Korjaus, viritys, huolto, kuristustenpoisto...
Alueen säännöt
Apua löytyy myös tietopankista!Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!
31.3.2012 8:43
Laitat 115. Itselläni on 117 tuon pytyn ja vaparin kanssa, tuntuu vaan, että on vielä vähän liian pieni.
31.3.2012 14:35
Reetuhai2 kirjoitti:No koita isommalla suuttimella, se kyl vois auttaa jos ryypyn kanssa toimii jotenki.
70cc ja LeoVince....
ei oo mikään tehokkain putki tohon pyttyyn muttei enää jaksaisi rahaa laittaa nitroon
täytyy sitä isompaa suutinta sitten hankkia...
2.4.2012 8:44
Mulla on tossa ylimääräsenä tollanen musta 21mm lortto. Tarkotus oli laittaa se kiinni, mut ryyppyä tutkiskellessa tuli pieni ongelma.
Eli siis, mitenkäs tuo oikein toimii? Nytkun sen avaa niin siitä tulee toi kansi ja jousi veke ja sinne pohjalle jää sellanen lovi tms. Voin ottaa kuvan jos selventäis. Mutta tosiaan, puuttuuko tuolta jotain, vai enkö vaan osaa?
2.4.2012 12:41
siis käsi- ,sähkö- vai vaijeriryyppy?
2.4.2012 15:50
Aivan tietysti
Vaijeriryypystä kyse.
2.4.2012 16:42
Itse just pari viikkoo sitten kasasin vaijeriryypyn niin ei minun mielestä ollut pahemmin ongelmia. Eli kasasin niin jos lähetään menemään mustasta kannesta alaspäin eli ensiksi kansi-->vaijeri läpi kannesta-->jousi--> sitten vaijerin päätyyn nippa eille ole jo ja laitat sen siihen luistimeen vai mikä nyt onkaan joka tulee sinne kaasarin pohjalle. Kysy ihmeessä lisää jos et ymmärtäny näitä ohjeita.
Mulla muuten tuli sen ryypyn mukana kuva miten kasataan, niin voin pistää siitä kuvan jos helpottais.
2.4.2012 17:07
Joo pistä kuva vaan jos pystyt. (:
Mulla on siis siinä se kansi, sit tulee se jousi ja sit tonne pohjalle jää just varmaan se luisti, missä on lovi, missä se ryyppyvaijeri ei kyllä pysy. En sit tiedä tosiaan et puuttuuko tuolta jotain, vai pitäskö sen luistin tulla sieltä myös veke.
2.4.2012 17:21
Juu jos löydän sen viel. Se luistin kuuluu olla kiinni siinä vaijerissa. Itse laitoin vaijerinipan siihen vaijerin päähän kiinni ja vaijerin luistimeen kiinni.
2.4.2012 17:37
Senverran itekkin ymmärsin. Mut en saanu tota luistia tuolta tulemaan veks, jos sen sieltä pitäs lähteä.
2.4.2012 22:11
Pahoittelen näin aluksi viestin sekavuutta.
1.)Voisiko joku avata minulle "läppien" tekniikkaa, (mitä ne tekkee, mihin ne vaikuttaa....)
2.)Jos kone sylkee bensaa takasin kaasariin ja putsariin, niin tämähän meinaa sitä että läpät raottaaa? oikein vai väärin?
3.)Voiko läppiä korjata/kiristää?
4.)kannattaako ostaa tnt läppiä?
2.4.2012 22:38
Läpät estävät ilma/bensaseoksen virtaamisen takaisin kaasuttimeen päin. 2. Joo oikein. 3. Joskus raottamisen voi saada korjattua kääntämällä läpät toisinpäin mutta itse en kyllä saanut. 4. Eihän ne TNT osat yleensäkään mitään parhaimmistoa ole mutta voihan sitä kokeilla kun on halpa.
3.4.2012 14:14
Okei ja voisikos joku vielä sen verran auttaa että minkä mittaset läpät roxissa on?/minarellin konees?
Kysyn koska olisin tilaamassa moposportilta niin siinä vissiin pitäisi tietää koko että voi tilata...llinkkiki olis iha jees(Y)
3.4.2012 15:31
Öäöö, ei niissä mitään mittoja yleensä tarvita. Jos tuotekuvauksessa sanotaan että vaakaminarelliin niin silloin käy aeroxiin ja kaikkiin skotuihin missä on vaakaminarelli kone.
5.4.2012 19:05
Niin, mikäli tossa 21mm racing - lortossa pitäs samanlainen vaijeriryyppy olla ku muissakin, niin on toi ryypyn luisti jääny tonne kaasariin jumiin, nätisti se sielä pyörii muttei mihinkään liiku. Miten sen sieltä sais veks?