12.7.2011 19:50
Tuossa meikäläisen tapauksessa katalysaattori oli irronnut ja kolisi siellä välillä putken tukkien. Kulkuhaluja ei ollut enään kuin 35 km/h asti. Hyvin mielenkiintoista oli tuossa, että sisäosat olivat sulaneet kuprulle. Äänenvaimentimelle menevä putkikin oli katalysaattorin kohdalta sulanut lyttyyn ja mutkalle, joten pakokaasut eivät päässeet juurikaan kunnolla tulemaan ulos.Vauhtiviivatarra kirjoitti:Olettaen että putki ei ole saanut reilummin runtua ja katti heilu sisällä irrallisena, en keksi yhtäkään positiivista seurausta sen poistamiselle.
12.7.2011 19:51
12.7.2011 19:53
Saanko kysyä mitä hyötyä niistä kovemmista äänistä on? Itse en tiedä kuin haittojaSampsu kirjoitti:Ei varmaan liity aiheeseen mut miten sais kunnon pärinä äänet mopoon?!? Kyseessä on "Yamaha dt" vakioputkella.
13.7.2011 17:21
14.7.2011 6:54
Shape kirjoitti:Suorasuihkutusmalleissa ei ole laisinkaan katalysaattoria, sillä moottori alittaa päästönormit ilman sitä.
14.7.2011 14:39
14.7.2011 14:42
14.7.2011 18:28
hökä kirjoitti:Shape kirjoitti:Suorasuihkutusmalleissa ei ole laisinkaan katalysaattoria, sillä moottori alittaa päästönormit ilman sitä.
Noku kun korjaamolla sanoivat että olisi??
Ja kyse ei ole virittämisestä vaan et skoban saisi ajoon.
On ronkittu suuttimien tiivisteitä ,uus ilmakompura ,bensapumppua ,tulppia vaihettu ,sähköpiuhoja tarkistettu yms.
Käy tyhjäkäyntiä mut kun rupee ajaan niin toimii noin 500m ,jonka jälkeen ei ota kierroksia vaan röpöttää tai pätkii/aivastelee.
Noista oireista vaan toi korjaaja päättelis et katti olis rikki ku moottori lämpii?
Tuol merkkikohtas piaggio purejet tarkemmin selvitetty mit tehty.
14.7.2011 18:51
14.7.2011 23:26
15.7.2011 16:47
15.7.2011 17:59
15.7.2011 19:30
23.7.2011 15:14
24.7.2011 18:12