19.9.2011 20:09
19.9.2011 20:12
19.9.2011 20:18
19.9.2011 20:45
19.9.2011 22:05
19.9.2011 22:28
Reetuhai2 kirjoitti:Eipä pakoaukon tiivistettä ole, se on vaan sellanen juttu niinku Lanekit sano, vaan se tiiviste tulee alkukäyrän ja putken liitokseen.
19.9.2011 22:31
JukkaT kirjoitti:Noniin, putkessa on reikä, varmaan muualtakin jo aika ohueksi ruostunut. Ei tuosta enää kalua saa, sen verran karu ilmestys. Pelkkää ruostetta koko putki
Mikäs putki tilalle?
Keeway F-Act, reilut 11tkm ajettu, kuriton alkukäyrä, prikka pois.
(äskettäin laitettu Narakun sylinterisarja täyd.)
- Huippuja en kaipaa enempää, nykyinen reilut 50+ km/h riittää (mittariin 65).
- Mahdollisimman hiljainen saisi olla, ei mieluusti paljoa vakiota äänekkäämpi.
- Kohtuuhintainen.
Mites olis kurillinen tehoputki? Esim. Techigas Trek (Scatterilla 129e)?
Tai tämä: http://www.mc-scatter.com/tehopakoputki ... 38208.html
Miten noi yleensäkin toimii kurillisena? Miten vääntö ja tehoalue suhtautuu vakioon (pirisarjalliseen)?
19.9.2011 23:31
19.9.2011 23:45
20.9.2011 0:06
20.9.2011 7:07
20.9.2011 12:52
20.9.2011 22:02
Reetuhai2 kirjoitti:Narakun on sellasta kiinanlaatua, että ne löystyy varmana todella nopeesti.
Ja putkeks kannataa hankkia Tecnigas Trek, Giannelli Go tai Smile (smile päivitetty versio GO:sta). Ne on hyviä vakioputken korvikkeita.
21.9.2011 17:52
21.9.2011 18:33