Korjaus, viritys, huolto, kuristustenpoisto...
Alueen säännöt
Apua löytyy myös tietopankista!Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!
24.5.2014 23:39
Oikein hyvä vakiopytylle ja tehokkaammillekki. Sopii vakiopytyn kanssa.
14.6.2014 20:05
Piti vaihtaa aeroxista kampiakseli ja purin konetta. nyt tuli sellane ongelma ettei uus kampiakseli suostu mennä lohkoon kokonaan kiinni. Olen kokeillut pitää pakkasessa 2päivää muttei se siltikään mene. Onko jotain vinkkiä mite sen sais menemää. Kyseinen kampiakseli on aeroxiin sopiva. ja minulla on laakerit kiinni kampiakselissa.
16.6.2014 8:27
Kestääköhän Keewayn vakio alakerta Airsal T6 70cc tai vastaavan vai kannattaako laittaa joku löysempi kuten Malossi sport 70cc?Ei tee mieli uuteen koneeseen alkaa vaihtamaan heti kampiakselia.Tekeekö muuten noilla Narakun halvoilla racing kampuroilla mitään?Tulee varmaan joskus vielä rakennettua joku stydimpi kone.
16.6.2014 9:28
Kyllä vakiokampurat yleensä kestää ihan hyvin noi 70cc sporttipytyt. Kierroksia kun ei tuu hirveesti lisää noilla laiskoilla sporteilla, kierroksethan sen kampuran yleensä hajottaa eikä teho/kuutiot. Jos vaan ei oo ajettu mitään hirveitä lukemia ja väljää ei ole ni pitäs kestää. Naraku on merkkinä aika huonossa maineessa, pari kymppii enemmän ni saa kunnon tavaraa, en ite ainakaa kireempään koneeseen menis narakuu laittaa.
16.6.2014 18:37
Ite oon ajanut CPI:n alkuperäisellä kampuralla 5000km midrace-osilla, ei ollut moksiskaan. Sitten vaihdoin "kisa"kampuran, 2000km ja poks. Se vakio kyllä kestää jos ei ole älyttömiä ajettu (toisin kuin aidon minarellin kampura).
16.6.2014 22:33
Kiitoksia teille.On uusi 200km ajettu Keeway mutta vanhana 80 PV miehenä alkaa heti kaipailemaan lisätehoja.
17.6.2014 12:34
Käys lukemassa tuota mun blogia, siellä on juuri Keewayn virityksestä asiaa.
22.8.2014 21:16
kuinka paljon vakio kampura mahtaa kestää kierroksia ? kestääköhän 80cc airsalin tai 78cc barikitin ? (kyseessä Derbi senda drd racing 2013) ajettu 5100km
23.9.2014 2:37
Moro! Mites mulla kun avasin etuvarin piaggiosta ja koitin kiristää semmoisella vähän laiskemmalla akkupulttipyssyllä varin takaisin kiinni niin aluksi mutteri ei uponnut mihinkään. Sitten avattiin vari uudestaa ja kampuran booreihin oli tullut semmoinen pieni "aita", eli saattoi nylvääntyä vähäsen. Noh, saatiin etulautanen kiinni ja koko etuvarikin asettui hyvin kierteisiin ja räikällä sain kiristettyä kuntoon eikä lautanen heilu. Eli asettukohan se nyt kunnolla niihin booreihin ettei tarvisi uutta kampuraa heti vaihtaa taas.. Hyvin se siinä on nyt pysynyt. Pitäskö tehä toimenpiteitä? KIitos jo etukäteen jos joku enää täällä vastaa
D
23.2.2015 23:52
Onko kokemusta motorforce "racing" kampiakseleista? kestääkö 70cc pyttyjä joista lähtee enemmin irti kuin esim. Airsalista?
12.5.2015 14:59
Mitäs kokemuksia on forten kampiakselista? Tulossa drd pro sm derbiin muuten vakio paitsi arrowin tehari kiinni ja tietenkin suutin vaihdettu. Onko kuinka kestävä kun alko epäilyttämään koska oli aika halpa n. 80e?
19.7.2015 13:53
Onkos tää mitenkä kestävä knkisarja?
http://www.mc-scatter.com/skootterien-o ... 12303.htmlPitäis kiertokanken laakerit vaihtaa ku kolisee pikkasen tyhjäkäynnillä ja välystä tuntu olevan.
19.7.2015 16:34
Osta mielummin uusi kampiakseli. Kiertokangen vaihto maksaa yleensä 40-50 euroa, joten tulee lähes samanhintaiseksi kuin uusi kampiakseli. Lisäksi joudut odottelemaan, kun vaihtavat koneistamolla uuden KK:n.
Motoforcelta löytyy HQ-mallin kampura, joka on parempilaatuinen kuin perusmallin.
https://sparewheel.fi/product_info.php/ ... s_id/14823
19.7.2015 16:38
Kiitoksia tiedosta ku en ollu varma paljon maksaa liikkeessä vaihto.
Viimeksi muokannut Shape päivämäärä 20.7.2015 19:31, muokattu yhteensä 1 kerran
Syy: Edellistä viestiä ei tarvitse lainata
27.7.2015 23:30
Onko skootterin (jetforce vaaka) alakerrassa öljyjä vai toimiiko se ns. Kuivana?