Korjaus, viritys, huolto, kuristustenpoisto...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

Re: Keskustelua kaasuttimista #3

12.12.2011 19:00

stnakiinalaiset:D kirjoitti:voiko se vaikuttaa että bensa ei mene pyttyyn astiD

Eemmä usko :lol:

Re: Keskustelua kaasuttimista #3

12.12.2011 19:17

No mikä siihe sit vaikuttaa et bensa ei mee pyttyyn?.D

Re: Keskustelua kaasuttimista #3

12.12.2011 20:15

Voi se vaikuttaa, kiinalaisissa kaikki on mahdollista.
Mikäli sinulla on kyseessä nelitahtinen kiinanskootteri, suosittelen myös vilkaisemaan tätä ketjua jossa olen melko laajasti selittänyt, osittain omien kokemusten pohjalta erinäisiä asioita näistä.
viewtopic.php?f=33&t=81064

Pystyt helposti testaamaan sen, että onko mopo muuten kunnossa pistämällä kaasariin bensaa suoraan luistin alle (eli otat luistin, tai tässä tapauksessa sen kalvon josta puhuit), sitten luistin takasin ja starttaat ja kokeilet hörähtääkö. Tai jos mopo on muuten osissa niin suoraan tulpanreiästäkin voi laittaa, tosin vaakapyttysessä vähän hankalaa mutta esim lääkeruiskulla onnistuu aika helposti. Tulppa/tulpanhattu kiinni ja kokeile käynnistää, pitäs hörähtää edes jos kipinä ja puristukset on kunnossa.

Re: Keskustelua kaasuttimista #3

12.12.2011 21:32

juuh on nelari kiitti paljon ja oisko mitään muita keinoja vielä? ku ei kastu yhtää tulppa, kaasarin kalvos on tosiaa 2 reikää:D !?
Viimeksi muokannut Shape päivämäärä 12.12.2011 21:37, muokattu yhteensä 1 kerran
Syy: Edellistä viestiä ei tarvitse lainata

Re: Keskustelua kaasuttimista #3

22.12.2011 22:41

Onko 21mm. Dellorton kaasarilla suunnilleen samat suutinkoot, mitä 17,5mm. kaasarilla? Eli siis kun mulla on nytten 17.5mm. Dellorto kaasari, suutin on 105 ja laittaisin 21mm. kokosen kiinni, niin senkin kanssa n. ~105 suutin? Kyseessä MBK Booster jossa 70cc. (Imukaulaa toki avarran myös.)

Re: Keskustelua kaasuttimista #3

22.12.2011 22:57

Luultavammin joutuu laittaa isompaa suutinta.

Re: Keskustelua kaasuttimista #3

22.12.2011 23:03

Ok, kiitos vastauksesta! ;)

Re: Keskustelua kaasuttimista #3

23.12.2011 13:28

Itellä on vakioputsarilla jogissa 17,5mm PHVA:lla 105 ja puheitte mukaa 98 on hyvä vakioputsarilla 21mm PHBG:llä.

Ja siis muuta settiä noissa kyseisisä vehkeissä on just 70cc, sopivat rännit yms ;)

Re: Keskustelua kaasuttimista #3

25.12.2011 14:39

Moro, minkäs kokone suutin ois just passeli tai lähes oikea tälle kokoonpanolle:
Stage 6 Street Race 70cc
Tecnigas Nextr
22mm Dellorto
Unin vapaavirtaus suodatin

Moponi on Cpi Aragon S

Toivottavasti tuli oikeeseen osoitteeseen :;D :D

Re: Keskustelua kaasuttimista #3

25.12.2011 14:58

Satasen paikkeilla.

Re: Keskustelua kaasuttimista #3

25.12.2011 15:24

jonik1 kirjoitti:Satasen paikkeilla.

Kokeilenpa sitte tota :)

Re: Keskustelua kaasuttimista #3

25.12.2011 16:25

Mutta hanki ihmeessä parempi putki tolle pytylle.

Re: Keskustelua kaasuttimista #3

25.12.2011 16:50

Mitäpä tuolle kaasarille nyt pitäisi kokeilla, kun heti kun laskee lämpötila 0 asteen alapuolelle käy röpöttämään ja pätkimään kun lähtee liikkeelle eikä pysy tyhjäkäyntiä. Tällä hetkellä vakio lortto (12mm), 85 suutin, ja Pro replica. Neula keskellä ja seos ruuvi 1,5 kiekkaa auki. :roll:
Tehnyt samaa tolla 16mm kaasarilla kun koitin.

Re: Keskustelua kaasuttimista #3

25.12.2011 20:36

Reetuhai2 kirjoitti:Mutta hanki ihmeessä parempi putki tolle pytylle.

Aattelin nyt vain mahollisimman halvalla mennä ku ois tarkoituskin muokata tota nextrrää pikkasen komeemmaksi laittamalla pakoputken kiinnike sillai kellallee että putki nousee suuuremmassa kulmassa ylöspäin.:D mutta ei nyt pädetä siitä ku ei oikein liity tähän kaasari topiccii :lol:

Re: Keskustelua kaasuttimista #3

26.12.2011 12:56

http://www.moposport.fi:8080/workspace.client_moposport/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=02660
PHBG 21

Onko tossa siis öljynipat, että saa tuorevoitelun kiinni. Onko suutin 6mm vai 5mm? Erikoisen halpa tuo on kylläkin.