Korjaus, viritys, huolto, kuristustenpoisto...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

4.10.2007 16:06

sasu` kirjoitti:
vaarallosta kirjoitti:... + ottaa kunnon tehopiikin.


Lopetappas tuo päteminen kaikkialla mopopuolella nyt hyvissä ajoin ettei hävetä sun puolestas enempää.

30.10.2007 19:42

Mitäköhän muita kuristuksia löytyy Generic Xorista kuin variaattorin prikka? Otettu pois, ei mitään apua.

30.10.2007 20:40

doppe kirjoitti:Mitäköhän muita kuristuksia löytyy Generic Xorista kuin variaattorin prikka? Otettu pois, ei mitään apua.

Veikkaisin että alkukäyrässä on jotain.
Näissä ilmeisesti sama kone kun Keeway/Cpi?

30.10.2007 21:30

Novatron kirjoitti:
doppe kirjoitti:Mitäköhän muita kuristuksia löytyy Generic Xorista kuin variaattorin prikka? Otettu pois, ei mitään apua.

Veikkaisin että alkukäyrässä on jotain.
Näissä ilmeisesti sama kone kun Keeway/Cpi?


Alkukäyrän otin irti enkä löytänyt siitä mitää, tosin pakoaukon pään reikä käyrässä oli hieman pienempi kuin putken halkaisija. Ilmeisesti alkukäyrän pituus lähinnnä vaikuttaa? Vielä kun tietäisi millaista käyrää pitäisi hankkia.

e: http://www.moposport.fi:8080/workspace. ... 2-45-58-05 Käviskö tuo?

24.11.2007 22:19

nouseeko nopeus jos tukkisi(hitsaamallla tai jollain) suoraan hukkisputken pään ilman että sitä katkaisisi ja tukkisi? kun olen ostamassa skodea ja ku niistä aiempaa kokemusta ei ole niin tartten vähä tietoa

24.11.2007 23:03

|tomi| kirjoitti:
DurX kirjoitti:Kyllä se taitaa olla Kymco Agilityssä kuristus, on niitä reikiä pienennetty aika paljon


Enpä usko, niissä ei oo tehoja rajotettu pahemmin millään. Ne vaan on tehty laiskoiksi ;)


Kyl siel putsarin ja kaasarin välises letkus on joku pieni kuri :) Eli varmaan joku vaahtisputsari on hyvä.

25.11.2007 2:18

löylykauha kirjoitti:
|tomi| kirjoitti:
DurX kirjoitti:Kyllä se taitaa olla Kymco Agilityssä kuristus, on niitä reikiä pienennetty aika paljon


Enpä usko, niissä ei oo tehoja rajotettu pahemmin millään. Ne vaan on tehty laiskoiksi ;)


Kyl siel putsarin ja kaasarin välises letkus on joku pieni kuri :) Eli varmaan joku vaahtisputsari on hyvä.


Riippuu minkä kokonen se "kuristus" niissä on.

25.11.2007 13:31

Ei kaverilla ainakaan vaikuttanu tehoihin vaikka vaihtoi vapaammin virtaavan putsarin agilityyn.

25.11.2007 14:25

Joonbu kirjoitti:Ei kaverilla ainakaan vaikuttanu tehoihin vaikka vaihtoi vapaammin virtaavan putsarin agilityyn.


Käytittekö ihan dynossa asti, vai millä totesitte tuon tehoeron?

25.11.2007 16:03

No ei ehkä, kaveri vaan sano et ei vaikuttanu.

Varin prikka

4.12.2007 0:26

aattelin vain kysyä että mikä niistä prikoista on se joka pitää ottaa pois eli et se menee kovempaa. kyseessä MBK Nitro vm.-98

Re: Varin prikka

4.12.2007 0:42

MiXu-91 kirjoitti:aattelin vain kysyä että mikä niistä prikoista on se joka pitää ottaa pois eli et se menee kovempaa. kyseessä MBK Nitro vm.-98

Se joka on tuuletuslevyn ja rullakupin välissä, holkin ympärillä. Sellanen sormuksen kokonen rinkula.

4.12.2007 14:41

tietääskö kukaa aerox:in variaattorin kuristin holkin mittoja

Re: Varin prikka

4.12.2007 17:36

malaco kirjoitti:
MiXu-91 kirjoitti:aattelin vain kysyä että mikä niistä prikoista on se joka pitää ottaa pois eli et se menee kovempaa. kyseessä MBK Nitro vm.-98

Se joka on tuuletuslevyn ja rullakupin välissä, holkin ympärillä. Sellanen sormuksen kokonen rinkula.


Kiitoksia!

4.12.2007 17:44

olis kiva saada sen rinkulan mitat