Korjaus, viritys, huolto, kuristustenpoisto...
Alueen säännöt
Apua löytyy myös tietopankista!Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!
3.10.2011 22:41
Niinhän se kyllä menee. Yääh ehkä sitten pitää kärvistellä vähän kauemmin ja säästää barikitin pyttyyn..
4.10.2011 8:50
Tietääkseni nicasil pinnoitetta ei voi ainakaan porauttaa mutta hoonauksesta en tiedä.
Éki kirjoitti:No ei se hinta ratkase.. Tnt, RMS,Naraku, motorforce on kaikki aika samaa sarjaa.
Edelleenkän en sekottaisi Motoforcea noihin kolmeen, koska motoforcen osat tulee Hebon kanssa samalta tehtaalta ja ovat suht laadukkaita.
4.10.2011 13:22
No joo, mutta ei se parhaimmastakaan päästä ole
4.10.2011 13:36
No en nyt noin sanoisi.
Jos sulla ei ole ollut yhtäkään Motoforcen tuotetta niin en sinuna sanoisi. Motoforce on erittäin laadukas, joissain tapauksissa jopa laadukkaampi kuin vaikkapa Malossi..
4.10.2011 15:44
No ite en ainakaan pidä yhtään, mutta meillä kaikkillahan on omat mielipiteemme asiasta. Ei siitä tarvi alkaa mun puolesta tappelemaan.
Mutta RMS, Naraku ja TNT on ainakin pohja sakkia.
4.10.2011 15:57
Noi halvimmat made in china motoforcet ei varmaankaa oo mistää parhaastä päästä todellakaa, itekki rinnastan tnt:he, mutta sitte noi kalliimmat on oikeasti laatua.
Tos motoforcen kampuran kietarissa näkee "laadun" hyvi, iha ku ois rälläkäl työstetty muotoonsa, toi on evolution, eli vielä parhaasta päästä.
4.10.2011 16:00
Niin, no siis tarkennuksena vielä että Motoforce Racing kamat, eine vakiota vastaavat tms.
Motoforcen pytytki suht halpoja ja varmasti löytyy tehoa
4.10.2011 16:48
Petzkuu kirjoitti:Onko nicasil pinnoitettu sylinteri käyttökelvoton jos siihen on päässyt tulemaan naarmuja (ei syviä) vai voisiko sen saada hoonaamalla kuntoon? Ja onko toi hoonaus nicasil sylkälle edes suositeltavaa?
Nostetaas tämä viesti uudelle sivulle kun kerkesi jo hukkua muitten viestien sekaan. Asiasta tietävät kertokaahan.
4.10.2011 17:11
Kannattaakohan ihan noin yleistää ainakaan Motoforcen osalta, sillä minun ostama kampiakseli on hyvin viimeistelty ja kestänyt hyvin. Samoin kaverillanikin on paljon Motoforcen osia, mm. sylinteriä, takalautasta ja molemmat olemme voineet todeta laadun olevan todella hyvää, etenkin siihen hintaan. Joskus kolme-neljä vuotta sitten Motoforcen pystyi rinnastamaan TNT:hen ja vastaaviin, mutta nykyään heiltä tulee erittäinkin laadukasta tavaraa ja sen olen huomannut "muutaman" vuoden aikana.
Toki tulee muistaa Motoforcenkin osalta, ettei se kaikista halvin malli ole välttämättä paras ja maanantaikappaleita voi tulla jokaisen merkin kannalta.
4.10.2011 17:30
jjerE__ kirjoitti:Niin, no siis tarkennuksena vielä että Motoforce Racing kamat, eine vakiota vastaavat tms.
Motoforcen pytytki suht halpoja ja varmasti löytyy tehoa
Niin, hinnassahan ne alkavat näkyä, vaikkakin osa noista halvoistakin on ihan jees, mutta niinhän se menee kaikilla merkeillä, mitä kalliimpi niin sen parempi yleensäkin.
8.10.2011 23:33
Osaiskos joku sanoo paljos pytyn hoonaus suunnilleen maksais? Ja sitte et ku pytty ois nyt just 40.50mm kokone, nii voiko hoonauksenki jälkee viel laittaa 40.50mm männän?
9.10.2011 14:34
Yleisesti noin parikymppiä.
9.10.2011 16:38
Moposportissa on hoonaus vain 8e ja pitäis mennä sama mäntä, ellei sillä sylinterillä ole ajettu ihan hirveästi.
10.10.2011 20:11
Noniin, nyt on pytty hoonattu ja mäntä vaihettu. Mitäs sanotte paljo suunnillee kannattas ajella sisää? Pari-kolme tankillista iha rauhallista ja sit sillee suht rauhassa muutama tankilline viel?
10.10.2011 20:16
http://www.motot.net/wiki/Sis%C3%A4%C3%A4najo#Ajo-ohjeUudelle männälle riittää hyvin vaikka 2 tankkia. Eli joku 100-150km on iha hyvä.