Korjaus, viritys, huolto, kuristustenpoisto...
Alueen säännöt
Apua löytyy myös tietopankista!Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!
22.9.2011 14:54
Vielä tohon mun ongelmaan että ajoin päivän 102 suuttimella ja booasi ja loppu päivästä tulppa kärähti(BR9HS), eli kävi liian laihalla, eli isompaa suutinta pitäs laittaa, käyn laittaas 110 kiinni ja sen jälkeen koitan vielä isommalla kun saan rahaa.
22.9.2011 16:47
Ekana laitat oikeen tulpan. B9HS.
Mulla kestäny BR9HS, kun ehkä 5m, piu.
22.9.2011 16:53
Itellä toiminu aina 8 tai ysi R aivan mainiosti, vaikka onki käyny rikkaalla välillä.
22.9.2011 19:17
Mikäs siinä sitten on että ei toimi? R:hän meinaa vaan häiriösuojausta.
22.9.2011 23:18
Mulla se R ei ainakaan aiheuta muutaku ongelmia sielä, vakiopytyllä R toimi jotenkuten, mutta varmimmat kilometrit saatiin tulpalla jossa ei ollu resistoria.
Oma peliki kiertää sen verran, että pitäs olla tulppana BR9HG jos tuo R olisi "pakollinen". Nyt on B9HS.
Jos en nyt värin muista niin tuota R ei tartte muutaku kierroslukumittaria varten?
Mutta jatketaan tuola "Yleistä keskustelua sytytyksestä & tulpista" aiheessa loput turinat.
Menee vähä ohi aiheesta täälä, ku tulpat liity mitenkään kaasareihin..
22.9.2011 23:45
Reetuhai2 kirjoitti:Mitä tarkoitat riittävällä?
Tarkotan sitä, että ei kulje lämpimänä ku jotain 15km/h etiäpäin.
23.9.2011 13:24
Tietääkö kukaan malaguti phantom f12 vm.98 vakosuutimen kokoa?Tai minkä kokonen kannattais laittaa kun on tecnigas next-r tehari ja prikka pois?Ja oon aatellut ostaa viä multi varin
23.9.2011 13:31
Jos suutinta ei ole vaihdettu teharin asennuksen jälkeen, laita tilalle vaikkapa 10 numeroa suurempi ja siitä lähdet kokeilemaan millä toimii parhaiten.
Gilerafan, kaasari auki ja puhdistukseen. Tuo kulkemattomuus voi johtua myös ongelmista variaattorissa.
24.9.2011 19:37
mistä löytyisi mikuni vm16:een tyhjäkäyntiruuvi?
ehdotuksia?
25.9.2011 16:29
Gilerafan, kaasari auki ja puhdistukseen. Tuo kulkemattomuus voi johtua myös ongelmista variaattorissa.[/quote]
Enpä usko että on variaattorissa vikaa jos se menee kylmänä yhtähyvin ku ennenki sillon ku ryyppy on päällä.
25.9.2011 16:50
Turha uskoa tai olla uskomatta mitään 2t-vehkeiden kanssa. Vika voi olla yllättävässäkin paikassa, ja vain hyvin kokenut kuljettaja osaa tehdä tarkan vikadiagnoosin tietyistä ongelmista.
Jos nyt oletetaan että kone toimii hyvin ryypyn ansiosta, kohokammioon tulee tarpeeksi bensaa. Miksi ainetta sitten ei mene koneelle asti ilman ryyppyä.. Vika voi olla vain yhdessä paikassa, pääsuuttimessa. Tsekkaa ettei siinä ole mitään roskaa.
Kone booaa aika huolella jos vika on pääsuuttimessa, eli jos booausta ei esiinny, katso variaattorin puhtaus & hihna, sekä sylinterin/männän kunto. Kuinka paljon mopolla on ajettu?
25.9.2011 23:42
Eli mikä ois hyvä suutin tälle kokoonpanolle? virit: S6 sport pro 70cc - S6 pro putki - kisavari, ja kytkimet yms - 17,5mm kaasari - S6 vapari - polini läpät. yms.. 102 suutin oli ainakin ihan liian pieni kun kokeilin.. kyseessä yamaha neos -01
26.9.2011 6:53
Itse hankkisin 21mm kaasarin tuohon pakettiin, että saisit kaiken tehon irti tuosta pytystä
Edit:
Sudee kirjoitti:Oikeastaan 24mm saat ihan kaikki viimeisetkin rippeet irti.
Totta
Viimeksi muokannut jjerE__ päivämäärä 26.9.2011 14:22, muokattu yhteensä 1 kerran
26.9.2011 7:52
Oikeastaan 24mm saat ihan kaikki viimeisetkin rippeet irti.
26.9.2011 16:59
Onko mitään hyötyä jos kääntää niitä läppiä silleen että aukeaa enemmän? Nopeaa vastausta kiitos, on juuri läpät pöydällä!