Korjaus, viritys, huolto, kuristustenpoisto...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

Re: Keskustelua kaasuttimista #3

19.10.2011 18:35

Putsaa kaasari.

Re: Keskustelua kaasuttimista #3

19.10.2011 18:41

Tota tota, semmonen että kun lähtee ajamaan niin noin 10-20 metriä booa ja sitten ottaa piikkiä vasta, eli johtuuko tämä siitä että neula on liian ylhäällä? Sittenkun on kierroksia koneessa niin ei mitään vikaa, vain paikaltaan lähdössä käy tuo.
Eli neulaa alas ?

Ja sit toinen juttu eli eilen joku eunukki oli repinyt tulpanhatua poikkee. Lähti käyntiin ja pelaskin iha jees mutta täydellä kaasulla silleen pätki välillä, eli ei saanut kipinää, ehin ajaa noin 500m tulpanhattu todella paskasti paikallaan. Niin tänään ku ajelin niin ei vastaa kaasuun millään lailla 2/5- 4/5 välillä.
Ottaa kiekkaa vasta kun on tappi nurin, eli on aivan sama ajaako 1/5 kaasulla vai 3/5 kaasulla...
4/5 Kaasulla rupee jo hieman ottaa kiekkaa ja täys kaasulla vasta sitten piikkiä kunnolla. Enne otti jo puoli kaasulla piikkiä, eli voiko johtua tuosta tulppa jutusta ? Vai mikä ois vikan?

Itellä ei oo kauheesti tietoo kaasuttimista niin apuja kiitos :)

Re: Keskustelua kaasuttimista #3

19.10.2011 18:43

Siis kai vedät heti lähdössä täyskaasun vai?

Re: Keskustelua kaasuttimista #3

19.10.2011 18:44

Reetuhai2 kirjoitti:Putsaa kaasari.



vaihoin enne tota kaasuvaijerin ja putsasin ilmansuodattimen ni sen jälkee en kerinny ajaa ku 10km ni alko tota tekemään. olisko kaasarissa sittenki jotain likaa vai pitäiskö kattoo samalla tulppaki ??

Re: Keskustelua kaasuttimista #3

19.10.2011 18:48

Kaasarissa varmaan paskaa, putsaa se.

Re: Keskustelua kaasuttimista #3

19.10.2011 18:53

Reetuhai2 kirjoitti:Siis kai vedät heti lähdössä täyskaasun vai?

Jep, vaikka vetäis kaasua mitenvaan lähdössä niin tekee aivan samalla lailla aina.

Re: Keskustelua kaasuttimista #3

19.10.2011 18:56

Sitte vika on varmaankin siinä että on liian löysät kytkinjouset tai ne on löystyny.

Re: Keskustelua kaasuttimista #3

19.10.2011 18:58

Reetuhai2 kirjoitti:Kaasarissa varmaan paskaa, putsaa se.



onko se yleinen vika heti jos alkaa booailemaa ni että katsoo kaasarin vai ?!

Re: Keskustelua kaasuttimista #3

19.10.2011 18:59

Ai että johtuu kytkinjousista että booaa lähdössä?
No jos sitä kokeilis huomenna tiukkaa niitä. ty

Re: Keskustelua kaasuttimista #3

19.10.2011 19:00

No mulla on melkeen joka vehkeessä se, että lämmetessään ne jouset löystyy vähä, niin ei alussa ota kierroksia kunnolla vaan menee just joku 10m ja sitte ottaa piikin.

Re: Keskustelua kaasuttimista #3

19.10.2011 19:09

Éki kirjoitti:Ai että johtuu kytkinjousista että booaa lähdössä?
No jos sitä kokeilis huomenna tiukkaa niitä. ty


ei sen pitäis kytkinjousista johtua jos booailee lähdössä..miten ne nyt vois vaikuttaa siihen bensan saantiin kaasarilla,ite veikkaisin että kaasarissa mätää ja kytkinjouset niinku reetuhai sanoi :D

Re: Keskustelua kaasuttimista #3

19.10.2011 19:16

no pitää apikast puhistaa kaasutin kunnolla ja samalla vaihtaa uus tulppa jos vaikka alkais toimimaan :D

Re: Keskustelua kaasuttimista #3

19.10.2011 19:26

Reetuhai2 kirjoitti:No mulla on melkeen joka vehkeessä se, että lämmetessään ne jouset löystyy vähä, niin ei alussa ota kierroksia kunnolla vaan menee just joku 10m ja sitte ottaa piikin.


Asiahan on niin että tekee tuota kylmänä lämpimänä, siis AINA Kytkin jousina toimii s6 jäykimmät, jotka on säädetty niin tiukkaan kun ikinä saa, kaverin avustamana. Eli tuskin johtuu niistäkään. Siinä bensan saannissa on se vika. ;) mutta eikös se johdu seos ruuvista + neulasta?

Re: Keskustelua kaasuttimista #3

19.10.2011 22:47

Mulla auttoi neulan säätäminen kiihtyvyyteen, vaikka kiihdytäisinkin täyskaasulla. Toki kytkinjousetkin kannattaa vaihtaa.

Re: Keskustelua kaasuttimista #3

19.10.2011 23:02

Jep, eli neulaa siirrän.
En kyllä ymmärrä miks vaihtasin 50km ajetut jäykimmät s6 kytkinjouset uusiin... Kun ne pelittää ihan hyvin.