Korjaus, viritys, huolto, kuristustenpoisto...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

Re: Keskustelua kaasuttimista #3

25.11.2011 17:56

Toihan on neulaventtiili, joka tulee kohoon kiinni.

Re: Keskustelua kaasuttimista #3

25.11.2011 18:53

Kiitosta! Taas oppi kaasarista jotain uutta. :)

Re: Keskustelua kaasuttimista #3

29.11.2011 19:36

moi!
ittelläni on 09 vuoden roxi mistä on hukkaputki tukittu ja variaattorista prikka pois.
uusi vakiota vastaava kaasari tuli ostettua noin 3-4kuukautta sitten, koska vakio (gurtner) vuoti bensaa ylivuotoletkusta ihan pirusti. mutta joo asiaan pidän roxia +20 asteisessa tallissa yöllä ja lähtee ekalla polkasulla käyntiin.. mutta sitten kun menen kouluun niin pihalla on n. 0 astetta ja olen ollut koulussa 2tuntia tai alle niin roxi ei lähde sitten millään käyntiin ei polkemalla eikä sähköstartilla akku menee ihan tyhjäks siinä starttauksessa. Joten olen joutunut työntämään kotiin ja oon pistäny sinne talliin niin 10minsan päästä lähtee melkein heti käyntiin?? onko vika tossa automaattiryypyssä kun jostain luin että ne ei tahdo pelaa kylmällä.. mutta kertokaas jotain syitä et miks se ei pelaa. tulppa ja tulpan hattukin on vaihdettu ihan hetki sitten ngk br8hs. Lämpimällä ilmalla lähtee sitten viimeistään kolmannella polkasulla käyntiin.. kiitos jo etukäteen!

Re: Keskustelua kaasuttimista #3

29.11.2011 20:17

Kai oot säätäny kaasarin? Ja kylmille keleille kannattais vaihtaa n.5 numeroo isompi suutin, toimii ja käynnistyy paremmin.

Re: Keskustelua kaasuttimista #3

29.11.2011 21:46

Juu siis tuol kaasaris on 75 suutin. Tyhjäkäyntiä oon säätäny siit ruuvista mielesekseni. Vittu menee hermo ku koko ajan pitää pelätä lähteeks se käyntii vai ei :S

Re: Keskustelua kaasuttimista #3

30.11.2011 19:29

taas tänää kävi sama homma... pääsin koulusta nii ei meinannu millään lähtee käyntii nii lähin jo taluttaan kotio tota onneks ei ollu pitkä matka alle kilsa mmut sit kun olin työntäny hetken aikaa nii koitin pari kertaa polkasta, meni käyntiin mut sammui melkein heti mutta sitten kallistelin sitä että saisi paremmin bensaa niin se auttoi ja matkaan päästiin. sitten kotona vaihdoin pienemmän suuttimen toimi paremmin sillä ja ei röpöttäny kävin heittää ihan pikku testi rinksan ja katoin sigmaan huiput ajelin siinä kaasu pohjassa ja yhtääkkiä ei enään kulkenut vaan vauhti laski ja sammui tien reunaa yritin polkee sitä siinä eikä mitään elonmerkkejä pihalla oli +5astetta..talutin sen himaan ja pistin lämpöseen talliin oli ollut noin kaksi tuntia siellä ja ekalla polkasulla käyntiin. mitä ihmettä? :D mäntä ja tiivisteet vaihettu ja samalla pytty hooonattu noin puoltoista-kaks kuukautta sitten.

Re: Keskustelua kaasuttimista #3

30.11.2011 19:40

Pienenä huomautuksena, että pyri kirjoittamaan mahdollisimman selkeää ja helposti luettavaa tekstiä. Isot alkukirjaimet, väli- ja päättömerkit ja lausejaot kuntoon. En tiedä miten nykyään on, mutta ennen ainakin koulussa opeteltiin kirjoittamaan.

Re: Keskustelua kaasuttimista #3

30.11.2011 21:09

Mites onko lorton kopiot laadukkaita?
Esim bgm pro joka 19mm maksaa noin 45e.
Viimeksi muokannut Zoneri päivämäärä 1.12.2011 21:33, muokattu yhteensä 1 kerran

Re: Keskustelua kaasuttimista #3

30.11.2011 21:49

En oo tollasesta kuullukkaa, mutta esim TnT:n kopiodellut, kiinalaisia, ja todella paskoja. Suosittelisin käytettyä laatudellua, saa samaan hintaan kun jonkun huonon uuden kiinalaisen.

Re: Keskustelua kaasuttimista #3

4.12.2011 22:31

-Jamii- kirjoitti:taas tänää kävi sama homma... pääsin koulusta nii ei meinannu millään lähtee käyntii nii lähin jo taluttaan kotio tota onneks ei ollu pitkä matka alle kilsa mmut sit kun olin työntäny hetken aikaa nii koitin pari kertaa polkasta, meni käyntiin mut sammui melkein heti mutta sitten kallistelin sitä että saisi paremmin bensaa niin se auttoi ja matkaan päästiin. sitten kotona vaihdoin pienemmän suuttimen toimi paremmin sillä ja ei röpöttäny kävin heittää ihan pikku testi rinksan ja katoin sigmaan huiput ajelin siinä kaasu pohjassa ja yhtääkkiä ei enään kulkenut vaan vauhti laski ja sammui tien reunaa yritin polkee sitä siinä eikä mitään elonmerkkejä pihalla oli +5astetta..talutin sen himaan ja pistin lämpöseen talliin oli ollut noin kaksi tuntia siellä ja ekalla polkasulla käyntiin. mitä ihmettä? :D mäntä ja tiivisteet vaihettu ja samalla pytty hooonattu noin puoltoista-kaks kuukautta sitten.

Itsellähän sama homma virinä gianelli , suutin taitaa olla kokoa 70 , äsken säädin kaasarin toivottavasti auttoi. Ja saako tälläisen http://www.moto-hame.fi/index.php?main_ ... cts_id=597 laitettua sähköryypyn tilalle kaasariin missä on alkuperäisesti sähköryyppy?

Re: Keskustelua kaasuttimista #3

4.12.2011 23:03

-Jamii- kirjoitti:taas tänää kävi sama homma... pääsin koulusta nii ei meinannu millään lähtee käyntii nii lähin jo taluttaan kotio tota onneks ei ollu pitkä matka alle kilsa mmut sit kun olin työntäny hetken aikaa nii koitin pari kertaa polkasta, meni käyntiin mut sammui melkein heti...


kato ettei letkut oo tukossa

Re: Keskustelua kaasuttimista #3

5.12.2011 12:29

tuskin johtuu tuosta, Tarkennan eli lähtee ekalla ja tokalla polkasulla käymään ja sitten booa melkein samantien ja kolmannen polkasun jälkeen ei lähde enään hetkeen . Tulpan olen vaihtanut mutta voisiko olla siitä kiinni , tai tuosta sähköryypystä?
Viimeksi muokannut Vauhtiviivatarra päivämäärä 6.12.2011 21:17, muokattu yhteensä 1 kerran
Syy: Ei tarvitse lainata edellistä viestiä.

Re: Keskustelua kaasuttimista #3

8.12.2011 20:30

Kokeile isompaa suutinta ku nyt on nämä kylmemmät kelitki.

Re: Keskustelua kaasuttimista #3

12.12.2011 17:15

Moi skootterini ei käynnisty. vaikuttaako se käynnistykseen että kaasarin kalvossa on pari reikää ja eri jousi joka kuuluisi. voiko se vaikuttaa että bensa ei mene pyttyyn asti. ja saisiko mistään erikseen cvk:oon kaasariin neulan jousta ?!! vastauksia kiitos:D

Re: Keskustelua kaasuttimista #3

12.12.2011 18:42

Tottakai se vaikuttaa jos bensa ei mene pyttyyn asti :)