Korjaus, viritys, huolto, kuristustenpoisto...
Alueen säännöt
Apua löytyy myös tietopankista!Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!
21.7.2012 4:21
Mopossani ei ole kierroslukumittaria voiko sellaisen lisätä jotenkin?
21.7.2012 19:12
Miksipäs ei, esim jossain vaiheessa biltemasta sai kierroslukumittarin.
Ja se sisältää aika varmasti myös ohjeet miten asentaa
21.7.2012 20:40
Mitä eroa / + / - on analoogisella / digitaalisella IRI:llä (Internal Rotor Ignition
)
22.7.2012 15:25
mimmone homma on laittaa roxin keula speedfight 2 seen onko kellään kokemusta
22.7.2012 15:57
Ensiks kannattaa ainaki opetella kirjottaa. Sitte otat selvää emäputkien halkasijoista ja muista mitoista ni voit miettii millanen homma siinä on.
22.7.2012 16:19
se on ihan selvä et se on ohkasempi roxissa ku pösössä mut kummasti net on niitä pököttii laittanu
22.7.2012 16:52
Siis pystyyhään minkä tahansa keulan laittaa mihin tahansa. Toiset keulat menee helpommin ja toisia keuloja joutuu muokkamaan paljon.
22.7.2012 19:17
Jatkoa edelliseen kysymykseeni sivulla 40.
Mitä kannattaa tehdä?
- Kokeiltu erikokoisilla suuttimilla ja vakio putsarilla sekä piper crossilla.
Kun kymco lämpenee jonkin verran ja antaa olla sammuneena niin kauan että bensa "haihtuu" kaasarista. Niin ei lähde enään käyntiin. Joutuu odottamaan niin kauan että kone on aivan viileä.
Suuttimia on kokeiltu 80 - 95 väliltä, kokeiltu säätää kaasaria, mutta mikään ei tunnu auttavan.
22.7.2012 19:38
Säädäppäs venttiilit.
22.7.2012 19:39
Venttiilejä väljyksiä säädelty, 0,8 - 1 välillä mutta ei tunnu vain auttavan.
Heti kun iski tuon 72cc kiinni niin alkoi tekemään sitä
22.7.2012 22:24
Mulla on aivan sama ongelma.. Muuten toimii mutta kun ajaa lämpimäksi ja antaa olla 5 minuuttia sammuksissa, ei lähe millään käyntiin paitsi jos painaa samalla kaasua kun starttaa niin lähtee heti. Johtuu käsittääkseni sähköryypystä, kun moottori on kuuma ja mopon sammuttaa, sähköryyppy menee päälle ja tekee seoksen aivan liian rikkaaksi niin eipä käynnisty. En tiiä sitte johtuisko sulla muusta se kun jos se sylkkäsarjan vaihdon jälkeen alkoi, ei luulis sen vaikuttavan sähköryyppyyn..jos sulla edes on sähköryyppy siinä?
22.7.2012 22:37
Joo sähköryypyllinenhän toi on, mutta en ole huomannnut eroa kun kahdella eri sähköryypyllä kokeillut. :S
Alkaa toivo hiipumaan.
22.7.2012 22:59
mikah kirjoitti:Venttiilejä väljyksiä säädelty, 0,8 - 1 välillä mutta ei tunnu vain auttavan.
Liian isot välykset, sen pitäisi olla alle 0,1 mm, eli 0,1 millin liuska pitää liukua hyvin vaikeasti.
22.7.2012 23:04
Kinkkimoottoreissa 0,10mm on hyvä välys. Imuun mieluiten hieman pienempi, n. 0,08mm.
23.7.2012 0:24
Shape kirjoitti:mikah kirjoitti:Venttiilejä väljyksiä säädelty, 0,8 - 1 välillä mutta ei tunnu vain auttavan.
Liian isot välykset, sen pitäisi olla alle 0,1 mm, eli 0,1 millin liuska pitää liukua hyvin vaikeasti.
Ai sen pitää olla niin pieni ;oooo
Miksi koko ajan elänyt siinä tiedossa että 0,8 - 1
DD noo, huomenna testataan