Korjaus, viritys, huolto, kuristustenpoisto...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

16.2.2011 10:25

Kiitos, mutta kai tuo dot 5.1 bilteman neste käy roxiin?

16.2.2011 15:02

Suosittelisin dot4:sta ku siinä kannessaki lukee et dot4 only. Muistaakseni kyl 5 tai 5.1 menee iha yht hyvi.

16.2.2011 16:41

Selvä. Kysyin koska mulla on jo se neste.

16.2.2011 16:51

DOT 4 tilalle ei saa laittaa DOT 5 nestettä,koska eivät sovi keskenään yhteen ja pahimmassa tapauksessa menee koko jarru tsydeemi uusiks.Eli jos siellä on ollut DOT 4,niin ei DOT 5 nesteitä sinne missään nimessä!

16.2.2011 18:43

Joo jotku noist tosiaa puurouru keskenää, mut ikin ei muista mitkä :lol:

18.2.2011 0:17

Mut tos lukee että voidaan sekoittaa muiden 3.1 , 4.1 ja 5.1 kanssa mut enpä mä olekkaan sekoittamassa niitä vaa tyhjään laittamassa ... :roll: Kysyin/tarkoitin kysyä että käykö tohon roksin jarrujärjestelmään ollenkaan? tuo 5.1

18.2.2011 16:33

Dot 5.1 käy,mutta tässähän puhuttiin DOT 5,jota ei pidä tuohon 5.1 sekoittaa,koska ovat aivan eri kamaa...eli 5.1 voi laittaa huoletta.

16.3.2011 18:44

Mikä vois olla vikana ku boosterin ohjaus vetää vasempaa aika rajusti? Keulan liukuputket? (en tiiä mihi tämmöne pitäis laittaa ni laitoin tänne ku alustoist ainaki puhutaa) :)

5.4.2011 17:19

Miten tuota moottorin ja rungon välistä sivuttaisliikettä saisi rajoitettua? Skootteri on suzuki address, ja tällä hetkellä koneen korvakkeissa on kumiset puslat jotka joustavat ihan liikaa. Stunttikäyttöön kun rakennan, ja tuo sivuttaisliike ilmenee woblauksena keulittaessa. Laakerit eivät varmaan kestä kauaa? Nylon holkitkin varmaan kuluvat nopeasti? Mites jos sorvaisi metallista puslat? Rasittaako liikaa korvakkeita/ akselia?

5.4.2011 20:25

hj_94 kirjoitti:Mikä vois olla vikana ku boosterin ohjaus vetää vasempaa aika rajusti? Keulan liukuputket? (en tiiä mihi tämmöne pitäis laittaa ni laitoin tänne ku alustoist ainaki puhutaa) :)

Onko pumput pyörähtäny t-palassa? Onko renkaat epätasaisesti kuluneet? Luin joskus tästä artikkelin ja nuo muistui mieleen.

6.4.2011 14:04

on toi kymco sellane pelit et.. uus etujarrusatula maksais 200e, mite ton vois korjailla kun on iha ruosteessa ja kaikessa mahollisessa paskassa, putsaaminen ei auta.. Eturengas ottaa kokoaja siihen kiinni eikä siis liiku kunnolla! Kesällä pääs viel 65 suoralla mut nyt ei mee kun hikisesti 40.

MAhtaako olla uuden paikka vai voikohan ton jotenki korjailla? Putsaaminen ei auta..:S

6.4.2011 15:50

En tiedä liittyykö tähän topicciin,mutta pystyykö elvyttämään mitenkään piaggio typhoonin keulaa?
pitää hirveetä ääntä ja jää pohjaan ja joutuu rykimään ylös. ei siis jousta yhtään.

7.4.2011 21:35

Löytyykö porukoilta kokemusta easypartsilta myytävistä Yss-takaiskareista? Kunpi olisi parempi tuollainen kaasu Yss vai alkuperäinen iskari? Mopona Sr 50 www vm.'97.

http://www.easyparts.nl/showarticles_in ... 290mm.html

http://www.easyparts.nl/showarticles_in ... 290mm.html

Mitä eroa noissa kahdessa on?

8.4.2011 16:05

Jesmuli kirjoitti:En tiedä liittyykö tähän topicciin,mutta pystyykö elvyttämään mitenkään piaggio typhoonin keulaa?
pitää hirveetä ääntä ja jää pohjaan ja joutuu rykimään ylös. ei siis jousta yhtään.

Sulla on voinu öljyt kusta sieltä, eiku auki, uuet öljyt ja stefat, en usko et ois jouset itessää paskana.

8.4.2011 17:04

Zanez kirjoitti:Löytyykö porukoilta kokemusta easypartsilta myytävistä Yss-takaiskareista? Kunpi olisi parempi tuollainen kaasu Yss vai alkuperäinen iskari? Mopona Sr 50 www vm.'97.

http://www.easyparts.nl/showarticles_in ... 290mm.html

http://www.easyparts.nl/showarticles_in ... 290mm.html

Mitä eroa noissa kahdessa on?



Äkkiseltään kumpikin näyttää kaasuiskarilta, että ei kai niissä kovin suurta eroa ole. Itselleni hommasin tässä kuukausi sitten YSS:n 330mm iskarin ja se ainakin tuntuu napakammalta kuin vakio, ja kyllähän nuo iskarit kestää väh. sen minkä vakiokin. Itse ostaisin YSS:n iskarin, sillä on varmasti hinta-laatusuhde kohdillaan.