Korjaus, viritys, huolto, kuristustenpoisto...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

6.7.2009 3:02

FaiberGlass^ kirjoitti:Pitäsköhän tossa mun nrg:ssä olla kaksi variaattorin prikkaa? Kun tolla yhdellä tuntuu menevän aika iloisesti liikoja huudattamatta 60km/h mittariin ja katsastus huomenna. :eek:

Laita yksi iso prikka.

6.7.2009 11:25

Snuuk kirjoitti:
sink kirjoitti:Miten tästä stage6 PRO replica CE:stä saa kuristukset pois? olen ottanut alkukäyrästä pienen raudan palasen. en tiedä miksi sitä sanotaa :s :s :s


No siinä alkukäyrässähän se kuri on, sellanen suppilon muotonen. Eli oot ottanu jo kurin pois? :D



Juu. Nyt ei toimi kunnolla ei lähde liikkeelle muutakun tehopiikillä ja kun tehopiikki loppuu niin hiipuu ja ei mee enenmpäää kuin 60. Mikä siinä voisi olla?

6.7.2009 13:04

Riippu vuosimallista. Uudemmissa on yks ja vanhemmissa kaksi.

6.7.2009 17:25

karkulainen kirjoitti:
FaiberGlass^ kirjoitti:Pitäsköhän tossa mun nrg:ssä olla kaksi variaattorin prikkaa? Kun tolla yhdellä tuntuu menevän aika iloisesti liikoja huudattamatta 60km/h mittariin ja katsastus huomenna. :eek:

Laita yksi iso prikka.

No vaivalla tilasin ton yhdenkin prikan ulkomailta kun paikalliset myy ei-oota. Katsastuskonttorin pihassa pistin nippusiteen rajoittamaan kaasuvaijeria. Läpi meni. 8) "aika luumuhan toi on"

6.7.2009 21:20

FaiberGlass^ kirjoitti:No vaivalla tilasin ton yhdenkin prikan ulkomailta kun paikalliset myy ei-oota. Katsastuskonttorin pihassa pistin nippusiteen rajoittamaan kaasuvaijeria. Läpi meni. 8) "aika luumuhan toi on"

No pääsiasia että meni läpi. ;)

7.7.2009 20:51

Mitä kuristuksia Kymco Vitality 05:ssa on?

derbi

7.7.2009 22:12

Onkos Derbi Atlantiksessa muita kuristuksia kuin variaattorin prikka ja hukkaputki? Ja paljonko suunnilleen kulkee pelkällä prikan poistolla. Kyseessä vm '09 eli Piaggion koneella oleva versio.

Kiitos etukäteen niille jotka vastaavat. :)

7.7.2009 22:50

Kaasuttimessa messinkilevy.

7.7.2009 23:02

Shape kirjoitti:Kaasuttimessa messinkilevy.


Ok. Kysyn vielä sen, että onko ton poiston takia suuttimen vaihto pakollinen, kokemusta kellään toimiiko vakiosuuttimella?

8.7.2009 12:34

weeko kirjoitti:
Shape kirjoitti:Kaasuttimessa messinkilevy.


Ok. Kysyn vielä sen, että onko ton poiston takia suuttimen vaihto pakollinen, kokemusta kellään toimiiko vakiosuuttimella?


No itse kyllä vaihtaisin suuttimen, koska omassa pelissäni alkoi booaamaan vakiosuuttimella ;)

9.7.2009 13:12

Mitäs kuristuksia Aprilia Amico:ssa (vm.96) on?

9.7.2009 20:29

miten on porukat tukkinut hukkiksen eli minkälaisen levyn ootte sinne laittanu? ja sit viel et paljonkohan -09 aerox kulkee pelkällä hukkiksen tukkimisella?

10.7.2009 11:53

Ite rälläköin sen pois, hitsasin siihen vaan iha normi pellinpalan ja sit hitsasin sen hukkiksen takas

12.7.2009 20:14

Ja kulkee noin 60km/h ilman hukkista prikan kanssa.

12.7.2009 20:19

Ite tukin hukkaputken silleen et rälläköin siit sillee melkein poikki sen niinku sillee et sitä pysty vääntää ja sit hitsasin prikan siihe kiinni ja taivutin takasi paikoillee sen. Sit vaa hitsasin sen hukkiksen siihe ja spreijasin purkkiin mattamustaa maalia ja tikulla levittelin sitä siihe. Tuli ihan samanlaine ku sitä enne ;)