Korjaus, viritys, huolto, kuristustenpoisto...
Alueen säännöt
Apua löytyy myös tietopankista!Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!
17.6.2012 14:30
En yleensä anna. Aikasemmin en antanut ollenkaan, mutta syksyllä se lähti vain paremmin käyntiin ihan 2mm kahvan käännöllä käynnistäessä. En ole kokeillut ilmakompressorin toimivuutta, mutta käsittääkseni se on harvinaista että se hajoaa..? Skootterilla ajettu 9080km...
17.6.2012 15:42
Katso myös, ettei vuoda ilmaa mistään.
17.6.2012 16:58
Kuka selittää miksi tulee imuvuotoja jossei ole pariin päivää ajanut? Alkaa aina imukaulan välistä vuotamaan eikä auta kuin ajaa niin se loppuu. Todella ärsyttävää kun on "pakko" ajaa joka ikinen päivä vaikkei olisi bensaa
On kiristetty niin tiukalle kuin uskaltaa ja parikertaa hajotettu jo tuo läppärunko kun napsahtaa muovit halki. Ja tiivisteet on vaihdettu monta kertaa
17.6.2012 17:05
Mites jos änkeet tiivistemassaa väliin?
17.6.2012 17:09
On laitettu jo enemmän kuin laki sallii, perkele kannattaisiko vain heivata nuo vakio tiivisteet ja tehdä maitopurkista kolminkertaset tiivisteet sinne?
17.6.2012 17:10
Entäpä jos syyllinen on itse imukaula?
17.6.2012 17:11
Hmm oletko varma, että se siitä vuotaa ilmaa? Miten se oireilee?
17.6.2012 17:17
Imukaula on tsekattu läpi, ei mitään halkeamia tai epätasaisuuksia, käyty painellen koko hökötys läpi.
Ja Shape: Kun laittaa käymään kierrokset hyppää heti korkealle, nousee, laskee, nousee, laskee ja kun lähtee ajamaan kierrokset jää leijumaan ja kulkee itsekseen. Samalla ottaa kierroksia vähän hitaasti ja oireet häviää kun ajaa vähän pidempään, antaa mopon seistä paikallaan ja sitten taas toimii..
Todella ärsyttävää...
E: Ja painelemalla imukaulan alareunaa joka puolelta lohkoja vasten voimalla kierrokset laskee ja toimii normaalisti mutta kun päästää irti ne taas leijuu. On todellakin tiukattu tarpeeksi tiukalle. Pitäisikö vain laittaa monta kerroksiset tiivisteet.
17.6.2012 17:25
Kuulostaa enemmänkin automaattirikastimen temppuilulta. Käytäppä sitä irti ja varmista, että mäntä pääsee liikkumaan kolossa takertelematta.
17.6.2012 17:32
Käytetty jo irti mutta kun tuossa ei ole mitään eroa onko se irti vai kiinni? En kyllä ole ikinä huomannut että koskaan tuo ryyppy nostaisi kylmänä kierroksia kun on seisonut vain yön joten tossa voi olla perää
Mutta miten se ei vaikuta silloin kun on edellisenä päivän ajanut?...
17.6.2012 21:22
Mikä tuossa roxissa on kun ajaa kaasu pohjassa ja löysää kaasun sitten vääntää taas kaasua niin booooaaaaa ja röpöttää pikkusen ja vasta sen jälkeen ottaa piikin. röpöttää välillä myös paikaltaan lähtiessä.... 17,5mm lortto 86 suutin kokeiltu 90 ja 95 mutta tekee samaa. neulan sokka on keskimmäisessä lovessa ja sitäkin olen kokeillut alimmassa ja ylimmässä lovessa.
viriti: motoforce racing 50cc,yasuni r,17,5mm lortto,polini speed control...
18.6.2012 1:06
spiidin romuläjäsä taas ongelmaa, välillä kun ajaa kaasupohjassa pitemmän aikaa, niin alkaa booaamaan ja sitten hyytyy kokonaan. Kaveri meinas että pitäs isompi suutin laittaa, onko tää oikee ratkasu?
Vireinä on gianellin extra tehari, 5 g rullat ja 78 suutin
18.6.2012 9:41
Sanoisinpa jopa että isompaa suutinta pitää vielä laittaa,tai sitte kokeilet neulan säätöjä laittaa rikkaammalle.
18.6.2012 13:33
Ja neulahan ei täyskaasulla vaikuta.
18.6.2012 14:15
--JogR-- kirjoitti:Sanoisinpa jopa että isompaa suutinta pitää vielä laittaa,tai sitte kokeilet neulan säätöjä laittaa rikkaammalle.
Minkä kokoista suutinta pitäs laittaa?