Korjaus, viritys, huolto, kuristustenpoisto...
Alueen säännöt
Apua löytyy myös tietopankista!Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!
8.1.2012 19:59
2 tahissaki pakoputki yms. vaikuttaa puristukseen. Tuolla mopopuolella on ollu noista puristussuhteista aika paljo juttua ja väitän että tässäki on ainaki 9,5 vakiona puristukset, pitääki ettiä jostaki.
Toi 7,44 on maholline korjattuna suhteena, vai olikos se sinä toisena
E: Jogissa on 10,2 ja kansi täysi paska verrattuna roxin kanteen, muotoilukin kusee. Uskosin että roxissa ainaki sama
9.1.2012 19:24
Sori että kyselen, en tiiä paljoa virityssylkistä..
Eli airsal t6 racing sylkästä kysyn, kun uutta kantta ei tule mukaan.
Meneekö tuo ihan skopan vakiokannella?
Ilmeisesti puristussuhde pikkasen laskee=vähemmäntehoa.
Tehoiltaan tuo sylkkä vastaa sport tasoa (13hp max) , ja hintaa löytyy 80€.
20.1.2012 18:34
Mitäs on tykätty S6 50cc sportista? Itte tuon ostin kesällä ja pari sataa tuli ajettua. Vähä tuntu olevan potkua enemmän ku vakios, ei sisään ajos viä kunnolla uskaltanu kokeella. Mitähän pakoputkee tuolle suosittelisitte, jos innostuusin viä investoimaan, autokuume ku kans alkaa nouseen...
20.1.2012 19:45
Stage6 pro replica on ihan hyvä. Muista varin säädöt!
21.1.2012 10:24
Lantti kirjoitti:Mitäs on tykätty S6 50cc sportista? Itte tuon ostin kesällä ja pari sataa tuli ajettua. Vähä tuntu olevan potkua enemmän ku vakios, ei sisään ajos viä kunnolla uskaltanu kokeella. Mitähän pakoputkee tuolle suosittelisitte, jos innostuusin viä investoimaan, autokuume ku kans alkaa nouseen...
Pro jopa parempi tuolle pytylle, koska on sen verran tehokkaampi kuin vakio.
23.1.2012 17:14
Mites ootte ton kannen kiristyksen hoitaneet ilman momenttiavainta? Onnistuuko ilmankin kun sehän on vissiin aika tarkkaa ettei vedä ainakaan liian tiukalle?
23.1.2012 17:47
Kunhan varot ettei ne pinnapultit mene poikki
23.1.2012 18:30
Ite käytän aina lyhyttä (ehkä 15cm) räikkää ja otan aika juuresta kiinni ja väännän melkeinpä niin tiukkaan kuin pystyy ja silleen ristiin kiristämällä. Silleen kun vähän kerrallaan vääntää niitä pultteja vuorotellen niin jossain vaiheessa ne ei tahdo enää kiristyä tai kiristyy silleen naksahtamalla niin siinä vaiheessa lopetan kiristyksen. Hyvin ovat toimineet tuolla taktiikalla.
4.2.2012 1:09
Kertokaas sopiva sytkäennakko S6 racingille, jossa putki ottaa tehopiikin 11.000rpm+ alueella?
Sähköt on vakiot. Eli montako astetta?
5.2.2012 10:18
Testaappa itse. Laita ennakko ensin 2,5 mm ennen YKK ja jos se ei nakuta, aikaista lisää.
5.2.2012 22:27
onko kellää mitää tietoo paljo mahtaa tehoo irrota malossin 50cc sportist?? mukana oli oma kansi ja hiilikuituläpätki?? pikasii kiitooos!!
5.2.2012 22:28
Tuskin hirveesti enempää kun vakiostakaa.
9.2.2012 19:52
Reetuhai2 kirjoitti:Tuskin hirveesti enempää kun vakiostakaa.
+Isommat huuhtelut, matala kansi, tehari, kaasarin neula nostettu, 96 suutin, kuriton putsari + kaikki varihilppeet malossii??
9.2.2012 21:08
Mikä tehari? Paljonko laskettu kantta? Kaasarin säädöt ei oo viritystä, ja varihilppeet ei vaikuta tehoon.
16.2.2012 17:30
Mikä ois noista ihan hyvä sylinteri Typhoonille?
http://www.scooter-center.com/scoweb/pa ... T_ZYLINDERhttp://www.scooter-center.com/scoweb/pa ... T_ZYLINDERTai sitten Airsalin 70cc, maksais vain postien kanssa yhteensä 75e.
Putkena Typhoonissa on next-r, enkä tätä ole vaihtamassa, joten sylinterin ei hirveän tehokas tarvitsisi olla mutta kuitenkin kestävä ja tehokkaampi kuin vakio 50cc.
Ite ajattelisin tota Airsalia sen hinnan takia
, onkos kellään kokemuksia siitä pytystä tai tuolta
http://www.opvoeren.nl/ tilaamisesta?