Korjaus, viritys, huolto, kuristustenpoisto...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

Re: Keskustelua kaasuttimista #3

30.10.2011 0:30

Mun mielestä PHBG:ssä ei ollu tota alipainenippaa, muutakun tossa Racing mallissa, jossa on myös tuorevoitelunippa.

Re: Keskustelua kaasuttimista #3

30.10.2011 0:36

Eli millä systeemillä tuon letkun sais tuohon kiinni

Re: Keskustelua kaasuttimista #3

30.10.2011 0:37

Imukaulaan laitat nipan, johon sitten tulee se alipaineletku.

Re: Keskustelua kaasuttimista #3

30.10.2011 0:38

On neljä vaihtoehtoa, 1)teet imukaulaan nipan 2)ostat imukaulan jossa on nippa 3)ostat kaasarin jossa on nippa 4)vaihdat manuaalisen bensahanan.

Re: Keskustelua kaasuttimista #3

3.11.2011 0:30

Kysyisin sellaista, että: Minulla on roxi, jossa on tehoputki ja powerfiltteri. Ostin siihen 17.5mm Dellorton phbn kaasuttimen. Mistä suuttimesta olisi hyvä lähteä hakemaan oikeaa kun 17.5mm kaasarin vakio on 90 ja vanhan 12mm "guntherin" vakio oli 62 ?

Re: Keskustelua kaasuttimista #3

3.11.2011 0:35

Eihän se suutin mikä siellä kaasarissa on, niin ole mitenkään vakiosuutin. Jos kyse olis vakiomoposta missä kaasari olis, niin sillon siellä kaasarissa ollu suutin olis sen mopon vakiosuutin. Ja varmaan joku 10 numeroo isompi suutin mitä sulla siinä gurnerissa on ollu.

Re: Keskustelua kaasuttimista #3

3.11.2011 1:19

Eli pistän Dellorttoon about 72? vai 82? Kiitos avusta. :)

Re: Keskustelua kaasuttimista #3

3.11.2011 16:13

Noin 82. Itselläni toimii kurittomalla vakio putsarilla 84 erittäin hyvin.

Re: Keskustelua kaasuttimista #3

3.11.2011 16:46

Kiitos paljon :)

Re: Keskustelua kaasuttimista #3

5.11.2011 22:15

No niin ja taas kaverin pösöstä.
Eka vika korjattu toinen huomattu...
Eli mistä johtuu, mopolla voi ajaa vähän matkaaa ja hyytyy aivan täysin. Melkein jopa sammuu.... Ja taas kun oottaa hetken niin voi ajaa vähän matkaa ja hyytyy.. Ei röpötä, vaan booaa.
Seos ruuvin kiertäminen tuskin auttaa, oisko neulasta? Vaiko suutinta pienempään?

Re: Keskustelua kaasuttimista #3

6.11.2011 0:50

Mikä vika nitrossa?

Kylmänä lähtee hyvin liikkeelle kulkee hyvin ym! Mutta n. 20km jälkeen alkaa röpöttämään, kunnes yltyy niin pahaksi ettei pysty ajamaan edes kävelyvauhtia?!?! :s

Re: Keskustelua kaasuttimista #3

6.11.2011 2:20

Éki, veikkaisin, että tankissa/bensansuoadttimessa/letkuissa on jotain paskaa niin bensa ei valu muutakun todella hitaasti, sen takia voi ajaa aina vähän, sitte hyytyy ja sitten kun sitä on valunu enemmän niin pääsee taas vähän.

Re: Keskustelua kaasuttimista #3

6.11.2011 15:44

Solikka_69 kirjoitti:Mikä vika nitrossa?

Kylmänä lähtee hyvin liikkeelle kulkee hyvin ym! Mutta n. 20km jälkeen alkaa röpöttämään, kunnes yltyy niin pahaksi ettei pysty ajamaan edes kävelyvauhtia?!?! :s

Taitaa olla sama vika ku ylläolevassa. Eli joku tukos bensaletkuissa/suodattimessa/hanassa/kaasarissa. ;) Ne putsaat niin pitäis alkaa toimimaan. Jossei, niin sitte saattaa johtua läpistä jos sulla on vakioläpät siinä. :)

Re: Keskustelua kaasuttimista #3

6.11.2011 18:02

Voi olla myös liian iso suutin. Riippuen tietty onko vakio vai viritetty :roll:

Re: Keskustelua kaasuttimista #3

6.11.2011 18:03

No se on kyllä sillee että sillon pitäs päästä just pari sataa metrii.