Korjaus, viritys, huolto, kuristustenpoisto...
Alueen säännöt
Apua löytyy myös tietopankista!Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!
27.11.2010 21:56
En löytänyt easypartsin sivuilta Malossin "normi" jarrupaloja taakse.Onko kukaan muu löytänyt?
28.11.2010 10:09
Mitä mahdat tarkoittaa "normi" paloilla?
Tuossa on sulle joitain paloja, num. 6 kohdalla.
28.11.2010 13:25
shalloa kirjoitti:En löytänyt easypartsin sivuilta Malossin "normi" jarrupaloja taakse.Onko kukaan muu löytänyt?
http://www.easyparts.nl/showarticles/0-968-156-219-502-2370-1693/0/2/
16.12.2010 15:50
http://www.easyparts.nl/showarticles_in ... aljet.htmlKäykö noi tähän
taakse??
Alkuperäiset:http://www.easyparts.nl/showarticles_info/00018213577/0-968-1-m412-m167-m459-m1412-s1417-d37125/1412/Pads-Pair.html
19.12.2010 20:11
miten roxin etupumppuja madalletaan? pitääkö niitä katkasta? vastakkaa nopiaa
20.12.2010 0:24
Katkaiset jousista palaset pois, ja jos haluat estää klappaamisen niin laitat tilalle saman verran holkkia.
21.12.2010 16:42
jkoljo kirjoitti:Katkaiset jousista palaset pois, ja jos haluat estää klappaamisen niin laitat tilalle saman verran holkkia.
niin ne jouset siä sisäl?
21.12.2010 17:36
Juuri ne, eihän siellä pahemmin muita olekkaan. Kannattaa ottaa asennussessioon mukaan uudet öllet/vassut, ja etupumppujen stefat jos yhtään vuotavat.
25.12.2010 0:29
Kellään kokemusta trekkerin keulan madalluksesta? Ei taida olla ihan helppoa, kun on usd?
Kun pitäs joku keula saada ton roksin vanteen kaveriks ja trekkerin keula menis viissinkin suoraan speedfightin runkoon? Mut vanteelle joutuu varmaan jonkunnäköset holkit tekemään? Jos meinaa pistää tohon trekkerin keulaan?
Roksin keulan jos pistää speedifghtin runkoon niin joutuu ainakin holkit tekemään. Mut tarvitseeko tehdä mitään muuta?
27.12.2010 14:54
onko kellään tieto paljon öljyä solifer xtr 50 keulaan ?
27.12.2010 15:22
Käyttöohjekirjassa lukee tai sitten alat vaan laittamaan sitä öljyä sinne, ja kun se näyttää täydeltä niin lopetat laittamisen.
26.1.2011 22:20
Kun äsken avasin jarrunestesäiliön ja otin siitä sen kumisenkin kannen pois, siellä oli jotain neliöitä neliöiden sisällä ja nestettä.Miten tosta nyt pitäs tietää et siel on tarpeeks öljyä?Sivu "ikkunoista" en ainakaan pintaa näe, mutta eikö sen pitäisi tuntua jarruissa jos siellä ei ole tarpeeks nestettä?
16.2.2011 1:50
Joo eli ois tämmönen homma että en tajua tosta jarrujen ilmauksesta hölkäsenpöläystä vaikka yritinkin lukea tuolta tietopankista...eli voiko joku selittää lyhyesti ja ytimekkäästi minulle miten toi ilmaus tapahtuisi kun aijon vaihtaa roksiini takajarruletkun?
Ja voinko käyttää tota bilteman jarrunestettä joka on dot 5.1? Onko siitä kokemuksia kenelläkään? Omistan siis jo tuon kyseisen nesteen. Kiitos jo etukäteen jos joku vaivautuu.
16.2.2011 8:42
Painellaan jarrua muutama kerta, sitte ilmausruuvia auki ja pian takas kiinni ja taas pumpataan jarrua jne, tätä niin kauan et kahva tuntuu oikeen laiselta ja ilmausruuvista ei tuu nesteen mukana ilmakuplia. Ja muistaa kattoa ettei pääse säiliö tyhjäksi tai sit menee koko homma uusiksi. Ja auttaa jos on joku kaveri painelemassa jarrua tai avaamassa ja sulkemassa ilmausruuvia.