Korjaus, viritys, huolto, kuristustenpoisto...
Alueen säännöt
Apua löytyy myös tietopankista!Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!
11.8.2011 16:06
Se oli vaan villi veikkaus.
11.8.2011 22:40
Onko kellään kokemusta tuosta turbokitin tkr putkesta kun aattelin ostaa semmosen peugeot speedfight 2:seen.
Onko se parempi kun kuristettu vakioputki? Paljonka se tuopi huippuja?
Onko minkälaiset äänet siinä?
11.8.2011 22:45
Ei tota putkee kannata ostaa, pitää helvetin kovaa mekkalaa ja änkkä ei vaimenna juuri mitään, osta mieluummin joku toinen putki, esim. stage6, gianelli, laser,leovince, technigas.
11.8.2011 23:38
Selvä. Kannattaako sitten ostaa Leovinsen hm tt putki, joka on e-hyväksytty. Onko siinä enemmän tehoja kuin vakioputkessa, jos siinä pitää sen kuristuksen paikoillaan? Kiihtyykö se yhtään paremmin tai onko huippuja yhtään enemmän kuin vakioputkella?
12.8.2011 0:42
Heivaa se kuri sieltä samantien pois...Kaverilla lähti huonommin kuin vakioputkella
12.8.2011 9:17
americaano kirjoitti:Selvä. Kannattaako sitten ostaa Leovinsen hm tt putki, joka on e-hyväksytty. Onko siinä enemmän tehoja kuin vakioputkessa, jos siinä pitää sen kuristuksen paikoillaan? Kiihtyykö se yhtään paremmin tai onko huippuja yhtään enemmän kuin vakioputkella?
Kyllähän se kulkee ja kiihtyy paremmin oikeilla säädöillä. Mutta sun ei ole mitään järkeä ostaa tehria jos meinaat sen kurin pitää paikallaan.
12.8.2011 12:50
Vielä lisään, että jos epäilet ettetkö saa sitä kuristusta pois sieltä niin se lähtee kun vähän vääntää ruuvimeisselillä sitä (näin ainakin Leovince ZX:stä, ja varmasti myös kaikista muista putkista).
Ainahan voit sitten huippunopeutta rajoittaa vaikka prikalla, mutta saat paremman kiihtyvyyden.
12.8.2011 13:31
Totta tuokin, mutta moni ostaa teharin pelkästään ulkonäön vuoksi tai siksi että vakio on mennyt rikki.
12.8.2011 15:49
Onko heittää veikkausta/tietoa millä kierroksilla Polini SuperRace antaa Purejetissa parhaan tehoalueen? Kuvauksessahan luvataan "huomattavaa" lisää mid and high range alueille mutta eikös nuo ole aika laajoja käsitteitä riippuen aika monesta muuttujasta..
Ei tuossa tule säätämisestä mitään ilman kierroslukumittaria eli hankintaan.
12.8.2011 21:45
Sudee kirjoitti: Mutta sun ei ole mitään järkeä ostaa tehria jos meinaat sen kurin pitää paikallaan.
Mulla kuristus ei vaikuttanut juurikaan yhtään, kulki yhtä lujaa kuin ilman kuria ja kiihtyvyys oli samaa tasoa. Putkena Next-r.
12.8.2011 23:57
Kuinka monta tiivistettä Stage6 Pro Replica oikeen tarvitsee pysyäkseen tiiviinä pytyn päästä? Ostin justiinsa käytettynä ja vuotaa niin pahasti kun olla ja voi, välissä koitettu tavallista tiivistettä, rengasta, molempia yhdessä ja erikseen... Ja kun putkihan on käytetty, tuo kiinnike mistä se tulee pyttyyn on aavistuksen verran vinossa.. Miten sen saisi suoraksi tai ennenkaikkea tiiviiksi..
Ja liitos ei liiku niinkuin Piaggio - putkessa vaan on jämäkästi paikoillaan eikä sieltä erkanoidu putken päätä yhtään. Kuuluuko molemmat olla yhtäaikaa jos on rengastiiviste + tavallinen tiiviste väliin vai ei?
**Edit** Thank god for alumiiniteippi, sillä onnistu, monta kerrosta...
15.8.2011 22:24
Entiä onko oikee alue, mutta jos laittaa kymco super 8 2t skootteriin tecnigasin teharin nii täytyykö suutin vaihtaa isommaksi tai jotain? En tiä skoottereista paljoo mitää...
15.8.2011 22:40
Lukaseppa tän viestiketjun ihan ensimmäinen viesti..
16.8.2011 22:53
Luin ekan sivun ennen tota viestii, mut en muistanu tota lainkaa... Sori
17.8.2011 20:56
Stage6 Pro replica chrome vaakaminarelli tehoputki tuli.
Nyt heti kaksi kysymystä!
1. Millä työkaluilla ja miten ottaisin kurin alkukäyrästä pois? Ja kun sen on pois saanut, putoaako se sieltä vai pitääkö vielä lisää säätää.
2. Ne oli koonnu putken kaasalaisella valmiiksi (hienoa!) mutta änkän/paisarin välissä pitäisi olla tuollainen kumirinkula tai tuollainen, onko se pakollinen, et jos on jotenkin välttämätön niin laitan kyl heti sen kiinni.
Kiitos jo etukäteen!