Korjaus, viritys, huolto, kuristustenpoisto...
Alueen säännöt
Apua löytyy myös tietopankista!Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!
24.12.2014 21:56
Mikä vois olla baotianis, kun vaihdoin 72cc pytyn ja laitoin vakio kannen päälle eikä lähde enään käyntiin?
Suuttimen vaihdoin 92, venttiilit säädin, kipinä tulee?
Hörähtää mutta ei vaan lähde käynttin.
Tulppaa en ole vielä vaihtanut, kun en löytänyt tulpanavainta, mutta sillä se ennenkin toimi.
Hyviä jouluja!
24.12.2014 23:44
Ajattelikkos nokan ajotusta lainkaan? Täytyy laittaa niin että vauhtipyörän T-merkin ollessa lohkon merkin kohdassa, nokka-akselin rattaan kaksi pientä reikää on tasassa kannen kanssa ja yksi iso reikä on ulospäin. Muuten ei tul yhtään mitään, yhdenkin hampaan virhe voi estää käynnistymisen.
26.12.2014 1:12
Laitoin ajoituksen kohdalleen mutta ei kuitenkaa lähde käyntiin.
Starttikin pyörii hitaammin, kun ennen vaikka latasin akun täyteen ja akku on uusi?
Voiko vika olla siis bensan saannisa, kun muut (pitäisi) olla kunnossa?
Pakoputki ei ole ollut kiinni missään vaiheessa vielä.
26.12.2014 3:38
No koitas ny piruuttas suihkuttaa imuaukkoon jotain aerosolia starttia veivatessas niin näät onko siitä kii.
5.1.2015 16:56
Solikka ottanu ihteesä 3vko seisomisesta +20 asteisessa tallissa? Aluks "oli" kaasarin säädöt viturallaan eli joutu pumppailee kaasua hetken että lähti ottaa kierroksia ja tyhjäkäyntiä ei ollut... Kaverilla säädin tyhjäkäynnin korkeammalle ja seosruuvin melkein täysille, vasta sitten huomasin että alipaine letku oli irti... KAikki varmaan johtui siitä mutta annoin silti olla ja kaikki toimi aivan oikein. Mopo seisoi ehtä tunnin pihalla ja kun menin sitä käynnisätmään, kaasuttimen "laippa" oli jäässä että ei palatauttanut vaan piti käydä aina kädellä vääntämässä kaasu kiinni asentoon. Muutaman polkasun jälkeen sain sen käymään tyhjäkäyntiä mutta sammu samantien jos koskikaan kaasuun, odotin sitten tyhjäkäynnillä n. 2min ja sitten tahtoi ottaa kaasuakin. Noh eilen olin lähdössä taas joku -8 astetta ja 15min polin ilman ainuttakaan hörähdystä.. Sit se hetken hörähteli ja aina kun jonkun 10sekuntia kävi sammui ja ei millään käyntiin, keksin sitten säätää sitä seosruuvia laihemmalle ja alko käymään paljon korkeempaa tyhjäkäyntiä mutta aina edes vähän lämmetessään sammui. Lopulta avasin sen varmaan suht kokonaan ja kone alko käymään ja lämpes toimi koko 10km lenkin normaalisti, niin ja tässä täytyy tietää että se kaasun hirttäminen hävii ku kone lämpiää ja tiedän että ei johdu vaijerista vaan siitä kaasuttimen "laipasta" Niin no tänään sitten -15 asteen pakkasessa koittanu rykiä tuota käyntiin eikä inahakkaan, asiaa hankaloittaa kivasti myös se että käynnistyspoljin ei palauta, tekee hieman tuskaa polkea tuota. En saanut käyntiin ja luovutin. Osaisko kukaan kertoo että mistähän mahtas johtua? Sit on vielä semmone juttu että meneekö akun lataus cdi kautta? En usko mutta jos menee niin sitten varmaan syytä tarkistaa cdi liittimet.
5.1.2015 20:00
Uuf.. Kaikki yhteen pötköön. Onneksi tuollaisia kirjoja ei tehdä..
10.1.2015 0:32
Laitas se alipaineletku ihan ekaks kiinni.
14.1.2015 23:55
Laitoinkin. Ja pienen googlen selailun jälkee tulin siihe tuloksee että ei noita 4t kinuskeja vaa saa sen -15 - -10 astee aikoihi käymää... Öljyjä vois kai vaihtaa ohuempii kun tuntuu olevan VÄHÄN jäykkä ja siksi ei varmaan jaksa konekaan pyöriä
18.1.2015 3:36
Tein uuden version tuosta cdi kuvasta. Eli 5 , 6 ja 4+2 nastaiset cdi-boksit olen kytkenyt mopooni ja kaikilla toimi. Lisäsin mikä minnekin menee ja ne värit jotka on omassani. Värikoodit voi vaihdella.
http://www.mediafire.com/view/z257l728j ... e2gad.jpg#
26.1.2015 20:35
Moro, voisko joku myydä mulle baotianiin varikopan kaikkineen käynnistys hilppeineen ja etuvarinmutterin ja sen käynnistysrattaan (se tähti)
1.3.2015 22:42
Solikka alkanu käyttäytyy kokoajan enemmän ja enemmän laiskemmalta... Taidan huomenna tilata 72 pytyn ja männän.
Minkä kokonen suutin vakio kaasariin?
Kestääkö se varmasti vakio kannella, ettei käy joreja? (tässä täytyy tietää jore
)
1.3.2015 23:03
Öh, säädäppä ny eka venttiilit ja putsaa filtteri. 4mm ja 5mm suuttimia löytyy. Vakiokansi käy.
1.3.2015 23:29
Vaihoin männän joku 3tkm sitte ja oli jo sillo siinä ja siinä meneekö enää se 50 pytty ku oli vähä rantua ja olis tarkotus saaha kulkujaki ni 72 vois olla iha hyvä.. Minkä numeron suuttimen sinne tökkään? Vissi joku 90 ylöspäi ku nykyne joku 86 ellen vääräss oo
2.3.2015 0:01
Jos kulkuja haluu ni isompi ku 72cc suoraan.
2.3.2015 20:46
Samaa mieltä. 72cc on hyvä valinta "vakiosylinteriksi". Mikään ohjus se ei ole silläkään, vääntää vaan mäet ylös paremmin mitä 50cc.