Korjaus, viritys, huolto, kuristustenpoisto...
Alueen säännöt
Apua löytyy myös tietopankista!Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!
12.10.2008 22:21
Voitteko laittaa linkkiä joistain oversize etulevyistä jotka sopii nrg poweriin? Ja tahtoisin tietää saman ku särärider.
14.10.2008 13:44
Miten saan parannettua rumpujarrun jarrutustehoa?
edit: Sitte vielä että mistä sais tarvikkeena Stunttiin etupään stefat? On vähä kova hinta alkuperäsillä, 28€/kpl.
14.10.2008 16:10
miten voi laskee etupumppui et miten saan sen liukuputken irti et pääsen lyhentää sitä jousta eli kyseessä roxin vakio paiolin iskari
14.10.2008 17:34
SJK kirjoitti:Miten saan parannettua rumpujarrun jarrutustehoa?
edit: Sitte vielä että mistä sais tarvikkeena Stunttiin etupään stefat? On vähä kova hinta alkuperäsillä, 28€/kpl.
Osta uudet jarrukengät tai kiristä sitä mutteria?
14.10.2008 17:39
Casanova69^^ kirjoitti:SJK kirjoitti:Miten saan parannettua rumpujarrun jarrutustehoa?
edit: Sitte vielä että mistä sais tarvikkeena Stunttiin etupään stefat? On vähä kova hinta alkuperäsillä, 28€/kpl.
Osta uudet jarrukengät tai kiristä sitä mutteria?
Ja karhenna hiomapaperilla sitä rumpua
31.10.2008 20:55
weicco kirjoitti:Casanova69^^ kirjoitti:SJK kirjoitti:Miten saan parannettua rumpujarrun jarrutustehoa?
edit: Sitte vielä että mistä sais tarvikkeena Stunttiin etupään stefat? On vähä kova hinta alkuperäsillä, 28€/kpl.
Osta uudet jarrukengät tai kiristä sitä mutteria?
Ja karhenna hiomapaperilla sitä rumpua
Siis ihan "vannetta" vai?
1.11.2008 16:18
John kirjoitti:Siis ihan "vannetta" vai?
Niin, sillä se rumpu "lasittuu" ajan kuluessa ja jarrutus teho huononee.
3.11.2008 15:51
weicco kirjoitti:John kirjoitti:Siis ihan "vannetta" vai?
Niin, sillä se rumpu "lasittuu" ajan kuluessa ja jarrutus teho huononee.
Kiitos itse en edes tullut ajatelleeksi tätä.
10.11.2008 17:06
millä neste jarrut saa "löysennettyä" eli nappais myöhemmin kiinni?
10.11.2008 21:17
Päästämällä ilmaa järjestelmään, se kyllä kadottaa jarruista kaiken tehon ja tuntuman.
En kyllä ymmärrä miksi joku tavoittelee huonompia jarruja ajokkiinsa?
11.11.2008 9:54
ehkä lyhyet sormet
12.11.2008 22:50
Onko kukaan mototissa tai ulkopuolella lyhentänyt Piaggio:n TPH:n etuiskunvaimennusta? Keulaputket merkiltään showat.
Kuinkahan paljon niitä olisi mahdollista madaltaa ja tuleeko madalluksessa ongelmia?
Kuvat puretuista pumpuista auttaisivat ihan älyttömästi, jos jollain sellaisia sattuisi olemaan.
Into madaltamiseen alkoi nähtyäni ItomiI:n ludixin madalluksen tuoman muodomuutoksen.
13.11.2008 15:16
NRG:n keulaa on tullu 40mm madallettua. Eikös se ole aikalailla sama ko Tph:ssa?
Kaivat pölysuojat irti ja niitten alla on lukkosokat. Tarviit hyvät pihdit että saat ne pois.. Lukkosokkien alla nylonholkit, joitten alla toiset lukkoprikat. Ne kun irrotat niin liukuputket putoo pois. Jousista pätkä pois niin keula madaltuu, mutta siihen jää klappia ylöspäin nostaessa - en tiedä miten sen saa pois, ilmeisesti jollain holkeilla..
Se purku osaa sit olla paskamaista hommaa.
13.11.2008 16:03
jusutus kirjoitti:NRG:n keulaa on tullu 40mm madallettua. Eikös se ole aikalailla sama ko Tph:ssa?
Kaivat pölysuojat irti ja niitten alla on lukkosokat. Tarviit hyvät pihdit että saat ne pois.. Lukkosokkien alla nylonholkit, joitten alla toiset lukkoprikat. Ne kun irrotat niin liukuputket putoo pois. Jousista pätkä pois niin keula madaltuu, mutta siihen jää klappia ylöspäin nostaessa - en tiedä miten sen saa pois, ilmeisesti jollain holkeilla..
Se purku osaa sit olla paskamaista hommaa.
Vissiin ovat samaa kasaa, ala paloja lukuun ottamatta. Eli ovat purettavissa lähes samalla tavalla kuin honda monkeyssä?
Ja nää jouset on vaseliiniset? Vai öljy?
EDIT: Ja jusutus, jos sulla ois before and after kuvia madalluksesta nii olisin kiitollinen mikäli voisit sellaset lähettää:
monkeymies@hotmail.com
13.11.2008 18:03
Vaseliinia niissä on/oli.
Ei taida löytyy fotoja ainakaan tältä koneelta..