Korjaus, viritys, huolto, kuristustenpoisto...
Alueen säännöt
Apua löytyy myös tietopankista!Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!
11.1.2012 20:55
Missä vika ku booaa ku laittaa liikaa kaasua ? toimii kyllä hyvin sinne 30km/h asti kun rauhassa antaa kiihtyä mutta jos liian nopiaa lyö lämän tiskiin niin booaa ja sammuu ? mahtasko auttaa jos laittaas ilmanputsarin kiinne ?
11.1.2012 22:21
Kyllä, koska jos ei oo putsaria ni käy varmana laihalla jos et oo säätäny.
16.1.2012 19:11
Elikkä eilen tuli kaverin peugeot TKR:rrää rassatessa vastaan tälläinen osa
http://imageshack.us/photo/my-images/34 ... a0361.jpg/ Paksuin kohta osaa sijaitsee takaapäin katsottua skootterin akun vasemmalla puolella. Mietittiin pitkän aikaa ,että mikä helkkarin osa tuo on , ja kurkattiin mötikän sisään niin siellä oli joku suodatin. Osaisiko siis joku kertoa että mikä ihme tuo osa on?
16.1.2012 19:34
Kompressorin ilmansuodatin.
16.1.2012 20:01
Ja se kompressori taas on? Koskaa kuullukkaa skoottereiden yhteydessä
16.1.2012 20:48
Ilmakompressori on polttoaineen suorasuihkutusta varten. Luonnollisesti kaasutinmalleissa se on ihan tyhjänpanttina siellä.
18.1.2012 17:22
Tuo on muuten SAS-järjestelmän* ilmakompressorin/pumpun suodatin. Kyseinen pumppu sijaitsee kampikammion edessä lohkossa. Tsekkaa galleriani, siellä on kuva SAS-tukkeesta.
* Secondary Air System, toisioilmajärjestelmä, tuottaa lisähappea katalysaattorille parantaen katin toimintaa.
20.1.2012 1:03
Suattaapi olla väärä alue ,en tiedä,mutta ongelma on seuraava kun peugeot TKR mallisesta skootterista vaihdoin talvirenkaan tilalle, talvirengas on jo vanteellaan,mutta kun alkaa laittaa ilmaa renkaaseen se kusee jostain välistä ,koittanu painaa maata vasten rengasta vähän joka kohdasta , että vuoto lakkaisi ja rengas loksahtaisi vanteen sivuille kunnolla. Olisiko kenelläkään mitään konstia saada renkaaseen kunnolla ilmaa?
20.1.2012 2:20
Milläs oot yrittäny laittaa ilmaa? Jos ei oo mitään liukasteitakaa käytetty, ni sinne pitäs jollaki isommalla kompuralla lykättyy ilmaa, että se oikeesti menis paikallee. Jos kotona ei oo, ni käy vaikka jossain huoltoasemalla täyttää.
20.1.2012 2:41
Löytyy kompura ja käytetty liukastetta ,mutta ei silti loksahda renkas paikalleen.
20.1.2012 2:44
Toi on just noita ongelma tapauksia, sitä pitäs vaan jotenki saada paintettuu tms. sillee että ne raot on tarpeeks pienet. Meil oli koulus kans joskus tollasii renkaita yhesä autossa, kumit ei meinannu mennä millää. Tarpeeks vaan kun miettii, pähkäilee ja yrittää ni kyl se menee sitte.
20.1.2012 15:41
jos kumi on luttuuntunu eli vanteeseen tulevat pinnat ei yllä lähestään vanteeseen ni yks keino on räjäyttäminen (PITÄÄ OLLA VAROVAINEN)
jos ne taas on kiinni mutta ei nouse paikalleen, ensinnä onko kumi varmasti oikeen kokonen? jos on nii painaa pienen raon vanteen ja kumin väliin, sitte silikonispraytä liitokseen ja ilman venttiiliä kompuralla painetta. ku kumi on paikallaan nii vena kii ja uudestaan ilmaa
21.1.2012 21:12
oisin kysyny ku itel on neossi mihin ostin s6 sport pro mk2 70cc pytyn paljonko pitää ajaa sisää,koneessa on kaikki uutta. riittääkö pelkkä tyhjä käynti pari tuntii ja käy vähä ajelee ? vai pitääkö ajaa 500km
21.1.2012 22:08
Pinnotetulle pytylle sisäänajoks riittää se 10-15min tyhjäkäyntiä. Ja voihan sitä ekoilla lenkeillä vähäse varovaisemmin vielä ottaa.
22.1.2012 0:02
mistä tiiän onko pinnoitettu?, alumiini pytty se on ainaki