Korjaus, viritys, huolto, kuristustenpoisto...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

3.8.2011 20:26

Pakko nyt kysyä, miksi puhutte ala- tai ylävääntöisistä putkista? Yleensäkään 2t-tahti pelissä vääntöä ei ole mainittavaksi asti, vaan se on se teho, joka kiihdyttää. Lisäksi variaattorivetoisessa mopossa väännöstä ei ole juurikaan hyötyä, sillä variaattori pitää automaattisesti kierrokset parhaalla tehoalueella, jolloin mopo kiihtyy parhaiten.

Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

3.8.2011 20:30

Sudee kirjoitti:ZX on ylävääntöisempi. TT on hyvä hinta-laatusuhteeltaan ja tehokaskin. Sopivat rullat tulevat muistaakseni mukana. Sitten vielä tilaat 15% vastapainejousen ja kytkinjouset sekä suurennat suutinta n. kymmenen numeroa.

Kyllä toi Easy väittäis että tulee "setti jousia" mukana. :s http://www.easyparts.nl/showarticles_in ... -Pass.html
Ton mukaa luulis et tulee vp- ja kytkinjouset mukana :s

Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

3.8.2011 21:36

ilee^ kirjoitti:
Sudee kirjoitti:ZX on ylävääntöisempi. TT on hyvä hinta-laatusuhteeltaan ja tehokaskin. Sopivat rullat tulevat muistaakseni mukana. Sitten vielä tilaat 15% vastapainejousen ja kytkinjouset sekä suurennat suutinta n. kymmenen numeroa.

Kyllä toi Easy väittäis että tulee "setti jousia" mukana. :s http://www.easyparts.nl/showarticles_in ... -Pass.html
Ton mukaa luulis et tulee vp- ja kytkinjouset mukana :s


"The kit also contains a set of springs and rollers.." ei pelkästään luulisi vaan niin tuossa selvästi luvataan. Asennusohjetta vilkaisin pikapuolin ja on sielläkin rullien ja jousien asennukseen ohjeet.

EDIT: VP-jousta ei mukana mielestäni tule vaan kytkinjousia :)

Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

3.8.2011 22:44

ilee^ kirjoitti:
Sudee kirjoitti:ZX on ylävääntöisempi. TT on hyvä hinta-laatusuhteeltaan ja tehokaskin. Sopivat rullat tulevat muistaakseni mukana. Sitten vielä tilaat 15% vastapainejousen ja kytkinjouset sekä suurennat suutinta n. kymmenen numeroa.

Kyllä toi Easy väittäis että tulee "setti jousia" mukana. :s http://www.easyparts.nl/showarticles_in ... -Pass.html
Ton mukaa luulis et tulee vp- ja kytkinjouset mukana :s


Ton mukana tulee sopivat kytkinjouset ja rullat, vastapainejousta ei tule mukana eli sen joudut tilamaan. ;)

Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

4.8.2011 8:31

Shape kirjoitti:Pakko nyt kysyä, miksi puhutte ala- tai ylävääntöisistä putkista? Yleensäkään 2t-tahti pelissä vääntöä ei ole mainittavaksi asti, vaan se on se teho, joka kiihdyttää. Lisäksi variaattorivetoisessa mopossa väännöstä ei ole juurikaan hyötyä, sillä variaattori pitää automaattisesti kierrokset parhaalla tehoalueella, jolloin mopo kiihtyy parhaiten.


Lähinnä tarkoitin, että ZX ottaa piikin kormeammilla kierroksilla kuin TT.

Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

6.8.2011 15:24

https://www.scooter-attack.com/shop/#!/ ... roval.html

onko tämä tarpeeksi tehokas stage6 70cc sport pro pyttyyn, joka on vertailuasteikolla medium sport. vai pitäiskö ostaa suoraa s6 pro putki, vai käykö pro replica, mikäli kuri(t?) on poistettu

Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

6.8.2011 15:28

Kannattaa ostaa suosiolla Stage6:n oma putki, sillä ne ovat suunniteltu S6:n omille sylintereille. Molemmat käy, mutta Pro on luonnollisesti tehokkaampi.

Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

6.8.2011 15:29

Tilaat vain suoraan sen S6 Pro putken. Et tuu pettymään.

Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

6.8.2011 17:03

Eihän Stage 6 Pro replica chrome putkessa ole kureja, muistaakseni ei ole mutta joku puhui että olisi sellasesta kureja pois ottanut? :D

Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

6.8.2011 18:25

E- hyväksytys on kuri, kavereilla on ollu sellasia. Itel ei lue putkessa mitää hyväksynnistä, eikä oo kuria. Varmaa joku vanhempi malli itellä?

Ainaki uutena ku tilaat ja lukee et on e- hyväksytty ni on holkki siinä suulla.

Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

6.8.2011 18:31

Joka lähtee pienellä vaivalla irti. Ruuvirilla vaan lyöt niihin saumoihin.

Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

6.8.2011 23:32

Jep vahvistus täältä että uudemmissa E-hyväksytyissä on kuri. Ja tosiaan oli helppo poistaa esim. tuosta omasta Polinin SuperRacesta. Kiinnitys on sellainen että ei sitä varmaan edes laiteta siihen ajatuksella että joku sen siinä pitää :D Kunhan on sitä hyväksyntää varten.

Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

7.8.2011 12:17

Niih, no sen näkee sit onko sellasta kuria kun tulis vaan se tilaus. Mutta muistaakseni Stage 6 Pro replica ei ole edes E-hyväksytty putki?
Viimeksi muokannut Fägg päivämäärä 7.8.2011 14:27, muokattu yhteensä 1 kerran

Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

7.8.2011 14:20

En nyt tiiä onko oikee paikka kysyä, mut oon maalaamassa nitron putkee, niin millaisella paperilla se on hyvä hioa? Riittääkä 650 asteinen kuuumakestomaali? ;)

Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

7.8.2011 14:35

Karhenna vähän jollain 400 paperilla ja kyllä kestää 650c maali.