Korjaus, viritys, huolto, kuristustenpoisto...
Alueen säännöt
Apua löytyy myös tietopankista!Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!
30.5.2013 11:50
Sillä ei ole mitään virkaa teharin kanssa, koska teharissa ei ole katalysaattoria.
Oletan että Atlantiksessasi on Piaggion valmistama kone. Voit repiä koko SAS-venttiilikotelon irti. Kotelon ilmanottoletku kannattaa tukkia, tai vaihtoehtoisesti purkaa konetta niin paljon että senkin saa irti. Toinen vaihtoehto on jättää SAS-purkki paikalleen ja tukkia vain se pakoputkeen kiinni tuleva letku.
11.6.2013 16:57
kellään kokemusta giannelli next putkesta? millanen on ja onko helppo ottaaa kuripois?
14.6.2013 2:26
Vastaa lähinnä vakioputkea. Älä anna halvan hinnan ja kisaisen ulkonäön hämätä, vaan harkitse vaikkapa Extraa mikäli etsit kohtuuhintaista ja tehoa tuovaa putkea.
18.6.2013 1:19
millaisia nuo turbokitin teharit ovat? kokemuksia?
18.6.2013 2:21
Aika huonoja ilmeisestikki, kannattaa suosiolla ostaa joku kunnon tehari jos haluaa tehoa. Jos taas haluu et menee alle 65, niin sitte tietenki joku einiinkireä-putki.
18.6.2013 2:56
kumpi olis parempi putki: leovince tt vai giannelli extra? mopona toimii jog r (muuten vakio, prikka pois)
19.6.2013 3:53
Giannelli Extra, leovince ei ole lähellekkään niin tehokas kuin Extra.
19.6.2013 23:54
Elikkä mistä vois johtua ,että kylmällä koneella ottaa huomattavan piikin ,mutta lämpimällä ei ota ollenkaan? Voiskohan olla että vp löystyy vai voiskohan olla kun en ole suutinta kerenny vielä vaihtamaan niin kylmällä koneella olisi ryyppy päällä ja sitten kun ajaa vähän aikaa niin menee pois päältä?
24.6.2013 0:21
onko tolla giannellin extralla ja giannellin extra v2 putkella jotain eroa muussa kuin ulkonäössä?
28.6.2013 0:25
pösöö147 kirjoitti:Elikkä mistä vois johtua ,että kylmällä koneella ottaa huomattavan piikin ,mutta lämpimällä ei ota ollenkaan? Voiskohan olla että vp löystyy vai voiskohan olla kun en ole suutinta kerenny vielä vaihtamaan niin kylmällä koneella olisi ryyppy päällä ja sitten kun ajaa vähän aikaa niin menee pois päältä?
itsellä teki ainakin samaa kun oli liian löysä vp. kylmänä toimi ihan hyvin mutta kun kone lämpeni vp löystyi ja kierrokset tippu ja vauhti vain hyyty.
11.7.2013 10:37
Tätä on varmaan kysytty ennenkin, mutta ihan nopsaan vaa.
Elikkä siis kumpi putki S6 Streetracelle, Stage6 Pro Replica vai Stage6 Pro ?
22.7.2013 23:43
Osaako kukaan sanoa, onko E-hyväksytty tehari laillinen tieliikennekäytössä jos siinä on kurit paikallaan? Tästä asiasta tuntuu olevan niin monenlaista tietoa. Vaikuttaako kurillinen tehari sitten mitenkään tehoon vai onko se sama asia kuin vakioputki?
24.7.2013 7:19
No periaatteessa sillä E-hyväksynnällä vois heittää poliisia päähän. Eli eiköhän se ole laillinen kuitenkin kurit paikallaan ja vastaa todella paljon vakioputkea, eli miksi edes vaivautua ostamaan kallis tehari ulkonäön muuttamiseksi.
7.8.2013 19:02
Tuotas onko kenelläkää ollu kokemusta yasuni z putkesta? onko vaikee säätää tai yms sellast kun alkaa tässä palaa käpy s6 pro replicaan en saa millään kunnon säätöihin.
8.8.2013 0:31
Jos et saa Pro Replicaa säätöihin, et saa Yasuniakaan säätöihin,
Kysy apua säätämiseen kaverilta tai täällä foorumilla.