Korjaus, viritys, huolto, kuristustenpoisto...
Alueen säännöt
Apua löytyy myös tietopankista!Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!
10.9.2011 11:44
Sama ongelma oli pienemmälläkin suuttimella, eikä mun mielestä käy nyt liian rikkaalla.
10.9.2011 11:54
Mutta yleensä röpöttäminen on sen merkki että käy liian rikkaalla eli saa liikaa bensaa. Mutta voihan se tietysti johtua siitäkin että kun kaasari on keuliessa eri asennossa kuin normaalissa ajossa niin kone saa eritavalla bensaa kun normaalissa ajossa..
10.9.2011 13:36
Todennäköisesti ongelma on juurikin kaasuttimen asennossa. Voit kokeilla ostaa erilaisen, paremmin keulimiseen sopivan imukaulan. Sen kanssa joutuu tosin käyttämään tarvike/viritysilmanputsaria.
10.9.2011 15:01
Éki kirjoitti:Onko sähköryyppy? Jos on niin tarkottaa sitä että sulla on liian pien suutin. Kylmänä kun ryyppy päällä niin saa kone tarpeeks soppooo, mut sitkun ryyppy sammuu (lämmin kone) niin ei saa tarpeeks. Itel taas toisin päin. Kylmänä liikaa bensaa ja kun ryyppy sammuu niin just passeli, sähköryypyt...
On sähkö ryyppy mutta on vakio asetukset nyt eli 54 suutin neula vakio kohdassaja seos ruuvvi vakio kohdassa. ei pysy käynnissä enää, mutta jos laittaa neulan ihan ylös niin pysyy käynnissä huonosti. Olisikohan jossain tukos?
10.9.2011 15:08
Niin ja sitte kun on lämmin ja pysähtyy ja sammuttaa koneen ja oottaa 5 min niin kiihtyy jo paremmin
10.9.2011 15:40
Mul on muuten ihan sama ongelma kun gilerafanilla. Kulkee kylmänä paremmin kun kuumana. Kun kone lämpiää tarpeeksi niin skootteri rupee jotenkin pätkiin, mutta vain pintakaasulla, kun laskee sitä 3/4 kaasulle, niin sitten toimii taas silleen normisti, muttei siis kulje niin paljoo ku 4/4 kaasulla. Mutta jos antaa koneen olla sammuksissa hetken aikaa, niin sitten toimii niinkun ennenkin. Ja ittelläniki on kans toi sähköryyppy. En usko ainakaan että suutin vaikuttaa tohon. Vakio suutin on 72, ja nyt on kiinni tehari ja multivari niin suutin on 78. 80 suuttimella se röpöttää. Voi koittaa vaikka nostaa sitä neulan sokkaa seuraavaks.
10.9.2011 15:57
Niin ja mulla jos laittaa kaasun pohjaan niin kierrokset laskee ja kuuluu booooo. ja se menee 15 km/h eteenpäin.
14.9.2011 19:00
Mikä nuista dellorton malleista menee suoraan roxiin? Esim. PHVA, PHBH.
14.9.2011 19:04
Vanhempii missä on phbn 12 vakiona, eli -04 vaijeriryypyllä menee phbn kiinni, uudempii, eli 05- gurtnerilla menee suoraa phva malliset.
Imukaulaan menee sitten taas kaikki, eli phbg, phva, gurtsi ja phbn ristii, eli ryyppy vaa eroaa.
Sitä en tiää et toimiiko kaasuvaijeri noissa kaikissa, eli mimmone luistinkansi, tarttiiko prikkoja/riittääkö pituus jos vetelee ristii noita, mut ainaki noi phbn ja gurtner/phva menee noihi ilmotettuihi vuosmalleihi suoraa.
14.9.2011 19:23
Okei, mutta miten ku phbg ei ole sitä alipaine hommaa siinä, niin mihin se tankista tuleva alipaine letku tulee?
14.9.2011 19:29
Ostat phbg racingin, uutena maksaa hunajaa, käytettynä saa jopa 50e.
Tai sit ostat s6 intake systemin, jossa on nippa imukaulassa+ normi phbg, tosin intake systemin kaa ei jostaki syystä saa vakioputsaria kii, vissii vähä erisuuntaa imukaula.
Racingissa tulee jopa tuorevoitelu, mutta ite en luota tollasii, jos on ni järeet virit et tarttii tota 19-21mm kassua.
15.9.2011 22:16
Saako merkittävää tehoa eroa jos vaihtaa 17,5mm dellorton 21mm? Kaverina S6 sport pro+tecnigas rs70.
Passaako vakio imukaulaan ja käykö sama suutin koko kuin pienemmällä kaasarilla? Pyörä siis gilera dna
16.9.2011 7:22
Kyllä huomaat eron, vähintään tuon pytyn kanssa 19mm, mutta saat erittäin hyvin tehoa irti tuolla 21mm:llä.
17.9.2011 19:43
Miten voi avartaa vakio imukaulaa jos se on kuminen, vai voiko sitä edes?
17.9.2011 22:22
No voihan sitä avartaa, jollaki kaiverrat, mutta en olis niin varma että tulee kovin hyvä enkä ite tuskin lähtis tekee.