Korjaus, viritys, huolto, kuristustenpoisto...
Alueen säännöt
Apua löytyy myös tietopankista!Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!
22.8.2006 19:47
[quote]Tämä on hyvä putsari.[/quote]
Voiko ton laittaa hero winneriin?
Vai kannattaako hero winnerin vakio putsariin hommata malossin red ponge
22.8.2006 19:48
Heletee kirjoitti:Tämä on hyvä putsari.
Voiko ton laittaa hero winneriin?
Vai kannattaako hero winnerin vakio putsariin hommata malossin red ponge
Voi, Malossia tuskin saa heroon.
22.8.2006 19:51
kyllä ainakin moposportissa on samanlaisia malossin red pongeja kuin heron vakio putsarin sisällä on
Pitääkö tämä:
http://mopshop.de/shop/product_info.php ... 7207b16bed
ja malossin red ponge öljytä
PS. kuinka isot postikulut on jos tilaa mop-shopista suomeen?
22.8.2006 20:21
Putsari öljytään aina, jos haluaa sen jotain putsaavan. Oli kyse sitten vakioputsarista tai E5:sesta.
22.8.2006 20:22
Itse en ainakaan ole vielä tuota öljynyt, ja hyvin toimii. Mutta kuinka kauan...
22.8.2006 20:36
Heletee kirjoitti:kyllä ainakin moposportissa on samanlaisia malossin red pongeja kuin heron vakio putsarin sisällä on
Pitääkö tämä:
http://mopshop.de/shop/product_info.php ... 7207b16bedja malossin red ponge öljytä
PS. kuinka isot postikulut on jos tilaa mop-shopista suomeen?
16 ¤
23.8.2006 21:41
pitääkö tavallisesta ilmanputsarista öljytä vain se sisäelementti(malossi red sponge)
24.8.2006 7:33
Heletee kirjoitti:pitääkö tavallisesta ilmanputsarista öljytä vain se sisäelementti(malossi red sponge)
Tietenkin vain se elementti öljytään, mitä sitten ajattelit ?
24.8.2006 15:57
ja 2-t öljy käy vissiin sen malossi red-spongen öljymiseen.
6.9.2006 23:48
Ostakaa joku multa malossin vähän käytetty E5 filsu! tarjouksia yv:llä!
http://www.motot.net/talli/nayta.php?id=27036
9.9.2006 20:39
Kokeilin tossa päivällä ottaa Jogin vakioputsarista semmosen imuaukossa olleen kumiputken pois, ilmanottoreiän halkaisijan kasvaen siis pikkaisen, ja laitoin reiän ympärille pienen suppilopatentin. No ekassa startissa motti tietenkin jyrähti maittavasti, ja lähin kokeileen toimivuutta. Puolen kilsan jälkeen kaasua kääntäessä kone vain hyytyi eikä mitään tapahtunut, ja työnsin sitten sen puoli kilsaa takas kotiin
Tämä lienee johtunut seoksen laihentumisesta? Onko seosmatematiikka noin tarkkaa, että ilmansaannin aavistuksen parantuessa koko toiminta menee puilleen?
9.9.2006 20:47
Toniboy kirjoitti:Onko seosmatematiikka noin tarkkaa, että ilmansaannin aavistuksen parantuessa koko toiminta menee puilleen?
Näin on, suosittelen laittamaan sen imuäänenvaimentimen takaisin siihen koteloon. Sen poistamisesta ei ole kellekkään mitään iloa vaikka seoksen säätäisikin kohdalleen.
9.9.2006 20:49
karvan0ppa kirjoitti:Toniboy kirjoitti:Onko seosmatematiikka noin tarkkaa, että ilmansaannin aavistuksen parantuessa koko toiminta menee puilleen?
Näin on, suosittelen laittamaan sen imuäänenvaimentimen takaisin siihen koteloon. Sen poistamisesta ei ole kellekkään mitään iloa vaikka seoksen säätäisikin kohdalleen.
Joo, näin tein luonnollisesti jo heti testauksen jälkeen. Piti kuitenkin kokeilla
10.9.2006 18:30
Jos on malossin red sponge sisäelementti pikkaisen revennyt, niin voiko sitä korjata mitenkään esim: jollain liimalla vai voiko vähän revenneen malossin red sponge sisäelementin laittaa vaan kiinni siihen vakioputsarin koteloon kiinni
10.9.2006 18:31
Sitä voi kokeilla liimata esim. kontaktiliimalla, jos ei onnistu niin ostaa uusi suodatin. Eihän se maksa kun muutaman euron