Korjaus, viritys, huolto, kuristustenpoisto...
Alueen säännöt
Apua löytyy myös tietopankista!Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!
5.9.2011 16:05
Onkohan tuo motorforcen 70cc
https://www.scooter-attack.com/shop/#!/en/Yamaha/Aerox-50-as-from-1999/Cylinders/70cc-Sport/MF2616636-Cylinder-Motoforce-Sport-70cc.html paljonkin huonompi kuin stage 6 sport pro?
tuosta motorforcesta luvataan 9-10heppaa.
kuinkahan paljon tuosta stage 6 pytystä irtoaa hummia?
5.9.2011 16:13
Pitäs olla astetta laiskempi, tuossa allaki ku luki toi "alternatives", ni siellä oli malossin sporttia, dr:ää yms. laiskaa pataa. Itse en muutenkaa oikein tykkää valusylkistä, panosta se parikymppiä enemmi ni saat laatusylkän, missä on ainaki kaikki kunnollista.
Missä se yks sivu olikaa missä oli jollaki 70cc padala melkee kaikkien putkie tehokäyrät?
5.9.2011 20:09
Mikä ois hyvä/tehokkain noin 100e tai alle oleva 50cc sylinteri aeroxiin?
5.9.2011 20:35
Stage6 Sport Pro tai Street Race. Kummatki maksaa joku 110-130€.
5.9.2011 22:29
ko-ne kirjoitti:Mikä ois hyvä/tehokkain noin 100e tai alle oleva 50cc sylinteri aeroxiin?
Ehdottomasti stage6 sport pro 50cc, itellä kyseinen pytty ja hyvin potkii ja makso alle 140e.
Viimeksi muokannut _keijomies_ päivämäärä 5.9.2011 23:10, muokattu yhteensä 2 kertaa
5.9.2011 22:59
Jaa taitaa pojat nyt puhua 70cc sylintereistä...
Paras vaihtoehto sun budjetille/ehdoille on Motoforce Aluminium.
6.9.2011 15:27
Mistäköhän tuota motorforcea saisi tilattua, ettei postikulut kuitenkaan kauheita summia ole.
6.9.2011 17:43
Euroscooters ja S-A.
6.9.2011 18:34
euroscooterilla ei taida olla sitä alu pyttyä tellähetkellä ja attakista en taida ryhtyä ees tilaamaan...
6.9.2011 18:38
Euroscooterissa näytti olevan Motoforce Plus sylinteriä. Näin valmistaja kuvailee kyseistä sylkkää.
Motoforce kirjoitti:The MOTOFORCE PLUS is a 50cc cast-iron cylinder with increased performance and high quality finish. As compared to the original cylinder, it has different port timings and bigger transfer ports, which are the reasons for the increased performance. The high quality finish promises longer life and excellent reliability, which make this cylinder an ideal replacement part. Its price-performance ratio is virtually unrivaled among other open 50cc cylinders. The cylinder will be used with the original head. Scope of supply: cylinder, gasket set, piston, 2 piston rings, piston pin and piston pin circlips.
6.9.2011 18:42
Sylkkä ja mäntä haettu sekä iskää huudatettu
6.9.2011 19:36
Eli pitäisi olla parempi ja tehokkaampi kuin vakio pytty?
6.9.2011 20:10
Juuri näin. Ja kuvasta huomasin, että pakoaukkokin on huomattavasti vakiota leveämpi, joten varmasti tehonlisäyksen tuntee myös.
6.9.2011 20:16
Mutta jos oikeasti haluaa tehoa niin ite ostaisin jonku laiskan 70cc padan. Varsinkaan kun joku malossi 70cc sport maksaa just jonku 100€.
6.9.2011 20:18
jep
kun tarkoitus on että pytyn lisäksi tulee 17.5 kaasari ja sitten kun rahatilanne salliin niin tehari + variaattorin säädöt. multivari mulla on jo. ärsyttää ku tehariderbit tulee vielä ohi