28.7.2009 10:49
28.7.2009 13:01
28.7.2009 15:23
Jiko kirjoitti:Eikös se niin onnistu, että laitat toisenkin prikan väliin? Ja sitten hiot ohuemmaksi niin paljo kuin tarvii. Luulisin ainakin että noin saan huippu välityksiä pienemmiksi helpoiten. Toinen voisi olla eri peränvälitykset (vai mikä se nimi oli?).
28.7.2009 19:35
28.7.2009 19:42
3.8.2009 22:49
4.8.2009 11:06
latetzeee kirjoitti:Miten peugeot speedfight 2 on kuristettu?
4.8.2009 13:04
4.8.2009 13:12
4.8.2009 22:35
Suomi24 kirjoitti:aprilian skodut ovat siitä hauskoja että -97 mallit eli ennen 98 vuotta valmistettujen helpoin viritys on ilmainen! kyse on kierrosluvun rajoittimen poistamisesta! ota boxi pois jotta näyt tulpan hatun, seuraa tulpasta menevää piuhaa sytytysboxiin, näyt punaisen piuhan jossa on keskellä pikaliittimet, irroitat liittimet toisistaa niin johan alkaa kone kiertämään! helppo muuttaa vakioksi takaisin liittämällä vain ne liittimet toisiinsa! irrota ne piuhat ja osta moparista(mopo-sport jos joku ei tiennyt) kyseiseen malliin malossin kisavariaattori ja mahdollisesti kireämpi hihna! pääset suoralla n.65km/h ja alamäessä n.80km/h! ei ole huimat nopeudet mutta kiihtyvyys/vääntö on aivan omaa luokkaansa varsinkin amico mallissa! osien hinta on n.100€ yhteensä! jos haluat kuitenkin vielä lisää nopeutta niin osta tehoputki vielä lisäksi
6.8.2009 23:13
6.8.2009 23:48
11.8.2009 20:29
11.8.2009 21:30
Pancho11 kirjoitti:Terve,
tekstiä... siitä levystä varissa
11.8.2009 21:38
pyry.korpelainen kirjoitti:Luin jostain et speedfight 2 -08:ssa ois joku ilmakuri, nii kertokaaha kuka tietää et mistä semmosen löytää ja miten poistaa