27.10.2009 20:41
27.10.2009 22:22
nummi kirjoitti:Miten tommonen muovikitti (pakkeli) kestää vettä ja pakkasta yms. meinaan mulla on katteet pakkeleissa mutta ei vielä maalaus valmiit ja kortin saan viikon päästä ja halu ajamaan olis kova. Btw pitäiskö heittää jottai tyyliin hiontamaalia tai pohjamaalia katteisiin kun lähtee ajelee tonne suomen talveen vai kestääkö pakkeli ilman maalia? Kun olen kuullut että ei kestä
29.10.2009 18:57
Larppari kirjoitti:nummi kirjoitti:Miten tommonen muovikitti (pakkeli) kestää vettä ja pakkasta yms. meinaan mulla on katteet pakkeleissa mutta ei vielä maalaus valmiit ja kortin saan viikon päästä ja halu ajamaan olis kova. Btw pitäiskö heittää jottai tyyliin hiontamaalia tai pohjamaalia katteisiin kun lähtee ajelee tonne suomen talveen vai kestääkö pakkeli ilman maalia? Kun olen kuullut että ei kestä
Mihin niitä katteita tarvii jos ajamaan pitäis päästä?
30.10.2009 18:10
31.10.2009 0:16
byrde kirjoitti:Mitenkäs kun en oikeen tiedä kuiduttamisesta mitään. Onnistuuko tehdä etukate sellai, että pistää vanhan päälle elmukelmua ja kuiduttaa siihen päälle
31.10.2009 19:03
31.10.2009 19:37
tessumopomies kirjoitti:Prätkä kaatu ja takalipasta lohkes pieni pala pois, sellanen 2cm x 2cm. Se pala pitäis liittää siihen lippaan kiinni ja sitte uus maali päälle.
Millä toi korjaaminen onnistuis?
24.11.2009 16:54
-Cassu- kirjoitti:Onko kukaan tehny ihan alusta loppuun uutta underia skootteriin?
Mistä ootte tehny muotin, kun vähä paha ruveta uretaania ruiskuttamaan sinne katteitten väliin/sisään.
1.12.2009 11:14
1.12.2009 11:52
_joni` kirjoitti:Osaisiko joku kertoa hyvän linkin tai ohjeen katteiden kuidutuksesta? Perää olisi tarkoitus alkaa kuiduttamaan.
1.12.2009 23:54
_joni` kirjoitti:Osaisiko joku kertoa hyvän linkin tai ohjeen katteiden kuidutuksesta? Perää olisi tarkoitus alkaa kuiduttamaan.
2.12.2009 16:07
Minigrip kirjoitti:_joni` kirjoitti:Osaisiko joku kertoa hyvän linkin tai ohjeen katteiden kuidutuksesta? Perää olisi tarkoitus alkaa kuiduttamaan.
Kannattaa varmaan hommata jotain ohuempaa kuitua kuin mitä esim motonetin paketit. Itse kuidutin sillä ja taitaa reunat joutua vetämään uudestaan ohuemmalla kun ei oikein taitu. Muuten kaikki kuopat ja muut sain hyvin, mutta reunat sitten oikenee itsestään. Nehän on katteissa "käännetty sisäänpäin".
Tietääkö joku mitä paksuutta nuo motonetin pakkaukset ovat kun ei paketissa lue?
Minigrip kirjoitti:Tietääkö joku mitä paksuutta nuo motonetin pakkaukset ovat kun ei paketissa lue?
6.1.2010 12:47
robbhan kirjoitti:
KYSYMYS:
luin netissä että jos pehmeään kittiin sekoitetaan 1/3 polyesteritäytettä ja käyttää kovetteena polyesteritäytteen kovetetta koko soppaan saisi superkitti jota voisi levitellä pensselillä. Tällöinhan saisi paljon ohuempaa ja tasaisempaa kittikerrosta esim just perän tekoon varmaan kittaamiskerrat puoliksi. Onko kukaan kokeillut kyseistä soppaa
9.1.2010 17:04
Kääntä kirjoitti:robbhan kirjoitti:
KYSYMYS:
luin netissä että jos pehmeään kittiin sekoitetaan 1/3 polyesteritäytettä ja käyttää kovetteena polyesteritäytteen kovetetta koko soppaan saisi superkitti jota voisi levitellä pensselillä. Tällöinhan saisi paljon ohuempaa ja tasaisempaa kittikerrosta esim just perän tekoon varmaan kittaamiskerrat puoliksi. Onko kukaan kokeillut kyseistä soppaa
miks ihmeessä näin? lastalla ja hienolla kitilla saa aivan nii ohuen jäljen ku tarvii, ja siitä saa myös tasasen jos oikeen tasotaa. pensselillä taas usein tulee kohoumia esim, kankiaan maaliin, eli sanoin tulis myös kittiin(?). en ainakaan uskois että se helpottais kittaamista yhtään mutten oo kyllä kseistä asiaa kokeillu..
11.1.2010 0:36