Korjaus, viritys, huolto, kuristustenpoisto...
Alueen säännöt
Apua löytyy myös tietopankista!Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!
19.12.2011 10:01
Elikkä narakun 72cc pytty, n.18mm kaasari. 63cc pyttyä on turha hankkia, siittä ei oikeestaan tehoa saa. Lähinnä kelpaa vaan vakiopytyn korvikkeeks. Ja ton 72cc pytyn kanssa parempi kansi tois kans mukavasti tehoa.
19.12.2011 13:05
Ja tuohon edelliseen vielä lisättäköön että kansi myös kannattaa vaihtaa isoventtiiliseen että pytystä saadaan kunnolla hyötyä. Myös nokka olisi syytä vaihtaa tiukempaan > variaattoriin kevyemmät rullat > jäykempi vp-jousi.
19.12.2011 17:24
No sitähän mä sanoin etä parempi kansi olis hyvä, ja rullat nyt tietenkin sopivan painoset. Vp-jousta on aika turha vaihdella, ainakin kiinanihmeissä.
21.12.2011 14:21
Kyllä se kannattaa vaihtaa joko malossin violettiin tai siniseen, jos on ajettu jo reippaammin.
En huomannutkaan että kannesta mainitsit, mutta tulipahan tarkennettua
21.12.2011 15:47
No tottakai vp kannattaa vaihtaa jos se on paljon ajettu, mutta ei siittä muuten hyötyy oo.
21.12.2011 17:16
https://www.scooter-attack.com/shop/#!/ ... rophy.html tuo vai malossi 70cc sport sylinteri ?
Ja sen verran tarkennan että kaasarina toimii dellun 17.5mm ?
Ja tarkotus olis kikkailla :p
21.12.2011 17:44
Trophy, koska se on tehokkaampi.
21.12.2011 20:20
Suosittelen, itelki Trophy ja 17,5 lortto ja pro replica, hyvin kulkee ja on kestävä pytty.
30.12.2011 19:39
En keksinyt minne muuallekkaan laittaa niin tänne sitten: Tuli tilattua euroscoottersilta motoforce plus mäntä, onko kokemuksia? Onko vakavaa kun unohdin tilata kiertokangen neulalaakerin kun 15000 ajettu ja nyt vielä teharikin tulossa?
30.12.2011 21:17
Kyllä se neulalaakeri kannattaa vaihta ennen kuin laitat paikalleen, muuten hajoaa aika nopeasti.
2.1.2012 12:36
Haittaako semmoiset naarmut sylkässä, jotka ei tunnu kynnellä? Kuva:
Kännykkälaatua..
Edit: yksi kynnellä tunnettava naarmu tuntuu.
Edit2: pakoaukko ei aukea kokonaan. Mäntä on alatasossa noin 2mm korkeammalla kuin pakoaukon alareuna. Pitäisikö laittaa sylkän tiivisteitä 2tai 3kpl, että pakoaukko olisi kokonaan auki?
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
4.1.2012 6:58
Johdatteleva kysymys: mitä silloin tapahtuu puristussuhteelle? Puristussuhde on paljon tärkeämpi kuin porttien kokonaan aukeaminen.
Puristussuhde putoaa dramaattisesti, eli menetät tehoa
4.1.2012 13:34
Voinko ajaa uuden männän sisäänajon teharin ja siten myös ei täydellisten säätöjen kanssa? Siis siksi ei ole vielä täydelliset säädöt koska tehari tulee kiinni vasta samaan aikaan männän kanssa. Kärsiikö mäntä kun etsin oikeita säätöjä?
4.1.2012 14:37
Mäntää ei tarvitse juurikaan sisäänajaa, jos sylinterille ei ole tehty mitään (porautettu tai hoonattu). Ensimmäiset parikymmentä kilometriä ajaa matillisemmin vain. Ei se mäntä ota itseensä säätöjä hakiessa, ellet aja liian laihalla seoksella ylikierroksilla. Eli voit ajaa sisään tehoputken kanssa.
5.1.2012 12:51
Kattokaas tätä:
http://www.teamcristofolini.com/index.p ... 1&vmcchk=1Harvemmin kahta pyttyä saa mopon lohkoihin.
Viimeksi muokannut Zoneri päivämäärä 5.1.2012 13:13, muokattu yhteensä 1 kerran