Korjaus, viritys, huolto, kuristustenpoisto...
Alueen säännöt
Apua löytyy myös tietopankista!Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!
1.10.2011 12:25
Stage6 Streetrace ehdottomasti. Vaihtoväli on 6-10tkm, riippuu siitä miten on onnistunu sisäänajos.
Ja tietty ajotyyli 24/7.
1.10.2011 12:39
Siis molemmissa männänvaihtoväli sama? Onko siinä tehossa sitte paljonki eroo?
1.10.2011 13:00
Melkeen voisin väittää, että Streetracella ajaakin pitempään. Tehoaki löytyy aavistuksen enemmän.
2.10.2011 15:12
Mitäs ottee mieltä tosta s6 sportista? Kestääkö roxin vakio alakerta ja mites männän vaihtoväli? Ja mite toimii Replican putki tonkaa näin ensi siasesti?
2.10.2011 22:03
Siis Sport Pro? Sehän on helvetin hyvä pytty, ja kyllä se vakioalakerta kestää jos ei oo yli 15tkm ajettu kellari. Ja kyllä se Replica menee, mutta kannattaa hankkii Pro.
3.10.2011 10:21
Pro on suunniteltu tuolle SP:lle, männänvaihto on noin 3-5k eli kestää vielä ihan tavallista ajoa. Kuten Reetu sanoi Replica käy, mutta Pro on suunniteltu sille pytylle, joten hommaat sen niin saat sieltä puolelta kaiken tehon irti. Sitten hommaat vaan isomman kaasarin niin alkaa kulkea.
3.10.2011 14:30
Juu sitä mietinkin että tolle Pro:lle varmaa tarvis sitä Pro putkeakin ja ei oo oikee siihen nyt rahaa :/
Taijan tyytyä tohon Street Raceen kai sillä jonkun näkösen pers tuntuman saa Replicalla ja vari säädöillä, tietenkin 19mm kaasari kiinni kans.
3.10.2011 16:11
Joo kyllä toi streetrace, replica ja s6 variki saa siut hyppäämää kattoo, iha mukavasti on tehoja, ei heti lopu kesken
Ja noi tietopankin männänvaihtovälit on aikalailla vitsejä:
tt husq: 125cc, noin 30hp koneelta, 1 rengas ja ajaa sen 10k ja vähä päällekki.
Teinixx skode: 70cc, noin 11hp foorumien mukaan, 1 tai 2 rengasta ja vaihtoväleiksi sanotaan noin pieniä, vaikka omin silmin nähtynä kanavatki suhteessa pienemmät, et nekää ei syö paljoo.
Ite aattelin ajaa 2 renkaisella airsalin männällä vaikkapa sen 12k ja sit miettiä vaihtoa, yksrenkaisella ajaisin ite varmaa 7k ja sit kattosin jos pitää vaihtaa.
Siis kun näistä sportipadoista puhutaan.
3.10.2011 16:47
Toi on hyvä pytty, jos aikoo päivittäiseen ajoon. Ei kannata päivittäiseen ajoon mitään todella kireetä 50cc pyttyä, mielummin joku laiska 70cc, kestää paremmin ja mäntääki tarvii vaihtaa harvemmin.
3.10.2011 20:18
Onko nicasil pinnoitettu sylinteri käyttökelvoton jos siihen on päässyt tulemaan naarmuja (ei syviä) vai voisiko sen saada hoonaamalla kuntoon? Ja onko toi hoonaus nicasil sylkälle edes suositeltavaa?
3.10.2011 22:10
http://www.scootparts.nl/Cylinder-RMS-CPI-50cc-Cilinders-ed-03507005/en/product/64888/ Onko tuosta mihinkään...? Sparessa myydään samannimistä settiä 90e hintaan, tosin sparen kuvassa mäntä, sokat ja kannentiiviste eriväriset ja tulee laippa mallinen pakoaukontiiviste mukana rengastiivisteen lisäksi.
3.10.2011 22:14
No tota pyttyhän on RMS ja sanoisin ettei kannatta. Mielummin satsaa siihen muutaman kympin lisää ja ostaa semmosen joka oikeesti kestää
3.10.2011 22:19
Noh, siinä oli ensin narakun pyttysarja joka maksaa sparessa 70e ja se kesti vajaa 3000km hyvin siihen asti kunnes oman tyhmyyteni(?) takia lukkosokka irtosi ja paskoi pytyn. Sitten taas tuo RMS pyttysarja on sparessa 20e kalliimpi (jos se nyt on sama kuin tuolla scootpartsissa) joten ei kai se ainakaan huonompi voi olla...?
3.10.2011 22:39
No ei se hinta ratkase.. Tnt, RMS,Naraku, motorforce on kaikki aika samaa sarjaa. Jos sun nyt on pakko ostaa joku pytty, nii ite ostasin jonkun joka oikeesti kans kestää/on hyvä. Mutta kaikki kuten haluaa.