Korjaus, viritys, huolto, kuristustenpoisto...
Alueen säännöt
Apua löytyy myös tietopankista!Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!
11.5.2013 2:37
Mikähän vois olla kun roxi lähtee ihan hyvin ja kiertää kiihytyksessä kunnolla mutta sitten ei enää kierrä kunnolla kun vauhtia on vähän enemmän? Voiko olla liian löysä vp? Tällä hetkellä on malossin punanen joka voi olla vähän löystynyt.
Viriä on:
Motoforce 50racing
Leovince zx
Malossi mhr vari 4,5g rullat
17,5 kaasari ja pari numeroa liian iso suutineikai tuo suutin voi vaikuttaa siihen?
11.5.2013 10:02
"pari numeroa liian iso suutin"
Kokeileppa pienemmällä?
Ja voihan se vp:kin olla löystynyt, paljo sää oot sillä ajanu?
12.5.2013 19:37
Vaihdoin sf3 putken ja nyt ei tahdo kulkea millään vakiokytkimellä.
Sain lainaksi kytkimen jossa jäykempi jousi, mutta jäykkyydestä ei mitään tietoa senavulla sai jo huippuja nousemaan, joten mikä olisi hyvä vastapaine'/kytkinjousi setti tecnigas putken kaveriksi ?
12.5.2013 22:38
Ostin tossa just roxiin malossin multivarin ja siin samassa mukana tuli 3 erillaista "prikkaa" ni mitähän näistä pitäis kyseiseen peliin käyttää ja mihin se pitäisi laittaa ?
14.5.2013 19:20
Olis semmone ongelma, että hihna ja etuvariaattori pyörii normaalisti, mutta kun kääntää kaasua kierrokset nousee, mutta mikään ei muutu ,eli takavari ei pyöri muuten kuin sisältä ja rengas ei liiku mihinkään suuntaan.. ja kyseessä peugeot speedfight 2 osaisko joku auttaa?
15.5.2013 12:27
evo7: Viestiketjussa kysyessä tulee aina lukea ensin aloitusviesti.
petzzzku: Multivarissa tulee mukana käyttöohjekirja joka kertoo prikoista lisää.
Keniu: kytkimessä häikkää, ota se auki ja tarkista ettei ole jumissa. On ehkä fiksua ottaa kytkinjousetkin irti, ja liikutella paloja.
17.5.2013 15:05
Kellää mitää ideaa mikä tos roksis vois olla, vaihettii 1.5k sit joku motoforcen varisetti mis etuvari uusittii kokonaa ja luonnollisesti hihna.
joten siis ajossa toimii iha normaalist, mutta sittenku koko paskan sammuttaa, ni takarengas jää jumittamaa, eli lukkoon. Ei lähe työntämällä taas pyörii, vaa ku laittaa sähköstaril käyntii (joutuu junnaamaa normaalii kauemmi) käy hetken kierrättelyn jälkee pyörimää, ja kun sammuttaa uudellee, takarengas on taas normaali ja pyörii. Näin siis käy ehkä joka kolmas kerta kun ton paskan sammuttaa.
Myös pysähtyessä ilmemee jotaa propleemaa, esimerkiksi valoihin pysähtyessä takarengas ikäänkuin nykii, vaikka onkin tyhjäkäynnillä, ja laittamalla keskijalalle rengas pyörii "nykimällä".
Mikäs tossa ois propleemana, uskoisin variaattorii liittyvä koska samalla tavalla kulkee ja kiihtyy kuin ennenkin.
Kaverilla poksahti toi sama motoforcen kevlar hihna poikki, ja vain muutaman tonnin ajettuna, tosin 70cc ja muulla hilppeellä.
17.5.2013 20:33
Liian lyhyt hihna?
17.5.2013 22:42
Ihan oikeen kokonen se on.
17.5.2013 22:47
Sitten kytkin jouset ottaa liika aikasten kiinni, puhista kytkin?
Tai ne jumii jotenki.
18.5.2013 21:52
Nonni nyt tais löytyä ainaki osasyy toho onkelmaa, etuvarin askeli(en tiedä oikeaa nimeä) eli siis "akseli" mihin menee rullakuppi, hihna, prikka ja lautaset kiinni, on kulun ne "urat" puhki, jonka takia etummaisen "tuuletus" lautasen irtisaaminen oli hankalaa ja se piti kammeta irti, kuten myös sen takaisin laitto mikä piti hoitaa kumivasaralla näpyttämällä. Tuuletuslautanen siis pyörii urien päällä tyhjää, vaikka akseli ei pyörisi koska urat ovat kuluneet puhki (en tajua miten kuluminen on mahdollista). Mitäs asialle kannattaisi tehdä?
18.5.2013 22:28
Huonompi homma, tiiäkkö, että se akseli on kampiakseli
Ei kait siinä ko uutta kampuraa kehiin.
18.5.2013 22:36
Onkos tuommonen variaattorin valmistaja kun "hebo" hyvä tekemään variaattoreita? Saisin vaan uutena tuommosen 40 €:oon eebaystä.
18.5.2013 22:37
Näin kai sitä sit pitää tehdä
pitäis täs muutenki vaihtaa petilaakerit, helvetinmoist kohinaa kuuluu koneesta mus 700km sit vaihettu kaikki muut laakerit paitti kampparin.
18.5.2013 22:48
Zoneri kirjoitti:Onkos tuommonen variaattorin valmistaja kun "hebo" hyvä tekemään variaattoreita? Saisin vaan uutena tuommosen 40 €:oon eebaystä.
Hebo NG-varin mukana tuleva vp-jousi (50%) on loistava, ei löysty ja koskaan tarvinnu pelleillä vp-jousten kanssa se jousi kiinni. Muu vari olikin sitten ihan perseestä, toimi vain todella kevyillä rullilla (muutenkin vaikea säädettävä), ja kulutti rullat puhki parinsadan kilsan ajon jälkeen.