Korjaus, viritys, huolto, kuristustenpoisto...
Alueen säännöt
Apua löytyy myös tietopankista!Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!
10.1.2012 16:22
19mm saat varmasti kaiken tehon irti. SR:llä tulet oikeilla säädöillä ja osilla pääsemään noin 95.
10.1.2012 23:17
Mistä olisi eniten iloa 07-särässä: uusi läppärunko (vaiko pelkät hiilariläpät), uusi vari vai uusi kytkin? Pakollinen himo tuhlata joululahjarahat johonkin
. Vireinä Leovince ZX-R. Etenkin kiihtyvyyttä ja kaasuunvastaamista arvostaisin.
10.1.2012 23:28
Ehdottomasti vari. Kannattaa hankkia Stage6 Sport Pro.
Läpillä alkaa olla merkitystä vasta sitte isommalla pytyllä, ja kytkimestä ei saa tehoa tai mitään muutakaan. Toiset kytkimet vaan on tarkotettu kestämään myös suuremmat virit, ilman luistamista, ja yleensä niissä on paremmat säätömahdollisuudet.
11.1.2012 22:41
Ekaksi tuo putki mäkeen ja tilalle S6 Sport pro (pytty), putkeksi S6 Pro, hiilariläpät, uusi kunnollinen variaattori (S6 Sport pro), 19-21mm kaasari (aito Dellorto mieluiten), vapaavirtaussuodatin ja S6 kytkin (Torgue Control) + S6 kytkinkello. Kallista on mutta sitä se virittäminen on.
11.1.2012 22:54
Vielä parempi on stage6 sport pro mk2
12.1.2012 7:50
Taas ehkä vähäse järkee siihen touhuun. Jos kysytään että mikä kannattaa hankkia, vari, läpät vai kytkin, niin yhet alkaa selitti 70cc pytyistä ja muista hilppeistä. Ja kun tietääkseni ei kysytty sellasta, tai sanottu että pitäs saada kulkee helvetisti.
12.1.2012 10:46
Joo elä ny vakavasti ota kaikkee stna.
Ei kysyjä sanonnu mitä pitäs olla ja mitä ei. Tolla ainaki vastaa kaasuun kun sitä pyydettiinkin.
12.1.2012 12:31
Hän tosiaan kysyi kolmesta viritysosasta ja niiden vaikutuksista, joten oletan ainakin itse ettei suunnitteilla ole noin kovia virityksiä.. Vaikka eihän sitä koskaan tiedä, olettepahan ottanut nuokin esille.
Vielä jos läppärunkoon, variaattoriin ja kytkimeen palataan, niin pisteet variaattorille myös täältä. Auttaa todella paljon, vaikka sitä ei välttämättä uskoisikaan. Tosiaan Malossi Multivar 2000 (tai Stage6 Sport Pro.. varmaan yhtä hyvä). Tietenkin tuo läppärunkokin (esim. Malossi VL13) auttaa hieman parantamalla tosiaan kaasuunvastaavuutta. Et tosin saa siitä vastaavaa hyötyä 50cc:llä kuin mitä saat variaattorista.
12.1.2012 13:13
Niin, läpät/runko alkaa kunnolla vaikuttaa vasta isommilla vireillä.
12.1.2012 23:41
Juu ihan vain ja ainoastaan jotain noista kolmesta olisin hankkimassa, ei tässä nyt budjetti vielä lähemmäs 500€ kasvanut.
Miettisin onko jollain omia kokemuksia multivarista piaggion koneellisissa kun tätä vakiovaria on ihan riittäväksi vielä teharilla sanottu?
13.1.2012 0:27
On kokemuksia ja kyllähän se auttaa. Paljon "pehmeämpi" ja aavistuksen parempi kiihtyvyys. Kyse Multivar 2000:sta.
17.1.2012 12:53
Mitkät kytkinjouset tuolta kannattee tilata roxin vakio kytkimelle?
http://www.scootzstore.fi/variaattorit-osat-kytkinjouset-c-81_96.htmlVireinä:
Airsal racing 50cc
Yasuni r
malossi multivari
4,5g rullat
hebo pun vp?
nyt on paikalla tuon stagen kytkimen kytkinjouset.
E: onko nuo rullat hyvät nuilel vireille?
17.1.2012 17:08
Rullat on aika hyvät, Malossin punaiset tai S6:n punaset.
Ovelaa vaihtaa nickiä.
18.1.2012 16:55
^ ei mahu vanhalle käyttikselle enään kuvia, ku on tullu nuita vitun uudistuksia.
# Pidetään avautumiset mototin ulkopuolella, foorumille niitä on turha kirjoitella. Jos haluat antaa rakentavaa palautetta, tee se palautepuolella. -jkoljo
22.1.2012 19:39
Minkälaista sisäänajoa suosittelisitte? Kaikki uutta, Motoforve evo kampi + kaikki laakerit + Sport mk2. Eli siis aivan uusi kone.