1.5.2009 22:09
1.5.2009 22:12
*SMotard* kirjoitti:Voisko sytytyksessä olla jonkinlainen häikkä ku Samurai 110cc korkeilla kierroksilla röpöttää ja kuulostaa ihan kuin tulppa ois menny, mut kokeiltu uudella tulpalla. Mistä kannattaisi aloittaa, alakierroksilla toimii moitteettomasti.
2.5.2009 2:43
Tony92 kirjoitti:buubaa kirjoitti:Vittusaatana lähti vähä aika sitten tulppa ittestään stage 6:sen kannesta irti vaikka oli kunnolla kiristetty, tänään sitten vaihdoin tulpan ni kierteet meni -.- Mistähä toha stage 6 sport pro 70:seen saa uuden kannen`?
vie se kansi jonnekki moottori korjaamolle , ne laittaa siel uudet jengat sinne sellasella hienolla tavalla
2.5.2009 10:18
buubaa kirjoitti:Tony92 kirjoitti:buubaa kirjoitti:Vittusaatana lähti vähä aika sitten tulppa ittestään stage 6:sen kannesta irti vaikka oli kunnolla kiristetty, tänään sitten vaihdoin tulpan ni kierteet meni -.- Mistähä toha stage 6 sport pro 70:seen saa uuden kannen`?
vie se kansi jonnekki moottori korjaamolle , ne laittaa siel uudet jengat sinne sellasella hienolla tavalla
Löysin varastosta 70cc malossin kannen ja heitin kiinni niin toimii nyt sillä Meiän ukko kyl sano että saa itte tehtyä uudet kierteet sinne stage 6 kanteen..
2.5.2009 12:54
RaCeR! kirjoitti:*SMotard* kirjoitti:Voisko sytytyksessä olla jonkinlainen häikkä ku Samurai 110cc korkeilla kierroksilla röpöttää ja kuulostaa ihan kuin tulppa ois menny, mut kokeiltu uudella tulpalla. Mistä kannattaisi aloittaa, alakierroksilla toimii moitteettomasti.
Neula liian korkealla.
2.5.2009 18:49
*SMotard* kirjoitti:RaCeR! kirjoitti:*SMotard* kirjoitti:Voisko sytytyksessä olla jonkinlainen häikkä ku Samurai 110cc korkeilla kierroksilla röpöttää ja kuulostaa ihan kuin tulppa ois menny, mut kokeiltu uudella tulpalla. Mistä kannattaisi aloittaa, alakierroksilla toimii moitteettomasti.
Neula liian korkealla.
Korkealla, eikös ku neula on korkealla nii yläkiekat eivät muutu, alakiekat vaan? Tarkoititko että neulan lukkoprikka on liian ylhäällä että pitäis säätää alemmas?
2.5.2009 20:17
3.5.2009 15:20
RaCeR! kirjoitti:Tuskin saa, ellei taitoa/työ välineitä löydy . Kannattaa vaan viedä jonnekki koneistamolle, ei maksa paljoo. Ne hitsaa sen reijän umpeen ja sitte vaan tekee kierteet siihen.
4.5.2009 14:40
_sm_ kirjoitti:kertokaas mikä tuota mun trekkeriä oikein vaikaa! kun ajaa jonkun aikaa niin alkaa kaasua väännettäessä pätkimään , ritisemään,rätisemään!!! aina kun tulee pienikin ylämäki niin jo vonkaa.. sama juttu kun ajaa 2päällä , ei kärsi kaasua vaan alkaa ritisemään... ääni on aivan selvästi sähköinen. vaihdoin jokuaika sitten uuden tulpan ja nyt tuli hommattua koko kytkinsetti , rullat ja hihna, eli ääni ei voi tulla variaattorista!
viikolla käyn todennäköisesti ostamassa uuden cdi:n tai puolan
4.5.2009 19:05
RaCeR! kirjoitti:Tuskin saa, ellei taitoa/työ välineitä löydy . Kannattaa vaan viedä jonnekki koneistamolle, ei maksa paljoo. Ne hitsaa sen reijän umpeen ja sitte vaan tekee kierteet siihen.
4.5.2009 23:55
weicco kirjoitti:RaCeR! kirjoitti:Tuskin saa, ellei taitoa/työ välineitä löydy . Kannattaa vaan viedä jonnekki koneistamolle, ei maksa paljoo. Ne hitsaa sen reijän umpeen ja sitte vaan tekee kierteet siihen.
Ei todellakaan hitsaa umpeen sitä reikää, siihen laitetaan melkeimpä aina helicoil kierre.
5.5.2009 15:12
julle93 kirjoitti:_sm_ kirjoitti:kertokaas mikä tuota mun trekkeriä oikein vaikaa! kun ajaa jonkun aikaa niin alkaa kaasua väännettäessä pätkimään , ritisemään,rätisemään!!! aina kun tulee pienikin ylämäki niin jo vonkaa.. sama juttu kun ajaa 2päällä , ei kärsi kaasua vaan alkaa ritisemään... ääni on aivan selvästi sähköinen. vaihdoin jokuaika sitten uuden tulpan ja nyt tuli hommattua koko kytkinsetti , rullat ja hihna, eli ääni ei voi tulla variaattorista!
viikolla käyn todennäköisesti ostamassa uuden cdi:n tai puolan
Kokeile pienempää suutinta
7.5.2009 21:02
8.5.2009 19:06
8.5.2009 19:50