24.10.2006 11:38
FaiberGlass^ kirjoitti:Ellei halua alkuperäistä prikkaa muokkailla voi ostaa aprilian jälleenmyyjältä alle kolmella eurolla uuden prikan ja sitä viilata ohuemmaksi. Tämä siis olettaen että prikka on pois.
24.10.2006 22:13
Jykenski kirjoitti:FaiberGlass^ kirjoitti:Ellei halua alkuperäistä prikkaa muokkailla voi ostaa aprilian jälleenmyyjältä alle kolmella eurolla uuden prikan ja sitä viilata ohuemmaksi. Tämä siis olettaen että prikka on pois.
En usko että prikka on poissa jos skode kulkee "vain" 60. Luulisi että isolla alkukäyrällä ja prikattomana menis paljonkin yli.
Asiaan: Ota se prikka sieltä variaattorista pois, ja jos et itse osaa tehdä hieman paksumpaa samanlaista, niin vie se metallintyöstöpajalle ja sano että tekee vaikka 10-20% paksumman siitä. Ja sit tietenkin sen prikka paikoilleen
25.10.2006 9:13
25.10.2006 10:01
Ozwaldo kirjoitti:Kiitosta teille.
4.11.2006 21:44
4.11.2006 21:45
YZ 85 kirjoitti:kun aeroxsista otta hukkaputken pois nii millä se reikä peitetään??
4.11.2006 22:06
4.11.2006 22:07
4.11.2006 22:16
jos haluaa laittaa täysin vakioksi.mut ei se hukkiksen otto nosta paljoo huippuja.Seesami kirjoitti:Vaikeamman puoleinen homma,miksi tarvisi? se pellinpala hitsataan kiinni siihen,eli mieti siitä onko se vaikeaa vai helppoa
4.11.2006 22:59
5.11.2006 8:49
YZ 85 kirjoitti:eikö sen pelliin palasen voi vaikka porata ja hitsata hukkaputken uudestaa
20.11.2006 13:15
20.11.2006 13:52
Bodom kirjoitti:Voiko vääränlainen prikka variaattorissa "tehdä pahaa" skootterille??
30.11.2006 17:13
30.11.2006 18:01
[nitro[ kirjoitti:minkäs verran piaggio typhoon vm -03 kulkee prikan ja hukkiksen jälkeen????+