Korjaus, viritys, huolto, kuristustenpoisto...
Alueen säännöt
Apua löytyy myös tietopankista!Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!
14.8.2012 21:10
Cdi löytyy takakatteen alta, en nyt muista kumman takaa. Mutta joudut irroittamaan takatteen, että pääset käsiksi cdi:hin.
14.8.2012 21:11
Luin just että vasemman takasivukatteen alla pitäs olla.
15.8.2012 10:14
Kylmänä lähtee kuin tykki, kuumetessa taas liikkellelähtö on melkosta junnaamista kun kierrokset nousevat hiiiiiitaasti.. Kytkinpakassa 35 % Malossi, Malossi torsion controller, punaiset kytkinjouset, Malossi Fly Clutch ja Malossin jäähdytetty kytkinkello. Etuvariaattorissa Multivar, Rullat Malossin 6.0. Ollu jo pitkään ja toiminu kuin unelma mutta talvehtimisen jälkeen lämpimässä tallissa alkanut kuumaväsymistä tulemaan. Ja vika olikaan..? Puristukset ovat tallella kylmänä että kuumana eikä ole ongelmia käynnistää oli koneen lämpötila mikä tahansa.
15.8.2012 12:49
Jouset löystyny.
15.8.2012 14:18
Joo elikkäs mikä mahtas olla kun oma kymco tekee sillein, että esim ajaa lyhyen matkan ja pysähtyy yli 5minuutiksi. Niin ei lähde enään käyntiin, vaan jotuu tyhjentämään kaasarista hieman bensaa ennen kuin lähtee taas polkasemalla käyntiin. Pitkien ajomatkojen jälkeen tätä ongelmaa ei ole.
Ja kiinni on piper cross ilmanputsari, koska vakio putsarilla ei saa käyntiin ollenkaan, vaikka kaasari olisi tyhjä.
Ja siis tällä hetkellä 72cc sylinterisarja kiinni ja kaasuttimessa (18,5mm kaasutin) 92nen suutin ja tosiaan tuo piper cross. Toimii muuten normaalisti eikä tunnu että ei saisi bensaa.
15.8.2012 16:04
Reetuhai2 kirjoitti:Luin just että vasemman takasivukatteen alla pitäs olla.
Kiitos, oon avannu kyllä miljoonia kertoja nuo takakatteet, eikä sitä ole näkynyt :/. Vain starttipuola oikealta puolelta ja penkin lukko vasemmalta :S
Noh koitan vilkasta vielä kertaalle jos vaikka löytys, mutta aika varma olen, että se on jossain paljon syvemmällä, kuin yhden katteen alla :S
Kiitos kuitenkin!
15.8.2012 16:42
Mikä mahtaa olla kun pösö rätisee tappi kierroksilla 95-68 väviltä suuttimet käyty läpi ja tulpa vaihtanu
oiskoha cdi jotenki rajoitettu ?
15.8.2012 16:46
Jos on rajoitettu cdi niin alkaa rajottaa kierroksia eli pätkiin.
15.8.2012 16:48
joo hyvä kiitti eiku kaikki rahat vai tuhlaa johki helmmeti cdi ja hyvä tullee : )
15.8.2012 16:57
kimbah kirjoitti:
Kiitos, oon avannu kyllä miljoonia kertoja nuo takakatteet, eikä sitä ole näkynyt :/. Vain starttipuola oikealta puolelta ja penkin lukko vasemmalta :S
Noh koitan vilkasta vielä kertaalle jos vaikka löytys, mutta aika varma olen, että se on jossain paljon syvemmällä, kuin yhden katteen alla :S
Kiitos kuitenkin!
Minkä vuotinen BW'S?
16.8.2012 21:19
putsasin kaasari ja nyt kiihtyy huonommi ku enne putsaust ja kerää kierroksii hitaammi mist vois johtuu ? Liian iso suutin ? Muute vakio mut prikka pois 12mm dellu mis 90 suutin
Edit: Nyt sammus ku tulin koulust ? rullailin alamäkee jollai puol kaasul ni sammus yhtäkkii liu`uin sit nurmiko läpi kävelytiel ja koitin polkasta ni ekal käyntii ja sit toimis taas normaalisti, missä vika ?
Viimeksi muokannut jertsu9 päivämäärä 17.8.2012 13:09, muokattu yhteensä 1 kerran
17.8.2012 0:10
Onko sulla siis vakiosuutin?
17.8.2012 7:11
en oo varma vanha omistaja laittanu. Toine et se ei vieläkään lähe käyntii kunnol saa polkee iha helvetisti et lähtee yön jälkee käyntii
17.8.2012 11:54
Mite tuo alumiini pyty viilaus onnistuu ku ei tuol viilaus wikissä kerrotakko pv valuratapannuje viilauksesta eli vaikuttaako stage 6 50cc neste pyttyä viilata pakoaukosta ?
ja se vastaa joka on tämmösiä tehny tai muuten tietää homman.
17.8.2012 17:20
Alupytyn viilaus onnistuu yhtälailla, kierrokset vaan täysillä. Viilaus tottakai hyödyttää, mutta jos ei ole ennen viilannut niin en lähtis alupytystä alottaa.