Korjaus, viritys, huolto, kuristustenpoisto...
Alueen säännöt
Apua löytyy myös tietopankista!Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!
23.5.2012 21:24
Siis savuttaa vieläki valkosta ja jäähynesteet katoo? Sillon kannentiiviste vuotaa, tai jostain muualta ne vedet menee pyttyyn.
24.5.2012 19:47
aeroxissani ei ole yhtään voimaa ja lähtee huonosti paikaltaan eikä jaksa nousta pieniä mäkiä yms,
kierroksia ei ota melkeen yhtään ja kiihtyminen on todella surkeaa. Mikä on vikana??
24.5.2012 19:55
Putsaa ilmanputsari ja kaasutin. Jos ei toimi vaihda vaikka tulppa. Jos ei toimi avaa variaattori ja kato onko siellä jotain häikkää.
24.5.2012 22:17
Reetuhai2 kirjoitti:Siis savuttaa vieläki valkosta ja jäähynesteet katoo? Sillon kannentiiviste vuotaa, tai jostain muualta ne vedet menee pyttyyn.
mmh.. joo kannentiiviste oli ainakin mennyt, huomenna sitten vaihtoon se. Voiko tonne sisälle laittaa sinistä jäähdytysnestettä kun ennen oli punasta, nythän ne on jo ulkona.
24.5.2012 23:11
Suosittelen silikaattivapaata alumiinipinnoille soveliasta jäähdytinnestettä, joka on yleensä väriltään punaista.
25.5.2012 16:06
voisko joku viisas kertoa mistä johtuu että kesällä isoimmalla vaihteella ajaessa tietty kaasu pohjassa mopon vauhti alkaa hiipua pikkuhiljaa.vähän kylmemmillä keleillä näin ei tapahdu. mahtaako suutin olla liian pieni?sitte toinen asia.. mistä johtuuu myös kutoselta alaspäin vaihteita vaihdettaessa että kierrokset jää ennalleen ja laskevat vasta kytkimen päästettyä irti? eli näihin kyssäreihin voi heittää vastaiksia yksityisviestillä.. kiitos!
26.5.2012 11:46
Heippa!
Nyt pitäisi saada malossin kytkimeen jostakin uudet ns. kulutuspinnat, yksi niitä on lähtenyt irti ja hävinnyt pölynä ilmaan. Pienellä guuglettamisella en löytänyt mitään, jotenka ajattelin tehdä ne palat itse.
Jotenka mistä aineesta/materiaalista kannattaisi aloittaa tekeminen? Ajattelin kokeilla rumpujarrujen kitkapintaa näin aluksi jollei tule parempia ehdotuksia.
26.5.2012 12:49
No tämä oli uus asia mullekki. Että joku aikois ite tehä kytkimeen kitkapinnat. Sanoisin, että hanki uus kytkin. Kumminkin joku perus Malossin kytkin ei paljoo maksa, eikä ne muutkaan kunnolliset oo kun jotain 50€ luokkaa. 70-80€ kun laitat niin saat jo todella hyvän kytkimen.
26.5.2012 13:32
sopiiks kaikki vastapainejouset kaikkii variaattoreihin vai onks niit erikokosii ku olin ostamas yhtä ni mult kysyttii et minkä kokone sen pitäis olla ja koko vaihtoehdot oli 3.9mm, 4.0mm, 4.1mm en sit ostanu vielä mitään noista.. eli mikä noist sopis vakio kinuskin variaattoriin ?
26.5.2012 13:39
Ei sovi. Sanot että haluat skootteriss, mikä merkki ja malli nyt onkaan, niin Malossin violetin jousen. Se on hyvä kinuskeihin, tai sitte tilaat viri ja varasta vakion.
26.5.2012 19:09
Reetuhai2 kirjoitti:No tämä oli uus asia mullekki. Että joku aikois ite tehä kytkimeen kitkapinnat. Sanoisin, että hanki uus kytkin. Kumminkin joku perus Malossin kytkin ei paljoo maksa, eikä ne muutkaan kunnolliset oo kun jotain 50€ luokkaa. 70-80€ kun laitat niin saat jo todella hyvän kytkimen.
Niin Kytkinhän oli Malossin delta, eli sopii juuri tuohon "todella hyvä" -luokkaan. Uutta, samanlaista tai ei, ei oikein kiinnostaisi ostaa ja jokin ratkaisu silti pitäisi keksiä
26.5.2012 20:30
Kitkapinnan uusiminen oli pop ehkä 20 vutta sitte, JOpa minä ostaisin ehkä uuden kytkimen vaikka tunnettu oon patentoimisesta.
Ei siinä, jarrun kitkapinnasta se kannattaa tehdä jos jostain, mutta kaari pitää olla samanlainen, se ei kestä taittua yhtään. Niin, ja pitäähän sulla olla se irtonainen kitkapintaki jostain, jota tuskin saat ehjänä irti mistään.. Ja liiman pitää kestää kovaa rasitusta ja kuumaa.
27.5.2012 20:32
Hei, mulla on Kymco agility rs 2-tahti, joka on ikävästi rajoitettu kulkemaan 45 km/h. Kakspäällä ajaessa saattaa vauhti jäädä siihen 40km/h. Eli viritysvinkkejä kaipaisin tähän 2t kymcoon, kun en haulla oikein löytäny mitään kyseistä skootterista.
Eli tälläinen peli kyseessä:
http://www.masco.fi/kymco-agility-valkoinen-p-7769.html
27.5.2012 21:17
Prikka pois.
27.5.2012 22:39
mistä mäntä malossi mhr 70cc pyttyyn halvalla? ja mikä on boosterissa kun ei pysy yhtään tyhjäkäynnillä? pitää vaan kaasua pitää päällä että pysyy käynnissä