Korjaus, viritys, huolto, kuristustenpoisto...
Alueen säännöt
Apua löytyy myös tietopankista!Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!
13.6.2012 15:31
Mistäköhän mahtaa hikoilla öljyä, tippuu variaattorinkopan välistä?
Ilmeisesti peräöljystä on kyse, mahtaako jossain kytkimen takana olla jotain stefaa tms. mistä voisi tiputella? Ei tipu tyhjennyspropun luota, se on tarkistettu kiristämällä ja vaihtamalla uusi tiiviste. Kyseessä 4t kinuskikootteri.
14.6.2012 1:59
Mitä eroa on ruisku skootterilla ja neste- skootterilla
14.6.2012 2:27
joo eli mulla on speedfight 2 ja virit on polin speedcontrol stage 6 50cc racing ja teknigas tec putki toimi moitteettomasti 62 suuttimel mutta kun vaihdoi stefat ja runkolaakerit kootteri booasi isoilla kierroksilla laitoin 70 suuttimen ja välillä hyytyy tosipahasti eikä heti vastaa kaasuun ryyppy päällä toimii hyvin mutta ilman aivan paskasti mikä ongelmana ?? pikaisia vastauksia kiitos ja tosiaaan kun keulaa nostaa nii koerrokset ja vääntö katoaa kokonaan ja ku keula on tullut alas nii vähän aikaa miettii ja sit taas lähtee
14.6.2012 8:19
Nalle90 kirjoitti:Osaisko joku auttaa kun gilera dna 50cc ei oikein kierrä eikä kule.Putsasin kaasarin mut ei auta yhtään.Mihin asti tämmösen pitäis kiertää.Rupee pätkii jo 6000 ja sit kun huuattaa niin pääsee 8000 mut alkaa pätkii.Mopo on vakio.Oisko tulppa vaihtoa vaille.
Tulppa vaihtoon.
laaffi kirjoitti:joo eli mulla on speedfight 2 ja virit on polin speedcontrol stage 6 50cc racing ja teknigas tec putki toimi moitteettomasti 62 suuttimel mutta kun vaihdoi stefat ja runkolaakerit kootteri booasi isoilla kierroksilla laitoin 70 suuttimen ja välillä hyytyy tosipahasti eikä heti vastaa kaasuun ryyppy päällä toimii hyvin mutta ilman aivan paskasti mikä ongelmana ?? pikaisia vastauksia kiitos ja tosiaaan kun keulaa nostaa nii koerrokset ja vääntö katoaa kokonaan ja ku keula on tullut alas nii vähän aikaa miettii ja sit taas lähtee
62 suutin noilla vireillä? :o Aika laihana on käynyt. Mulla tehokkaammalla pytyllä piti vaihtaa 15 kokoa samantien suurentaa suutinta. Vakio on 62, eli mä testaisin jtn. 76,78 ja 80 kokoisilla suuttimilla.
Mites varin säädöt?
14.6.2012 10:28
TurboYhZ kirjoitti:Mitä eroa on ruisku skootterilla ja neste- skootterilla
Siis. On olemassa kaasarikoneet, ja ruiskukoneet. Sitten ilmajäähdyttyiset koneet, ja nestejäähdytteiset koneet. Mitä siis meinasit?
14.6.2012 16:37
Niin siis mitä eroa on nuilla kaasari-mallisilla skoottereilla ja ruisku-mallisilla?
14.6.2012 16:50
Kaasarivehkeessä bensa syötetään koneeseen kaasarin kautta, ruiskuvehkeessä se suihkutetaan suuttimesta suoraan sylinteriin.
14.6.2012 18:25
joo elikkä pösössä pensa paukkuu putkeen ilman ryyppyä mutta ryypyn kans toimii että mmitä tämä tarkoittaa stefat oon kokkeillu painella läpi ja suhhautellu boosteria joka paikkaan eli en tiä mistä vuotas
14.6.2012 19:04
Mites isommalla suuttimella?
14.6.2012 22:51
62 olen noussut 72 asti eikä mitää muutosta lähtee hyvin heti alussa mut sitku pysähtyy ja lähtee liikkeelle nii sit taas alkaa booa ja paukuttamaan
15.6.2012 0:38
mikä keeway factissa vois olla? aluks se oireili sillai et kuulu "zummm" ja sit se sammu, no sen jälkee se lähti heti käyntii. sitte ajelin tollai suunnilleen viikon ja sit kuulu töyssyn jälkee se sama "zummm" ääni ja skootteri sammu. saa kipinää mutta ei lähde käyntiin, vaikka pistän bensaa tulpan reijästä sisää. startti pyörittää konetta ja kiksi liikkuu hyvin. skootterilla ajettu n. 5000 km ja viriä on malossin multivari dopplerin kytkin, 82 suutin, leovince tt ja ilmanputsarin kuri otettu pois.
15.6.2012 3:00
oisko läpät rikki ?
15.6.2012 13:45
Vaihda aluksi tulppa ja tulpanhattu, tulppa voi olla rikki vaikka antaa kipinää ja näiden vakio tulpanhattu on surkea.
15.6.2012 16:38
Kehtaako 85W90 synteettistä vaihteisto/peräöljyä laittaa tonne MBK Boosterin peräväleihin? Jos ei, niin entä tätä:
http://www.motonet.fi/web/guest/etusivu#productid=59-9513.
15.6.2012 17:15
80W-90 näissä yleensä käytetään mutta kyllä tuo 85W-90 käy, niin pieni ero.