömö kirjoitti:mulla on toi kymco agility ja haluis saada kulkee kovempaa, nii mitä sille variaattorin prikalle pitää tehä ja miten? (:
15.10.2009 22:31
Larppari kirjoitti:temömö kirjoitti:mulla on toi kymco agility ja haluis saada kulkee kovempaa, nii mitä sille variaattorin prikalle pitää tehä ja miten? (:
Kymcoissa on käsittääkseni prikka indektroituna varin holkkiin, joten pitää ostaa uus rajoittamaton, moposportista taitaa löytyä. Sitte vaan otat sen holkin sieltä pois, se minkä päällä variaattorin lautanen liikkuu, ja pistät uuden tilalle, osat pois otto järjestyksessä lattialle ja vastakkaisessa järjestyksessä takaisin.
18.10.2009 11:03
24.10.2009 14:25
24.10.2009 14:41
ento kirjoitti:Itselläni on malaguti phantom f12 ja sitä pitäis vähän piristää niin mitäs pitäisi tehdä variaattorin prikalle ja miten
Larppari kirjoitti:Kymcoissa on käsittääkseni prikka indektroituna varin holkkiin, joten pitää ostaa uus rajoittamaton, moposportista taitaa löytyä. Sitte vaan otat sen holkin sieltä pois, se minkä päällä variaattorin lautanen liikkuu, ja pistät uuden tilalle, osat pois otto järjestyksessä lattialle ja vastakkaisessa järjestyksessä takaisin.
Mikäli olen käsittänyt väärin, ja Kymcoissa on prikka irrallisena, niin avaat variaattorin, vedät osia pois kunnes olet ottanut ensimmäisen lautasen (wtf mikä lautanen? ) pois, sit se prikka on siinä holkin päällä, estää lautasia menemästä yhteen, tajuat kyllä kun avaat sen. Prikka talteen, ja osat muut osat takaisin paikkaan vastakkaisessa järjestyksessä kuin otit pois.
15.11.2009 23:07
16.11.2009 23:12
_el0_ kirjoitti:Joo eli itsellä on Mbk Nitro vm 98 ja siinä ei ole putkessa liitoskohta mihin saisi holkin mutta hukkaputken paikka olisi, mutta se on katkaistu ja hitsattu (ed.omistaja) eli kulkee 80 mittariin ja pitääs saada kulkee 55-60, niin jos laitan ''Prikan'' putken päähän (pakoaukonpäähän) niin pitääkö sen pienentää kuinka paljon putken ''kokoa'' että se tippuu noin 55-60?
21.11.2009 18:54
Naked kirjoitti:_el0_ kirjoitti:Joo eli itsellä on Mbk Nitro vm 98 ja siinä ei ole putkessa liitoskohta mihin saisi holkin mutta hukkaputken paikka olisi, mutta se on katkaistu ja hitsattu (ed.omistaja) eli kulkee 80 mittariin ja pitääs saada kulkee 55-60, niin jos laitan ''Prikan'' putken päähän (pakoaukonpäähän) niin pitääkö sen pienentää kuinka paljon putken ''kokoa'' että se tippuu noin 55-60?
Laita prikka paikalleen, ja jotku 4.5gr rullat niin se kulkee sen 60-65.
Äläkä huudata konetta, se ei tykkää kovin paljoa siitä prikasta.
21.11.2009 19:04
_el0_ kirjoitti:Naked kirjoitti:_el0_ kirjoitti:Joo eli itsellä on Mbk Nitro vm 98 ja siinä ei ole putkessa liitoskohta mihin saisi holkin mutta hukkaputken paikka olisi, mutta se on katkaistu ja hitsattu (ed.omistaja) eli kulkee 80 mittariin ja pitääs saada kulkee 55-60, niin jos laitan ''Prikan'' putken päähän (pakoaukonpäähän) niin pitääkö sen pienentää kuinka paljon putken ''kokoa'' että se tippuu noin 55-60?
Laita prikka paikalleen, ja jotku 4.5gr rullat niin se kulkee sen 60-65.
Äläkä huudata konetta, se ei tykkää kovin paljoa siitä prikasta.
Joo eli tuota en tiedä mikkä rullat on mutta jos laitan vain jonkun prikan ja vaikka vingutan sen oikean kokoiseksi nin voiko huoletta ajaa kaasu pohjassa? Sillonhan se on ''vakio''??
22.11.2009 0:03