4.10.2007 16:06
sasu` kirjoitti:vaarallosta kirjoitti:... + ottaa kunnon tehopiikin.
Lopetappas tuo päteminen kaikkialla mopopuolella nyt hyvissä ajoin ettei hävetä sun puolestas enempää.
30.10.2007 19:42
30.10.2007 20:40
doppe kirjoitti:Mitäköhän muita kuristuksia löytyy Generic Xorista kuin variaattorin prikka? Otettu pois, ei mitään apua.
30.10.2007 21:30
Novatron kirjoitti:doppe kirjoitti:Mitäköhän muita kuristuksia löytyy Generic Xorista kuin variaattorin prikka? Otettu pois, ei mitään apua.
Veikkaisin että alkukäyrässä on jotain.
Näissä ilmeisesti sama kone kun Keeway/Cpi?
24.11.2007 22:19
24.11.2007 23:03
|tomi| kirjoitti:DurX kirjoitti:Kyllä se taitaa olla Kymco Agilityssä kuristus, on niitä reikiä pienennetty aika paljon
Enpä usko, niissä ei oo tehoja rajotettu pahemmin millään. Ne vaan on tehty laiskoiksi
25.11.2007 2:18
löylykauha kirjoitti:|tomi| kirjoitti:DurX kirjoitti:Kyllä se taitaa olla Kymco Agilityssä kuristus, on niitä reikiä pienennetty aika paljon
Enpä usko, niissä ei oo tehoja rajotettu pahemmin millään. Ne vaan on tehty laiskoiksi
Kyl siel putsarin ja kaasarin välises letkus on joku pieni kuri Eli varmaan joku vaahtisputsari on hyvä.
25.11.2007 13:31
25.11.2007 14:25
Joonbu kirjoitti:Ei kaverilla ainakaan vaikuttanu tehoihin vaikka vaihtoi vapaammin virtaavan putsarin agilityyn.
25.11.2007 16:03
4.12.2007 0:26
4.12.2007 0:42
MiXu-91 kirjoitti:aattelin vain kysyä että mikä niistä prikoista on se joka pitää ottaa pois eli et se menee kovempaa. kyseessä MBK Nitro vm.-98
4.12.2007 14:41
4.12.2007 17:36
malaco kirjoitti:MiXu-91 kirjoitti:aattelin vain kysyä että mikä niistä prikoista on se joka pitää ottaa pois eli et se menee kovempaa. kyseessä MBK Nitro vm.-98
Se joka on tuuletuslevyn ja rullakupin välissä, holkin ympärillä. Sellanen sormuksen kokonen rinkula.
4.12.2007 17:44