Korjaus, viritys, huolto, kuristustenpoisto...
Alueen säännöt
Apua löytyy myös tietopankista!Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!
23.7.2012 10:44
Jossain vaiheessa Pitää pistää zoneri kulkemaan 100+km/h @ 50cc pytyllä.
(Taino ainakin yritän). Ainut tuota rajoittaa on perävälit. Nykyiset on 15:1:een. Ja noilla peräväleillä kulkee sen 65km/h. Mitkä perävälit kannattaisi laittaa? Renkaan halkaisija on 12". Oisko 9:1 hyvät? Koneen huipputehon laitan jonnekkin 10k:hon.
24.7.2012 11:27
Joskus näin videon, missä verrattiin vp-jousien jäykkyyksiä Piaggion jousissa. siis vakio vs. "jäykemmät".
Muistaakseni se oli niin, että vp-jousi oli jäykempi kun melkeen kaikki Malossin jouset? Olikos sininen hieman jäykempi. Siks kysynki nyt, että jos laitan Malossin vihreen vp:n Stalkkeriin, 70cc Sportti Malossin, Yasuni Z, 17,5mm kaasarin sekä Malossi Evo varin kanssa, niin kai se toimii hyvin ja on hyvä noille vireille? Ja kytkinjousiks Malossin keltaset, mikäköhä setti se nyt oli, mutta kumminkin vastas minarellin punasia.
E: Ja mitkä olis hyvät kytkinjouset kurittomaan Stalkkeriin, josta pakoo hieman viilattu. Malossi 297454-setistä löysimmät eli mustat?
24.7.2012 15:33
Kävin tuossa koeajamassa mopoa uusien säätöjen jälkeen ja kulkee oikein nätisti kovemmilla kierroksilla ja nopeuksissa. Kivasti lähtee vetämään vielä 70-80km/h nopeuksissa, kun vääntää kaasua. Hiljaa liikkeelle lähtö ja ajaminen onkin taas tuskaa...tuntuu, että kytkin nappaa kiinni vasta puolen kaasun jälkeen. Voisiko tosiaankin johtua siitä, että nuo S6:n kytkinjouset ovat liian lyhyet tuohon kytkimeen, jonka johdosta liian kireät....?
24.7.2012 15:39
Johtuu juurikin siitä. Esimerkiksi S6 Torque Control -kytkimessä on säätöruuvi jousien esijännitykselle, jolla saa säädettyä kytkeytymiskierroksia hyvinkin isolla skaalalla. Toisinsanoen esijännitys vaikuttaa huomattavasti kierroksiin joilla kytkin nappaa.
24.7.2012 16:14
Reetuhai2: Hommaa s6 Hard, toimii hyvin. Aluksi ehkä vähän liian jäykkä, mutta parin sadan kilometrin jälkeen löystyy sopivaksi. Kytkinjousiksi valkoiset.
24.7.2012 16:17
Saisin ostettua yheltä tyypiltä ton Malossin vihreen samalla kun kytkinjousia, siks kiinnostais että toimiihan se?
24.7.2012 16:53
Mulla oli ainakin llian löysä.
24.7.2012 21:09
Vihree on sitte varmaan kurittomalle Stalkkerille, mistä pakoaukkoo vähä viilattu, liian jäykkä?
25.7.2012 17:49
Mitä kokemusta teillä on s6 niistä kuorellisista rullista joihin voi vaihtaa niitä painoja, itellä sellaset nyt ajossa.
26.7.2012 21:11
Onko normaalia kun tuossa 2-tahti kymcooni tuikkasin kepeämmät rullat niin oli aika paljon kumipölyä variaattorissa. Kyseisellä pelillä ajettu 130km
Johtuuko tämä siitä että kymcon oma hihna on paska vai onko alku hioutumista?
Niin ja nopedi on muuten vakio paitsi suora holkki vaan paikoillaan.
-Jupe-
26.7.2012 23:11
Siellä pitää olla oikean kokoset rullat muuten ei toimi kunnolla/ollenkaan.
27.7.2012 15:12
Otin kyseisestä pelistä variaattorin prikan pois.nyt ei vedä ollenkaan eikä kulje edes 30km/h.missä voisi olla vika
27.7.2012 16:06
Otit joko väärän prikan pois tai kasasit variaattorisi väärin. Ei siis muuta kun koppa auki ja tutkimaan mikä siellä mättää.
27.7.2012 16:10
Ilmeisesti kiinalaisella 4t moottorilla oleva? Aika varmasti esim. Rulla on menny huonosti. Kasaa vari uudestaan.
27.7.2012 16:13
Tuo prikka on muutenkin harhaanjohtava nimitys, kun se rajoittava osa mikä sieltä otetaan pois on pikemminkin sormus kuin prikka. Ja usein siellä on myös sellainen perinteinen prikka jonka tarkoitus on tehdä variaattoripakka tiiviiksi, ja jos sen ottaa pois voi käydä juuri noin ettei kulje mihinkään tai joissain tapauksissa kuluttaa kampiakselista boorit sileäksi.