Korjaus, viritys, huolto, kuristustenpoisto...
Alueen säännöt
Apua löytyy myös tietopankista!Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!
12.6.2012 11:51
Eipä näillä ikinä mitenkään kovin kovaa pääse, eikä sitä vääntöäkää pahemmin tuu, vaikka olis 500cc pytty, jos kaikki muu kuristaa helvetisti.
15.6.2012 19:21
Vaihdoin solifer sfr:ään vm.2011 72cc pytyn ja 92 kokosen suuttimen. Nyt ongelmana on että ajo on pätkivää ja ei kulje kun 40, vaikka se on rajoittamaton, joten mikä voisi olla ongelmana?
15.6.2012 21:53
Koittanu vaihtaa tulpan?
15.6.2012 22:00
Sytytys kohdillaan?
15.6.2012 22:18
Mikäs tossa kiinanihmees on.. joku pariviikkoo sitte ajoin jotai 17km kauppaa ja toimi hyvin, mutta kun lähdin kaupan pihasta, oli käynti kovin pätkivää.
Laitoin uuden tulpan, ja teki samaa, joten tuo on nyt seissyt pihassa.
Nyt kokeilin ajaa, ja käyntiin lähteminen on heikkoa, ja pätkii kovin.. sitten kun pääs ajamaa, pintakaasulla toimii hyvin, mutta kun antaa enemmän kaasua, alkaa kone pätkimää, jo lopuks ei anna olenkaan "kipinää". Ja polttaa putkessa, välillä tulee mustaa savua, ja pauketta kuuluu..
Toho on kaasari, imukaula, ilmanputsari, variaattorin hihan ja rullat vaihdettu n.200km sitte.. tulppa vaihettu äskettäin, saman tekee uudella ja vanhalla tulpalla.
Olisko vika viallinen/huono tulpanjohto tai hattu?
Vai onko oireet enemmänkin venttiilikoneiston toimintaa liittyviä?
Myös kierrosluku mittari välillä heittelee mite satttuu, välillä toimii normisti, ja kun käynnistää, toimii paremmin jarrupohjassa tyhjäkäynti, kuin ilman jarrua.. tai siltä tuo ainakin vaikuttas.
Mitäs rupeen tarkistamaan/vaihtelemaan?
15.6.2012 22:22
Kuulostaa maavialta, eli tarkasta kaikki maajohdot että on tiukasti kiinni eikä ole hapettunut.
15.6.2012 22:32
Missä näitä sijaitsee? Kriittisimmät kohteet?
17.6.2012 20:21
Mikähän tuossa solikassa nyt voisi olla kun hyytyy ylämäkeen ja ei kiihdy enään kunnolla? Kaveri sano että puhdista ilmanputsari mutta tein sen viimeksi viikko sitten eli ei varmaan siitä johdu
18.6.2012 16:09
osaakos kukaa sanoa mistä saisi solifer 50rrään männän (se on se neliventtiiliselle tarkotettu) ja 4 venttilikannen
?
18.6.2012 16:39
Ja minkähän kokoseen pyttyyn? 50cc? Miks ees haluut neliventtiilikannen? Tuskin mahtaa mihinkää skootteriin löytyä....
18.6.2012 16:41
Perus vakio baotianin sylkät käy. Älä ihmeessä osta 4v kantta, pelkästään ongelmia kaikkialla on ollut ton kanssa. :'(
19.6.2012 13:23
siis mäntä pitäs ostaa uus ku on väljä ja tossa 50rrässä on nelivenakansi jo vakiona. siis käykö normaali mäntä tonne vaikka on vähän erilainen ? ( päällä vaa kaks syvennystä tossa on neljä )
19.6.2012 13:30
jocke_ kirjoitti:siis mäntä pitäs ostaa uus ku on väljä ja tossa 50rrässä on nelivenakansi jo vakiona. siis käykö normaali mäntä tonne vaikka on vähän erilainen ? ( päällä vaa kaks syvennystä tossa on neljä )
Onko varmasti männässä vika? Neljästä venttiilistä aika helposti joku vuotaa.Mulla oli 22k ajettu mäntä ja puristuksia löyty ihan ku uudesta venttiilien vaihdon jälkeen
19.6.2012 13:34
männässä vika on vähän leikannu ja öljyrenkaat hajalla (savuttaa) ja ohipuhallusta molempien renkaitten ohi
kansi tarkistettu jo ja venat hiottu yms
lähtee käyntii hyvin mut savuttaa ja tehot kateissa..
21.6.2012 14:30
Nyt sain viimeinkin varikopan ja eipä se sillä tulille lähtenyt. Se on seisonut jotain päälle kaksi kuukautta pihalla ja ihan toimivana siihen tuotu. Varikoppa oli vain rikki.
Kipinä näyttäisi olevan todella heikko ja antaa kipinää vain kovasti polkiessa
Onko kellään ollut samanlaista? Tulppa on kunnossa.