Korjaus, viritys, huolto, kuristustenpoisto...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

Re: Keskustelua sylintereistä

2.9.2011 11:54

Varmaan on hintansa arvonen, mutta suosittelisin kyllä Stage6 sport pro:ta. Hinta ero ei oo kumminkaan kun 10-20€ ja sport pro on kumminkin tehokkaampi.

Re: Keskustelua sylintereistä

2.9.2011 13:14

Mutta Street Race on kestävempi eikä huoltovälit oo niin lyhyitä kuin sportilla ja Race kestää paremmin arkista ajoa.

Re: Keskustelua sylintereistä

2.9.2011 16:01

Maanantaina tulee vertexin mäntä ja vakiosylkkä! ;)

http://www.mc-scatter.com/mantasarja-kymco-super-feever-3900mm-p-23646.html

Re: Keskustelua sylintereistä

2.9.2011 18:06

Mimmone tehonlisäys tulis vakiopytylle jos laskisin sen sylinterin kannen? Vaikuttaisko se paljonkin huippuihin jos vireinä on tehari ja multivari? Ku nyt aattelin ottaa projektiks ton kannen laskun ja ehkä myöhemmin sylinterin viilauksen.

Re: Keskustelua sylintereistä

2.9.2011 22:40

Riippuu paljonko lasket, mutta kyllä siittä tehoa saa. Varmaan ei hirveesti huippuja lisää mutta vääntöä ainakin.

Re: Keskustelua sylintereistä

3.9.2011 8:46

Vääntäö tulee kyllä paljon edelliseen verrattuna. Huiput nousevat yleensä noin 5 km/h.

Re: Keskustelua sylintereistä

3.9.2011 10:21

Reetuhai2 kirjoitti:Mahtaisko auttaa Gilara Stalkkerin tehoihin paljonki 50cc airsal racing pytty? Muita virejä on kuriton vakioputki ja kisavariaattori. Varmaa myös hiukka viilaisin tota pakoaukkoa siitä. Ja siinähän on siis piaggion kone.

Re: Keskustelua sylintereistä

3.9.2011 12:16

Tottakai auttaa, mutta kaikkea hyötyä et tule saamaan tuolla putkella irti.

Re: Keskustelua sylintereistä

3.9.2011 17:40

Mutta auttaako paljonkin?

Re: Keskustelua sylintereistä

3.9.2011 18:42

Jätä ostamatta, kunhan pilaat hyvän pytyn vakioputkella. Alumiinipyttyyn ei kannata koskea viilalla, sillä sellaisen viilaaminen vaatii rautaista kokemusta. Nicasil-pinnoite lohkeaa erittäin helposti.

Re: Keskustelua sylintereistä

3.9.2011 19:01

Jos sitten ostan teharin ja jätän viilaamatta?

Re: Keskustelua sylintereistä

3.9.2011 19:15

Sitten huomaat eron, ja se ero on suuri.

Re: Keskustelua sylintereistä

4.9.2011 19:00

Mulle tulee toi airsalin 70 sport pytty, niin miten sisäänajo hoituis? Jossaki oli, että 10min tyhjäkäyntiä enne ajoa, mutta pitääkö se tehä joka kerta kun lähtee ajamaan vai ekan kerran kun käynnistää?

E: Ja pyttyhän oli alumiinia, jossa nikasil pinnoite.

Re: Keskustelua sylintereistä

4.9.2011 20:15

Se sisäänajo on se että käytät sitä 10-15min ensimmäisellä käynnistyksellä. Ja voihan sitä halutessaan vähän varovaisemmin ajaa ne ensimmäiset kilometrit.

Re: Keskustelua sylintereistä

4.9.2011 20:26

Ite viilasin nicasilpytyn iha biltema dremelin timanttiterällä, mitää ei lohennu ;)

Sisäänajoksi tyhjäkäyntiä se 10min, vähä kevyttää pintakaasulla kierrättelyä vähä ja ajoa, eka reissu vaik joku 5-10km suht nätisti ja vähä voi monottaa k saa lämpöseks, pitää vaa muistaa ettei rasita pitkiä aikoja putkee ja loppujäähyttely kanssa, ettei sammuta heit ku on monottanu.

Seuraavat kerrat vaa lämpimäks ja kovaa ajoa.