Korjaus, viritys, huolto, kuristustenpoisto...
Alueen säännöt
Apua löytyy myös tietopankista!Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!
16.2.2012 18:31
Itse ottaisin DR 70cc Evolutionin joka maksaa SC:llä 90€. Se on kait melko alhaalta vääntävä ja siten sopiva tuolle putkellesi jos sen välttämättä tahdot pitää. Airsal on kuulemani mukaan melko kierrospytty enkä usko sen olevan sopiva tuolla putkella.
16.2.2012 21:51
Airsal on nimenomaan väätöön suuntautunu pytty. Ja suosittelisin todella lämpimästi vaihtaa ton putken, et saa tolla tehoa ollenkaa irtia.
16.2.2012 21:56
Reetuhai2 kirjoitti:Airsal on nimenomaan väätöön suuntautunu pytty. Ja suosittelisin todella lämpimästi vaihtaa ton putken, et saa tolla tehoa ollenkaa irtia.
Ei viittis enää paljoo tohon rahaa tuhlailla, joten varmaan sen Airsalin ostan vanhan leikanneen pytyn seuraajaksi.
Putkeen en oikein jaksa enää panostaa, joten kai tuo nyt enemmän antaa tehoa, kuin vakioputki.
16.2.2012 22:00
Airsalista saa ihan mukavasti tehooki jos vähä näyttää dremeliä. Ja koitappa laittaa ilmotus, jos joku haluis vaihtaa putkee.
24.2.2012 10:25
Kumpi on tehokkaampi? Airsal t6 racing, tai Airsal sport?
Ehdottakaa muita alle 100€ 70cc pyttyjä, jotka on tehokkaita ja on morinille.
24.2.2012 11:05
T6 on selvästi tehokkaampi. Siin on isommat kanavat kun sportissa. Ja vaikka mäntä on yksrenkainen, niin kun se on ajettu loppuun, tilalle vaan kaksrenkainen jonka jälkeen pääsee ajaa pitempään.
27.2.2012 20:27
Mistä nuita T6 70cc pyttyjä saa sitten halvalla aeroxiin?
27.2.2012 20:34
S-A:lta sai joskus ainakin, luulis saavan vieläkin..
27.2.2012 20:48
En ainakaan löytänny...
27.2.2012 20:52
Ainenki scootter centteristä löytyy jtn airsaleja.
27.2.2012 21:03
Kumpi on tehokkaampi airsal 70cc t6 racing vai motoforcen 70cc racing?
27.2.2012 21:47
Motoforce.
27.2.2012 23:22
Hätä hätä, mites päin nuo metalliset kannentiivisteet tulee? Ilmeisesti isommat vesireijät pakoaukon puolelle? Entä kummin päin toi muuten tulee pyttyyn, noi ns. kapeat kohoumat kanteen vai sykinteriin päin, siis se kohouma mikä kiertää männän ympäri? Tuon polinin setin ohjeet ditechiin on vähän puutteelliset
EDIT.vanhasta sain luntattua tuon että isot reijät on ainakin alaspäin, nyt se on kiinni kapea kohouma kanteen päin
2.3.2012 18:54
Kyllähän on muuten tehokas toi S6 sport mk2. Tänään pääsi vähän tielle kokeilemaan kuinka se oikeen kulkeen. Säädöt olivat malossi sport:in jäljiltä, mutta hienosti se yläkiekoilla nauku. Helposti 2 hp enemmän kuin malossin sportilla, mutta kyllä varmaan mäntääkin joutuu vaihtamaan paljon useimmin.
Kertokaas mikä olis semmoinen kaasari, jossa olis nipat alipaine ja öljynsyötölle. Mieluiten 21mm, varmaan paras? Vai menisiköhän tuolla 17.5 vielä? Mistä huomaa, että kaasari on liian pieni?
2.3.2012 18:56
Dellorton phbg racing:ssä on ainakin öljy ja alipainenippa, siis ainakin 19mm mallissa, 21mm en tiiä