18.6.2006 11:01
Osien samankaltaisuutta varmisteltaessa kannattaa etsiä toisen merkin varaosan tilausnumero tai vastaava jostain varaosakatalogista ja katsoa, onko toisen merkin vastaavalla osalla sama tilausnumero. Jos näin on, kyseessä on varmasti sama osa. Tässä tapauksessa en keksi yhtään hyvää syytä miksi väritystä vaille identtisissä peleissä olisi erilaiset jarrulevyt, joten uskaltanen luvata Aeroxin jarruosien sopivan Nitroon ja päinvastoin.JoRe kirjoitti:Joo mää tiiän että on käytännössä sama mopo mutta pitäs olla varma että sopiiko
18.6.2006 15:11
macg3 kirjoitti:Hebu kirjoitti:pezku90 kirjoitti:Hebu kirjoitti: Pystyykö tota pösön takaiskaria säätämään kun se on pohjassa joka katukivetyksella ja kaivonkansilla.
Onks sulla etuiskari niin löysä että ottaa pohjaan routakuopissa ja kun pompottaa mopoa seisoessa astinlaudoilla silleen ylös-alas? Mulla on takaiskari onneks vielä timmissä kunnossa.
On.
Speedfightin etuiskari on löysä alusta pitäen mutta itsellänion takaiskari melko hyvä vaikka mopo onkin jo 8 vuotta vanha.
23.6.2006 19:30
23.6.2006 19:33
zapi kirjoitti:Mitä takaiskari suositteleisitte 02 derbiin. Joku progressiivinen, hyvä ja maks hinta 250¤ mielellään halvempi...
24.6.2006 16:30
karvan0ppa kirjoitti:keppis- kirjoitti:Onko jarrulevyn & palojen vaihto vaikeaa?
eturengas pois, vanteesta 3 pulttia auki (kunnon kuusiokoloilla, halppiksilla tekee vaan tuhoa...) ne on tiukassa koska on kierrelukitteella. jarrusatulassa 2 pitkää pulttia jotka irroittamalla palat suorastaan tippuu pois.
25.6.2006 20:21
jarez kirjoitti:karvan0ppa kirjoitti:keppis- kirjoitti:Onko jarrulevyn & palojen vaihto vaikeaa?
eturengas pois, vanteesta 3 pulttia auki (kunnon kuusiokoloilla, halppiksilla tekee vaan tuhoa...) ne on tiukassa koska on kierrelukitteella. jarrusatulassa 2 pitkää pulttia jotka irroittamalla palat suorastaan tippuu pois.
ja jos todella varma haluaa olla kuuskolokantojen terveydestä niin joku ohut kangas kannattaa laittaa siihen kantaan ja sitten vasaralla varovasti naputtaa kuuskolo tiiviisti kantaa vasten niin ei varmastikkaan pääse lipeämään paikaltaan ja sillä taas vähennetään omaa ja tulevien omistajien päänsärkyä.
jos jarrulevyn pultti on _TODELLA_ kireä niin pieni lämmitys ja ruuvarilla naputtelu saattaa ruuvilukitetta hieman auttaa irtoamaan kierteistä.
Ja kun laitatte uutta levyä paikoilleen niin putsatkaa levyn vastinpinta huolellisesti ettei levy kiristy vinoon vannetta vasten.
Ja kasatessa kannattaa sitä ruuvilukitetta käyttää ja muutaman kilometrin ajon jälkeen varmistaa että levyn kiristävät pultit ovat edelleen kireästi kiinni.
nim. kokemusta on
29.6.2006 16:44
29.6.2006 17:52
1.7.2006 18:02
eipä ollu kehumista niitten sanomisissa... ja sori ku en kattonu että tää on sködeMaksa kirjoitti:zapi kirjoitti:Mitä takaiskari suositteleisitte 02 derbiin. Joku progressiivinen, hyvä ja maks hinta 250¤ mielellään halvempi...
Mopopuolelle kyseleen, siellä osaavat kertoilla.
4.7.2006 21:14
4.7.2006 21:16
Kartza kirjoitti:oli ensimmäisenä tarkistettava paljon sielllä on paineita sisällä ja samalla pienet öljy suihkut silmille
4.7.2006 21:34
Joo täytyy huomenna paneutua asiaan tarkemmin. Sain sinne kuitenkin paineet takaisin sisään ja tuntuu taas toimivan kuten ennen. E: Sinne tarvikin laittaa ~10bar painetta ennen kuin alko pelittämäänkarvan0ppa kirjoitti:Eih... pommita vaolla scooter-attackin porukkaa sähköpostilla, ehkä osaavat vastata.
4.7.2006 22:20
5.7.2006 6:41
5.7.2006 6:46